Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 4590
Noen som fikk igjen idag eller har alle fått igjen for lenge siden med det nye opplegget?
Jeg sendte inn min før 1. april, men har ennå ikke fått noe...
Fikk i april. Men fikk mere utbetalt i aap denne måneden, samme med husbanken. Lurer på om det er pga corona.
Sist endret av makkalatte; 10. juni 2020 kl. 11:06.
I juni er det skattefritt på AAP. Antar det er det du har fått.
Klimafiendtlig troll
Enda ikke fått noe, men det blir nok en del! Wuhu!

Dessverre går dette til livsopphold og dersom jeg har råd, nedbetalinger av gjeld.

Kommunen tar alt nå om dagen.. Hehe
Trådstarter
50 1
Skal egentlig få igjen en g8d slant på skatten fra 2019 men skylder mye skatt fra 2018 så veldig spent på om det tikker inn noe. Men ser kansje ikke så lyst ut. Pleier det ikke og være inne på morningen 10 juni?
Ikke fått noe enda....
Trodde ikke folk skulle få igjen før den 20 juni cirka...
Experientia docet
UrbanFreak86's Avatar
Jeg fikk igjen 16 April, digg at det kom så tidlig.
Ny skattemelding 2020. Enkelte har fått utbet skatt så tidlig som april.

https://www.skatteetaten.no/presse/n...elding-i-2020/
Jeg og dama sendte samtidig før 1 april, jeg har fått mine skattepenger, hun har ikke fått sine.
Er nok litt random når man får de.
Sitat av Kanger Vis innlegg
Skal egentlig få igjen en g8d slant på skatten fra 2019 men skylder mye skatt fra 2018 så veldig spent på om det tikker inn noe. Men ser kansje ikke så lyst ut. Pleier det ikke og være inne på morningen 10 juni?
Vis hele sitatet...
Nye systemer nå, de som ikke får penger i juni/juli får i august

Men det er nå løpende utbetalinger på skatt fra april og ut til juni/juli også kommer da siste i august
Jeg sendte inn selvangivelsen 30. april, og hadde penger på konto 7. mai.
Det er sikkert flere faktorer som spiller inn, men for å få utbetalt kort tid etter innsendt skattemelding kan man ikke ha gjort endringer på skattemeldingen, ha utestående skatt eller gjeld under tvangsinnkrevelse. Dessuten er det alltid noen som blir valgt ut til tilfeldig kontroll, og andre under ikke så tilfeldig kontroll. Disse må også vente, men usikker på om alle må vente til fjorårets utbetalingsperiode.

Fikk forøvrig utbetalt 1 mnd etter jeg sendte inn i April.
Trådstarter
50 1
Bør vel kansje glemme og få utbetalt siden jeg skylder mye skatt fra 2018. N8en som tror det er en mulighet for at jeg får utbetalt?
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
28’mafakkas. Skakke Klage ds
Sitat av Kanger Vis innlegg
Bør vel kansje glemme og få utbetalt siden jeg skylder mye skatt fra 2018. N8en som tror det er en mulighet for at jeg får utbetalt?
Vis hele sitatet...
Antar du har blitt bedt om tilbakebetale beløpet tidligere?
Trådstarter
50 1
Ja, og betalt mye av det men har en del igjen. Men er på en nedbetalingsplan