Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2239
tenkt å bestille derfra..reductil eller xenical..
erfaringer derfra?
også er man under 18;/
åssen funker det dA?
bare å prøve det,men ikke regn med at det kommer.det finnes mange sider som er useriøse og er dem seriøse og sender tingene så er det stoor kjangs for at det blir stoppet i tollen.men har du skikkelig flaks så får du stasjet ditt
Jeg bestilte selv melatonin (sovepiller) fra lillepille.com som ligger i England. Dette ble stoppet i tollen, men jeg fikk de for det (om en noe forsinket, og med et latterlig tollgebyr på rundt 400,-). Melatonin er så vidt jeg vet reseptpliktig i norge, de selger det ikke løst på apoteket ihvertfall.
Melatonin er latterlig billig i utgangspunktet, så det er helt på trynet å måtte betale 5-600,- (?) for 60x3mg som du uheldigvis måtte gjøre.
Sist endret av Basme; 9. april 2006 kl. 02:34.
på svinesund betalte jeg 250 kr for 120 x 3mg ....
Sitat av rune420
Jeg bestilte selv melatonin (sovepiller) fra lillepille.com som ligger i England. Dette ble stoppet i tollen, men jeg fikk de for det (om en noe forsinket, og med et latterlig tollgebyr på rundt 400,-). Melatonin er så vidt jeg vet reseptpliktig i norge, de selger det ikke løst på apoteket ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Melatonin må man til legen for å få ja, det er ikke et registrert legemiddel engang. I andre land selges det fritt som kosttilskudd.
Tåpelige regler her i landet, siden melatonin er ganske så ufarlig kosttilskudd. Bruker det selv av og til.
Macca's Avatar
Trådstarter
men hvordan er det når man er under 18? noen som vet?
Mente du lillepille? Finner ikke noe som heter pilletrille.com her....
Macca's Avatar
Trådstarter
hehe my mistake *20tegn*
Sitat av halla
på svinesund betalte jeg 250 kr for 120 x 3mg ....
Vis hele sitatet...
Når var dette? Så vidt jeg vet er dette på respet i sverige nå.
ja det som er rart.... kanskje 4 mnd siden fant ut ETTERPÅ at det var reseptpliktig der også ?
de selger også ephedra produkter der selvom det ikke er lov mer, selvom det er jævla dyrt
Sist endret av halla; 17. april 2006 kl. 22:20.
Jeg har nettop fått Melatonin på resept av legen min fordi jeg har problemer med å sove og justere døgnrytmen.

Men jeg hører rykter att viss du røker mye cannabis og er blitt ganske tolerang for det, så kan Melatonin gjøre deg mindre tolerang så cannabis fungerer mer eller mindre sterkere. At det liksom resetter toleransen...

Har noen hørt noe om dette eller er det bare sprøyt? Isåfall så kommer jeg til å spørre etter Imovane på neste legebesøk
tar melatonin iblant og røyker cannabis hver dag selv. har ikke merka noe på det du sier....
Hvordan fungerer de som sovemiddel da? Blir man trøtt, slapp og sovner fort?
mange opplever melatonin som veldig effektivt. ikke jeg. Jeg tar det fordi jeg har lest det er sundt, og fordi får mye heftigere drømmer av det og husker de ofte når man våkner :-) OG fordi jeg har 3 brett med det som jeg har kjøpt fra før :P