Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 6855
spankingguru
Worner's Avatar
Tripp på Limovan imovane

Kl 01.00
Inntak: 10stk Limovan 7.5mg
4stk Mio relax 350mg (muskelavslappende, hadde vondt i nakken)
2stk Paracetamol (til å forsterke effekten av mio relaxen)


Beklager skrivefeila, jeg er fremdeles litt vekke.

En kamerat fikk i seg et brett med imonvane for en stund tilbake, og han syns det var temmelig fett.
Så jeg bestemte meg for å e teste dette ikveld. Skulle jo sove så hvorfor ikke :P

Jeg kom hjem ca 01.00. Spiste mat og litt forskjellig og heiv vel i meg pillene kl 01.30 tenker jeg.

Det neste jeg husker, er at jeg satt på gulvet med et kvinnfolk som jeg aldri fikk sett. Hun sto
alltid med ryggen mot meg, eller lente seg vekk Vi mekka vistnok på noe som så ut som en Hookah
som vi skulle røyge salvia i.

Akkurat nå så tror jeg er normal igjen. Føleg meg litt klarere i toppen, går hen til klokka
og ser. 06:24 Jeg som trodde det bare hadde gått en halvtime, mao ca 02:00
Sendte en melding til en kamerat rett før så jeg tenker meg ha ble temmelig sur, Han skulle
egentlig få den i 02,00 tiden

Jeg husker også at vi prøvde å ta et trekk fra bongen, men at hun (som foresten ikke fantes) hadde
litt problemer med det og ødela den hele tiden

Det neste jeg husker er at jeg sto opp nå kl 14.56

Lurer på hva jeg egentlig har gjort inatt. Har 2 dype kutt på hendene og salvia over hele gulvet.

Håper bare at ho som hjalp meg igår ikke eksisterer, for da må jeg ha sprada naken rundt henne.

Det hele føles ut som en drøm egentli, men det greiene vi har mekka står på gulvet her

Hadde også skrevet dette til en kamerat på msn:


Wørner sier:
ja nå skjer def
Wørner sier:
har hkve jk i meg 3 2 trett meed lifokvakøm
Wørner sier:
dun må koooppe oppe så så far ivi et gll
Wørner sier:
gøøy
Wørner sier:
kommer ud opp holdeeer på ned deeet
Wørner sier:
kom bhent ny awao'
Wørner sier:
ser myye gøt der
Wørner sier:
wtf
Wørner sier:
harn heg skrevet de?
Wørner sier:
?
Wørner sier:
har fremdedig på fest ge¨
Wørner sier:
wtf
Wørner sier:
er d u der=
Wørner sier:
?
Wørner sier:
Jeg har tatt 10 limovan og jeg må ha tusa skikkelig
Wørner sier:
du ser jo bare det jeg skrev før[/quote]

Kl 0.00
Antall: Meg og andre jeg trodde var sammen med. Husker ikke navnet på disse desverre Du fårstår mer om det hvis du leser videre

Beklager skriverfeila. Jeg er fremdeles påvirket av dette

Jeg fikk høre at en kamerat av meg som fikk i seg et brett med limovane (samme som Imovane) for en stund tilbake, og han haddet det vist veldig fett.

Jeg kom hjem KL 01.00 og alt var greit.
Hev innpå ca 10stk 7.5mg Limovane. og satt i sofaen med pcen.

Det neste jeg da husker, er at jeg sitter på gulvet med en flaske som vi(jeg) hadde tenkt å lage til en fet vannpipe inni en bong

Akkurat der så forstod jeg at det ikke var virkelig, men noe anna (tell my what) så ting begynner å fosvinne oppi huet mitt

KL 06240
Sendte en sms til en kamerat istad for jeg trodde han skulle være ute noen timer og kjøre folk inatt. for jeg trodde jo det bare hadde gått en halvtime ca siden trippen starta. Noe som var FULLFELDIG feil.

Jeg husker også at vi(jeg) tok en hit på vannbongen :P og at hun hadde veldig probmeler
med det, gikk istykker osv.


Jeg følger ikke noen varige med med dette, Delerius?
Det må jo være temmelig mye som har forsvunnet også da. med tanke på at jeg forsvant i 1 tia og skjønte hva det dreide seg om.

Føler meg jo helt årvåken også, Noe som er veldig kjedelt når jeg er våken på denne tiden :P


Legger meg nå- føleg meg faen så lvaø,
Vis hele sitatet...
Edit av mod: La til den nye teksten og lot den gamle ligge som sitat.
Sist endret av Tias; 10. april 2006 kl. 22:48.
Samma som Imovane sier du?
Jeg så kompisen min hev ned på 7-10 Imovane å røke ett par fete trekk, men han fikk ikke noe kul "tur" han bare begynte å svette å spydde som en gud :P
Ikke noe jeg sier at folk bør teste. hehe.
Jeg har spist et brett med 7,5mg. Dette samtidig som jeg drakk en kasse øl(tror jeg da, viss ikke har jeg delt vekk endel)
Rimelig fin rus, men veldig apedop lignende piller.
Men man dukker opp på steder, som man ikke har clue på at man er.
Jeg var på danmarksplass, og plutselig var jeg på korskirke allmennigen og ble hentet av noen bekjente. (dette ble jeg fortalt) jeg var sikker på at jeg vi ble henta på danmarksplass:S
spankingguru
Worner's Avatar
Trådstarter
Lurer på om jeg skal teste dette en gang til om et par mnd. Men vil ha en kamerat der som filmer hva jeg gjør for noe :P Jeg har jo sikkert hatt det kjempegøy men husker omtrent ingenting av det
Prøvde èn 7.5 mgs pille. Fikk absolut ingen effekt =( Får vel ta sterkere doser.

Noen som har tips om hvor man kan skaffe Imovane/zopiklon?
spankingguru
Worner's Avatar
Trådstarter
Det letteste er vel å gå til legen :P
Se i medisin skapet til ho farmor/mormor :P der jeg fant mine
Imovane er ikke så vanskelig å få ettersom dette er innsovnings tabeletter, og ikke sovemedesin som rohypnol. Har et antall ggr fått det på resept fra lege uten videre problem.

I sammenheng med alkohol burde du merke en markant forskjell ved 5 piller. Men personlig ikke noe ok rus, ikke kult å glemme hele kvelden å våkne opp med angst over hva man har gjort.
Er enig, da er flunitzerapam bedre. For da våkner man og er enda rusa. Så man gi stort sett faen, ihvertfall i det man husker.
Jeg liker det ihvertfall. Men mange ville sikkert vært redd for å ikke vite hva de hadde gjort.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Er det INGEN som får dritt smak i kjeften av Imovane da?

I spania får du det uten resept på apoteket, der heter det Limovan og ikke Imovane.
Jeg var på ferie i 2001 og fikk høre at man fikk tak i disse på apoteket.
Dum som jeg var, gikk jeg på apoteket og kjøpte så mange pakker Limovan 7.5mg det var mulig å få tak i.
(kostet 32 kr for 30 stk den gang)
Jeg husker svært lite av den første uken av ferien, men jeg minnes at vi fikk razzia på hotel rommet 3. dag etter vi ankom. Etter da å fått i oss absinte, Limovan og Ecstasy, der jeg ble ganske kraftig banket opp med battonger og knyttenever.

Jeg husker at alt jeg spiste, drakk eller røykte smakte dritt (Limovan) og det tok en stund før jeg skjønte årsaken til dette.
Jeg fikk med meg noen pakker til norge, og forsatte å spise på dem. Skjønte da fort at dette var smaken man fikk av å spise disse (dritt) tablettene.
Jeg har lest på norske pakkevedleg at : De vanligste bivirkninger er bitter smak (oppleves hos ca. 4% av pasientene). Men de kjenner (og det er mange) som har spist disse, opplever også smaken.
Har kun èn kamerat som kamerat som en gang spiste Zopiclone (samme preparat, bare annet navn)
som da ikke opplevde noen vond smak.

Jeg kommer i hvertfall aldri til å spise Imovane igjen, om jeg får de av legen eller av noen andre. Den smaken tar 2-3 dager før den forsvinner igjen hos meg, så never ever again.
spankingguru
Worner's Avatar
Trådstarter
Man trenger resept der nede nå, men på fleste apotekene så får man kjøpt uten selv om det står "con receta mèdica" på pakkene :P

Jeg har ikke merket noe serlig til dårlig smak i kjeften etterpå, men blir grusomt tørr.
Jeg tviler på at jeg kommer til å "trippe" på Limovan igjen. Hadde en jævli nedtur i flere dager etterpå. Kvalm og jævli
jeg kjenner ingen som IKKE har merka drittsmaken
enig der, man for en vanvittig drittsmak i kjeften og dårlig ånde.
Fettern min og jeg spiste 12 stilnoct hver.....satt hos han og tok noen pils, etter 20-30min så begynte alt rundt oss å bli døds gøy. Jeg bare stod å flira med ett super teit glis, mens fettern min løp fram og tilbake i leiligheten mens han ropte: "Vogna rister, vogna rister" Så jeg slang meg på og løp som faen!!...Ble senere forklart at han trodde han var ombord på ett tog, noe som jeg i og for seg kan si meg enig i....!!!! Jeg så ut av vinduet fra andre etasje og det så ut som jeg kunne ta på bakken og alle folka der nede ble døds morsomme... Hadde det DØDS fett den kvelden...!!!!
stilnoct ja.. dem er litt gøyere:P
hiv innpå et brett og se verden bevege seg og senga flyyte
tihi
(ja det er litt fjortiss)
spankingguru
Worner's Avatar
Trådstarter
Noen som har lyst til å hjelpe meg med å oversette det jeg skrev? :P

Dette er hva jeg har kommer fram til:


ja nå skjer def = Ja nå skjer dett

har hkve jk i meg 3 2 trett meed lifokvakøm = Har hive i meg 3 2 brett med limovan

dun må koooppe oppe så så far ivi et gll = Du må komme opp så får vi det gøy

harn heg skrevet de? = Har jeg skrevet det?

kommer ud opp holdeeer på ned deeet = Kommer du opp? Holder på med det

kom bhent ny awao = Kom hen(t) # hakke peiling på resten.

ser myye gøt der = Skjer/Ser mye gøy der/her

har fremdedig på fest ge¨ = ?!?!?!?
Sitat av speq
Er det INGEN som får dritt smak i kjeften av Imovane da?

I spania får du det uten resept på apoteket, der heter det Limovan og ikke Imovane.
Jeg var på ferie i 2001 og fikk høre at man fikk tak i disse på apoteket.
Dum som jeg var, gikk jeg på apoteket og kjøpte så mange pakker Limovan 7.5mg det var mulig å få tak i.
(kostet 32 kr for 30 stk den gang)
Jeg husker svært lite av den første uken av ferien, men jeg minnes at vi fikk razzia på hotel rommet 3. dag etter vi ankom. Etter da å fått i oss absinte, Limovan og Ecstasy, der jeg ble ganske kraftig banket opp med battonger og knyttenever.

Jeg husker at alt jeg spiste, drakk eller røykte smakte dritt (Limovan) og det tok en stund før jeg skjønte årsaken til dette.
Jeg fikk med meg noen pakker til norge, og forsatte å spise på dem. Skjønte da fort at dette var smaken man fikk av å spise disse (dritt) tablettene.
Jeg har lest på norske pakkevedleg at : De vanligste bivirkninger er bitter smak (oppleves hos ca. 4% av pasientene). Men de kjenner (og det er mange) som har spist disse, opplever også smaken.
Har kun èn kamerat som kamerat som en gang spiste Zopiclone (samme preparat, bare annet navn)
som da ikke opplevde noen vond smak.

Jeg kommer i hvertfall aldri til å spise Imovane igjen, om jeg får de av legen eller av noen andre. Den smaken tar 2-3 dager før den forsvinner igjen hos meg, så never ever again.
Vis hele sitatet...

Jeg får selv Zopiclone utskrevet (søvnproblemer), og jeg kan bekrefte at det gir en litt kjip ettersmak som gjerne henger igjen noen timer, men ikke i mange dager hos meg ihvertfall. Kanskje fordi jeg aldri har tatt mer enn 5 om gangen.
hallo.. imovan er sikkert hevy shit men nå har du meg her
får da ikke en tripp på benzoater.
Også all salviaen som gikk til spille! Hu jenta røyka sikkert opp det meste som ikke ble søla utover også :-(
Høres fett ut..Har det noen andre bivirkninger(varige) eller?
spankingguru
Worner's Avatar
Trådstarter
Sitat av comicz
Også all salviaen som gikk til spille! Hu jenta røyka sikkert opp det meste som ikke ble søla utover også :-(
Vis hele sitatet...

Ja, for et irriterenes kvinnfolk. Er glad for at hun sansynligvis ikke eksisterer