Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 782
Noen som veit om noen større FFXI-forum hvor det står en del tips og slikt? Skal begynne med FFXI og trenger litt hjelp til å komme i gang.
Hva er FFXI? :>
Jeg viste ikke om noen før jeg googlet litt...

http://ffxi.ogaming.com/forum/
-
http://thatffxisite.com/forum/default.asp


Håper det hjelper deg, og til ettertanke kan du jo prøve å ggogle litt selv neste gang ?
KLumpen... Finafantasy 11? eller 10-2 ? eller hva det nå heter..
ok. Bare et drittspill med andre ord
Klumpen. Tja kommer vel ann på øyet som ser...

Jeg liker det ikke men det selger jo som bare faen så noe drittspill er det vel ikke snakk om tror jeg...
www.ffonline.com er det største FF-communitiet der ute. Gigantisk forum, og mye annet shiznit.
grandis's Avatar
Trådstarter
FFXI er final fantasy 11. ikke 10-2 mange som misforstår. ff x-2 er squares aller første spill som er en fortsettelse på et tidligere spill.


klumpen: smak og behag, men ffxi er squares aller første mmorpg-spill. altså online, og vil være vanvittig stort. www.playonline.net hvis du er interessert.

ztaale: takk takk google liker meg egentlig ikke. :P men men skal prøve neste gang.
Square-Enix heter firmaet nå. Og nei, det er ikke det første spillet deres som er en oppfølger, selv om det egentlig ikke er akkurat det heller. Det er derimot det første i FF serien som bruker samme figurer og bygger på mye av det samme.
grandis's Avatar
Trådstarter
hmm ja.. final fantasy.. har visst fått det for meg at de kun har laga ff-serien :P

*se i taket*
hmmm på games.no forumene har de eget final fantasy forum der snakker dem blant annet om FFXI
▼ ... noen måneder senere ... ▼