Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 6519
Etter dette innlegget skrev jeg opp denne rapporten. Panikk, angst, total oppløsning av virkeligheten og total overbevisning om at jeg var død, og dette var helvete. Dette er på en dose som skulle være ca 800uq totalt.

Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Litt off topic kanskje men er det noen av dere som sitter på eller kan linke til en triprapport med aftermath av doser på 500ug+ ?

Jeg har selv aldri prøvd LSD, og skal aldri prøve det heller. Men er nysgjerrig på hva som skjer med folk som tar «for mye» helst di som er uforberedt eller går all inn på jomfru turen. Tror kanskje TS også kunne hatt godt av å lese en eller flere slike rapporter..
Vis hele sitatet...
Har driti på draget der. Inntok én stor ahlgrens sure bilar som var blitt dryppet på LSD i doser volumetrisk kalkulert til å bli ca 200uq per. Den kicket bra og jeg ble fort varm så jeg gikk for å ta meg litt å drikke.

Hva ligger bakerst i kjøleskapet? Jøss, godteri jo! Gumla i meg de resterende 3 og gikk tilbake til det jeg drev med. Fikk sterke visuals og heftig mindspace, litt sterkere enn hva denne dosen pleier å gjøre men kanskje den forrige dealeren underdoserte lappene jeg kjøpte?

Én time senere fikk jeg panikk da peaken kom, og jeg kom på hva jeg hadde spist én time tidligere. Å FAEN! Det er ingen som har omkommet av LSD som er dokumentert, så jeg får prøve å ri det ut, jeg har tatt 400uq før, hvor ille kan det være?

Jeg ble fort revet ut av denne virkeligheten i en slags sveve følelse mens ting fadet til visuals jeg ikke kunne se igjennom, og jeg fikk akkurat karret meg inn på sofaen i bar overkropp omtrent blind av farger og andre ting jeg ikke kan forklare. Virkeligheten vekslet mellom ekstrem slowmo og noe som virket som lysets hastighet. Jeg ble så teleportert til forskjellige kropper og bevisstheter hvor jeg "levde" ut en liten del av deres liv. Noen hadde fantastiske liv imens andre ble spist levende.

De tre jeg husker best er han som ble kjørt på av en bil imens han syklet. Jeg kan fortsatt høre og føle følelsen av at bein knekker og å drukne i sitt eget blod. I den neste levde jeg ut en slags wolfenstein virkelighet hvor jeg var en kommandant i SS eller noe sånt og han jeg var gikk og skøt seg selv i hodet etter er par syke events. I den siste var jeg en butikkeier i Chicago som ble banket opp av mafiaen fordi han nektet å betale en "protection fee". Jeg husker spesifikt at det var Chicago fordi jeg hørte og så på togene som er så kjente derifra imens jeg ble slått i hodet med en stokk.

Jeg fikk et klart øyeblikk hvor jeg klarte å få oppmerksomheten til den ene naboen og fikk han til å ringe ambulanse fordi jeg var usikker på om psyken min kunne klare dette her i 7 timer til. Politiet troppet opp først for å sjekke om jeg var voldelig, noe jeg aldri er. Forklarte at jeg har inntatt altfor mye LSD ved et klønete uhell og at jeg trenger litt hjelp. Jeg sa hvor jeg hadde litt weed liggende, fordi LSD er på en måte et sannhetsserum for meg, ihvertfall på høye doser. "Jeg er bare veldig redd akkurat nå, så værsåsnill og ikke ta på meg" presset jeg ut imens jeg holdt tilbake panikken så godt jeg kunne, noe de respekterte da jeg har en respekt ovenfor politiet til tross for at jeg har vært litt på kanten av loven igjenom livet. Fikk ambulanse tilkalt etterhvert og fikk den lengste ambulanse turen i manns historie. Det føltes ut som turen varte i flere år (i realiteten er det ca 25 minutters kjøretur) imens jeg hallusinerte at ambulansepersonellet var menneskeaktige aper, med hår og alt. Når jeg kom fram måtte jeg ta covid test, pga jeg ikke var sikker på at jeg var i Norge engang, noe jeg ikle fikk med meg. Når jeg skulle få testen ble jeg satt i en tannlegestol, så da ble jeg overbevist om at jeg skulle lobotomeres eller bli avlivet med et panneskudd, noe som virket helt sannsynlig at en helsearbeider ville gjort akkurat da jeg plasserte meg i stolen og ønsket døden velkommen med åpne armer, jeg hadde virkelig akseptert at nå skulle jeg dø.

fikk en sprøyte med flytende benzo i tillegg til et IV drypp med enda mer benzo etterhvert da jeg alltid har måtte få mye større doser enn normalt for å oppnå ønsket effekt i tillegg til at syra fortsetter å prøve å rive i stykker psyken min. Ble plasset innpå et enerom med en sikkerhetsvakt og en sykepleier for observasjon. Hallusinere at sikkerhetsvakten hadde ansiktet til en såkalt "Warframe" kalt Nekros.

Det gikk ca 4 timer før jeg var godt plantet i virkeligheten igjen, men var rolig som skjæra på tunet hele tiden pga jeg trodde jeg var død i tillegg til at jeg hadde fått nok benzo til å ta livet av en hest. Jeg gikk ut for egen maskin etter 6 timer ca og tok bussen hjem. Hadde halliser i ca 2 døgn etter det, og en slags form for HPPD som varte i et halvt år etter det, jeg inntok ikke noen rusmidler imens jeg hadde HPPD. Tekst på mobiltelefoner og lignende bevegde på seg og jeg fikk lett tracers av sterke lys. Var også følsom for hurtige lysendringer, fikk vondt i øynene av det. Jeg har ingen vedvarende effekter den dag idag bortsett ifra en følelse av at virkeligheten ikke er ekte en sjelden gang iblant hvis jeg har slitt mer med søvn en vanlig.

Det fikk bra med meg, men jeg tror jeg var ett kusehår unna livsvarige skader, unnskyld uttrykket. Hadde jeg ikke fått den hjelpa vet jeg ikke hvordan jeg hadde vært den dag idag.

Gutter, Jenter og andre: LSD ER IKKE ET LEKETØY! GJØR RESEARCHEN SOM TRENGS! jeg hadde flaks, det kan hende du ikke har det!

Hvis jeg kommer på noe mer relevant skal jeg skrive det opp. Det var mye kaos, veldig mye skjedde oppe i toppen på kort tid.
God rapport, så du tok 800 uq tilsammen?
Vurderer selv å bikke 500 uq på neste tur, tror jeg er klar men det er alltid den lille frykten for å bli fucked og man sitter fanget i 12 timer i et sted man ikke vil være
Sitat av Jorg Vis innlegg
God rapport, så du tok 800 uq tilsammen?
Vurderer selv å bikke 500 uq på neste tur, tror jeg er klar men det er alltid den lille frykten for å bli fucked og man sitter fanget i 12 timer i et sted man ikke vil være
Vis hele sitatet...
Har du god erfaring og føler deg klar så går det bra stort sett. Jeg hadde nok klart 800uq med nok forberedelser, det er når jeg ble tatt på senga at ting gikk dårlig. Jeg var så langt ifra klar for den opplevelsen som mulig omtrent.

Men er det vits egentlig?
Jeg føler ikke det personlig. Etter 300uq får jeg ikke noe bedre opplevelser, bare mer intenst. Det er liksom ikke noe særlig annerledes, da jeg til og med kan oppnå egodød ganske ofte selv på doser helt ned til 200uq hvis jeg klarer å slippe taket helt. De beste trippene jeg har hatt har vært på doser mellom 100 og 200uq.

Føler folk bruker høye doseringer til å måle kuk mer enn å tilføye trippene noe nytt.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva skjedde med weeden som du informerte politiet om?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva skjedde med weeden som du informerte politiet om?
Vis hele sitatet...
Ingenting. Den lå i et brille etui, innpakket i vakuum i en hylle under stuebordet sammen med masse blader og annen dritt. De prøvde å få meg til å finne det, men jeg var opptatt med å ikke få fullstendig panikk så de gav seg kjapt.

Fikk heller ingen problemer med politiet i etterkant, jeg virket rolig og høflig så tror ikke de gadd å prøve så hardt rett og slett. Hadde de løfta på 2 - 3 ting hadde de funnet etuiet.
Shit, enda godt det gikk bra med deg! Mtp nattens diskusjon i tråden litt lengre nede på forsida her i skrivende stund så virker det som vi hadde en lignende opplevelse. flott rapport!

@Jorg bare hvis du føler deg kallet/klar, hvis du ikke vet så tror jeg jeg ville latt være, du kan fort bli tatt på senga som Evilsink har illustrert ganske greit her, men selvom jeg er enig med han om at høye doser kan inneholde ganske mange spor av kukmåling så er jeg litt uenig for mitt eget vedkommende hva gjelder og få utbytte av det. Store doser er intenst som bare faen, men jeg må ærlig innrømme at det er det som _virkelig_ setter ting i perspektiv for meg. Uansett, stay safe guys!

Edit: ved nærmere ettertanke har jeg ikke tatt sånne doser siden 2015 og jeg er betraktelig mer moden nå på alle plan så kanskje det er noe i det like vel? Only time Will show hvis jeg en gang begir meg ut på noe sånt igjen.
Sist endret av equimanthorn; 30. juli 2021 kl. 12:32.
Kan kjenne meg igjen i mye av det du beskriver fra min første gang med 500ug. Spesielt dette med innblikk i andres liv, være i andre kropper og slikt husker jeg godt.
Men det frister ikke til gjentakelse. Takk for godt skrevet rapport bra du ikke er plaget idag av konsekvensene. Så bra at politiet ikke ga deg røff behandling. Det hadde du ikke trengt
Har selv erfart at det kan bli litt for mye. Blir fort litt for komfortabel med LSD og er derfor fort gjort å overvurdere din toleranse. Kan skje selv den beste. Uansett fin rapport!
Takk for en flott rapport! Var akkurat noe slikt jeg sikta til. En ting er å lese engelske rapporter, synes det er noe helt annet å lese en god Norsk rapport.

Du sier selv at du var heldig, i aller høyeste grad! Selv om jeg lurer på hvordan følgene hadde vært om du ikke hadd fått hjelp, synes jeg det var veldig bra både politi og helsepersonell tok saken på alvor!

At folk sier LSD er helt ufarlig kan jeg ikke fatte å begripe. Selv om sjangsen for å dø er mikroskopisk kan man bli ødelagt psykisk for livet og etter min mening er det værre en å dø i noen tilfellet. Vær forsiktig folkens!
New generation
colakork's Avatar
Får hjertebank bare av å lese innlegget dude Bra ting ordnet seg for deg, du skal ha skrøyd for at du ikke knakk iløpet trippen mtp alle personene du hadde med å gjøre!!

På 250uq var jeg sikker på at jeg mistet meg selv og verdenen jeg kjente for alltid, vil ikke oppleve det igjen ass Må jo ha vært en helt syk opplevelse for deg om dosen var på 800uq?!

Er det sånn at du får sug i magen av å tenke på opplevelsen idag eller er det bare et av mange minner og opplevelser nå?
Sitat av colakork Vis innlegg
Får hjertebank bare av å lese innlegget dude Bra ting ordnet seg for deg, du skal ha skrøyd for at du ikke knakk iløpet trippen mtp alle personene du hadde med å gjøre!!

På 250uq var jeg sikker på at jeg mistet meg selv og verdenen jeg kjente for alltid, vil ikke oppleve det igjen ass Må jo ha vært en helt syk opplevelse for deg om dosen var på 800uq?!

Er det sånn at du får sug i magen av å tenke på opplevelsen idag eller er det bare et av mange minner og opplevelser nå?
Vis hele sitatet...
Min hukommelse av hendelsen er på en måte en stor grøt av ekstremt sterke følelser og opplevelser. Det er vanskelig å få tak i mange av detaljene rundt det hele.

Alt føltes 100℅ reelt og det var vanskelig å bryte ut tilbake til virkeligheten. Det er som å være under vann, rett under overflaten.
Takk for en god rapport, tross at det ikke gikk helt som planlagt.

Sånn for erfaringen bare, tror du det kunne gått annerledes med en sitter? Med tanke på å håndtere kaoest uten assistanse fra sykehuset?

Jeg ser jo også i denne sitasjonen at en sitter også kan være en verdifull dose administrator, og vakt.. hehe For å ungå slike uhell ^^
Sitat av Toreokjeks Vis innlegg
Takk for en god rapport, tross at det ikke gikk helt som planlagt.

Sånn for erfaringen bare, tror du det kunne gått annerledes med en sitter? Med tanke på å håndtere kaoest uten assistanse fra sykehuset?

Jeg ser jo også i denne sitasjonen at en sitter også kan være en verdifull dose administrator, og vakt.. hehe For å ungå slike uhell ^^
Vis hele sitatet...
Nei, andre mennesker unngår jeg når jeg tripper. Har det bedre når jeg er alene, har jeg en venn som er der blir jeg mer opptatt av at de har det bra enn trippen, og da er vitsen med trippen borte. Det blir også lettere for meg å badtrippe når jeg er med andre mennesker.

Nå er jeg litt spesiell da, så for andre er det nok veldig verdifullt med en tripsitter
A fyttifaen den turen tok en vending ja. Takk for at du tok deg tid til å skrive rapporten.

Jeg lo godt av helsepersonellet som skulle "lobotomere" deg. Men samtidig kan jeg også forstå tankegangen og resonasjonen i det.
Sitat av tipot Vis innlegg
A fyttifaen den turen tok en vending ja. Takk for at du tok deg tid til å skrive rapporten.

Jeg lo godt av helsepersonellet som skulle "lobotomere" deg. Men samtidig kan jeg også forstå tankegangen og resonasjonen i det.
Vis hele sitatet...
Synes det er ganske morsomt i ettertid, alt gikk bra til slutt heldigvis

Tror nok de jeg møtte på den dagen fikk seg en god latter til slutt også
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Trodde legen var nnpfer sjæl en gang. Man vet det må være tull på ett nivå men man greier ikke slå det fra seg