Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1981
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei jeg kjøpte er glass med rivotril 100 stk på 2 mg. I begynnelsen tok jeg et par i uka og det gikk bra. Har tatt 1-2 om dagen i en måneds tid og er snart tom. Vil ikke kjøpe mer heller vil ikke gå på det. Har slutta på benzo før, men vet ikke hva jeg har i vente denne gangen. Kommer jeg til å bli deprimert få angst eller no? Noen med erfaringer? En måneds tid er jo ikke veldig lenge med uansett... bekymra.......
Tror ikke du vil få de store plagene annet en at du vil bli litt rastløs. Hadde du foreksempel heve inn på med 10-15 + alko kunne du nok regnet med en litt kjip nedtur,jeg blir ihvertfall bra deprimert av det.Så deprimert at jeg har holdt meg unna 3 år nå.
For mitt vedkommende har jeg bare erfaring med å slutte på benzo, og det har i hvert fall vært helt smertefritt for min del. Sliter fra før med mye kroppslige symptomer grunnet sykdomsbilde, men merket lite til endringen etter å ha sluttet på det. Har benyttet Rivotril sporadisk for en del år tilbake, men sannsynlig ikke nok til å bli avhengig i noen grad, så slet heller ikke da med å bare legge det til side.
Altså tror ikke du får de verste abstinensene, jeg spiste også hver dag i en mnd, dog både rivo og bikkjebein, ca 30-50 om dagen :P verste jeg noengang har opplevd. tok gode 6-7 mnd før jeg var meg selv igjen
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du savner vanen og syns tida går jævlig sakte. Var du deprimert eller angst fra før får du det nå også , men kan med handa på hjertet si at å gå cold turkey på rivotril er noe av det smarteste jeg har gjort skal aldri tilbake til det junkie livet. Holdt bare på tre fire mnd jeg også og hadde sikkert vært full on narkis i dag om jeg ikke bare slutta. Det var døds boring fordi jeg måtte kutte ut bestekompisen min men for meg og mitt eget liv det smarteste jeg kunne gjøre for egen framtid. Det er ikke no særlig ille abstinenser i den forstand men jeg var nedstemt, angst og tida gikk litt sakte de første par mnd til jeg flytta og fikk meg ny streit omgangskrets og fylte livet med andre ting enn å sitte hjemme å stuke
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
jeg har det i grunnen ok ellers. Psyken har vært ille men har vært mye bedre i det siste, også før måneden med rivo. Ren idioti at jeg skulle begynne å ta det hver dag. Har noen litt vanskelige dager nå så kjenner at det er vanskelig å la glasset ligge. Men skal prøve å legge det fra meg nå. Har tatt i snitt 2-3 mg daglig en måned, hvor lang tid vil det ta før jeg er over det mest merkbare?
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Forresten så har jeg noen sobril 10 mg liggende. Kunne det være en ide og ta de et par tre dager nå istedenfor rivotril for så å stoppe?
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Forresten så har jeg noen sobril 10 mg liggende. Kunne det være en ide og ta de et par tre dager nå istedenfor rivotril for så å stoppe?
Vis hele sitatet...
Hiv glasset med rivotril. Sp lenge du har det i hus kommer du aldri til å klare å stoppe, og du ødelegger selvdisiplinen ved å si til deg selv at du skal stoppe. For så å tillate deg å ta en her og der for å oopprettholde avhenigheten og kalle det nedtrapping.

Sobrilene kan du spare til de absolutt værste dagene om du sliter med å få sove eller får uutholdelig tankekjør, ikke overlapp det med rivotrilen, sobril gir deg ingen rus i den forstand som rivotril men er bare angstdempende
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg kjenner ingen rus på rivotril, kjenner lite overhodet. Det er psyken min som er mest avhengig. Sobril er vel det mildeste av benzo så om jeg tar et par dager og bytter ut rivo med sobril blir kanskje psyken mer fornøyd med å stoppe på det
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg kjenner ingen rus på rivotril, kjenner lite overhodet. Det er psyken min som er mest avhengig. Sobril er vel det mildeste av benzo så om jeg tar et par dager og bytter ut rivo med sobril blir kanskje psyken mer fornøyd med å stoppe på det
Vis hele sitatet...
Det er noe du tror at du ikke blir rusa. Det er derfor alle ender opp med å ta en til og en til pille fordi man føler seg ikke selv rusa, men det er man og alle fra utsida ser det. Ikke engang når man ligger å stuker og bruker en time på å skrive en sms med masse skrivefeil FØLER man seg rusa. Men ja det er de psykiske abstinensene og ikke fysiske du vil merke, men det er absolutt ikke så slemt. Grunnen til at jeg skriver spar sobrilen til nødstilfeller istedet for overlappe det er fordi rivotril har fem dagers halveringstid, så det er først etter 6-10 dager etter slutt at du vil kjenne det skikkelig psykiske og fysiske savnet.
1-3 uker med rebound angst som vil komme i bølger, ganske så melankolsk det der. Vær glad du ikke rakk å leke nok med djevelen til at du fikk de fysiske abstinensene også Restless legs og kindling er ork som faen.

100 rivotriler gir vel mer eller mindre en kortvarig psykisk nedtur istedenfor harde psykiske og fysiske abstinenser, men alle er individuelle.
Jeg har spist ti tusen rivotril i en periode på 10 år. Jeg må vel bare innse at Gabaa reseptorene mine er ødelagte for alltid. Vær glad du ikke dro den samme!
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
1-3 uker med rebound angst som vil komme i bølger, ganske så melankolsk det der. Vær glad du ikke rakk å leke nok med djevelen til at du fikk de fysiske abstinensene også Restless legs og kindling er ork som faen.

100 rivotriler gir vel mer eller mindre en kortvarig psykisk nedtur istedenfor harde psykiske og fysiske abstinenser, men alle er individuelle.
Jeg har spist ti tusen rivotril i en periode på 10 år. Jeg må vel bare innse at Gabaa reseptorene mine er ødelagte for alltid. Vær glad du ikke dro den samme!
Vis hele sitatet...

Han her veit godt hva han prater om, spesielt når det kommer til bl.a benzo. Har fulgt han hele veien, så basicly "Second, this guy".