Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 6899
Hei. Jeg og en kompis skal ut på byen i dag, og selv om jeg er født og oppvokst i byen er jeg rimelig usikker på hvor det er vits å dra. Finnes det noen fete steder i Oslo som funker bra til å danse og ha det gøy, hadde vært ekstra fett om de spilte litt mindre mainstream dansemusikk enn topp 100 på spotify. Vi er begge rundt 20/21 år så et 20-årssted hadde vært ideelt, men vi er litt pervo her så steder med 18 år gamle jenter kan også funke. Hadde vært nyggelig men noen svar
Hva er det som er så pervo ved å hooke opp med 18 år gamle jenter? Statistisk sett har jenter allerede en ferdig utviklet hjerne, som du skal ennå bruke 3-4 år til på å utvikle.
Eneste 18 årsstedet jeg kan tenke meg dere vil like er FAME. Evt Martins som ligger i lillestrøm
ObamaCare
Fatass Skinny's Avatar
Trådstarter
Det var ment som kødd egentlig haha, synes ikke det er spess pervo nei.

18-årssted hadde vært fett i forhold til unge chicks, men er litt greit å kunne bestikke vodkashots i baren

*bestille på et 20-årssted.

Noen som har positive erfaringer fra Skaugum på Solli?
Jeg er den gode og vennlige vennen til Fatass Skinny. Han er en koselig venn. En snill venn. Jeg fikk en brokkoli i bursdagsgave av han i fjor. Han er snill. Hvor lønner det seg å dra ut for å klikke helt villt på dansegulvet til fete sanger og awesome musikk?
ObamaCare
Fatass Skinny's Avatar
Trådstarter
<3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Godt eksempel på hvor fucka man blir på alkohol i forhold til andre rusmdler lol. Beklager. hahaha
Bli 23 og dra på the villa
Sist endret av Yayoisking; 23. juni 2013 kl. 01:01.
Dattera til hagen på grønland er vel noe ala det dere leter etter.
Dude. The villa! Fuckin awesome!
Fatass Skinny endte opp på dass og spøy i senga, så vi kom oss aldri ut. Ble sittende drita alene i stua uten noen form for underholdning resten av kvelden helt til jeg sovna på sofaen. Tidenes aften.

Takk for svarene da hvertfall :-)
Blå var fett nok i går. Ofte bra med dansing der.
tokk helt av på fridays ved national igår
Jeg er nok inhabil, men synes det høres ut som du vil på turkish delight. Stort sett god hip hop og alltid pene damer. De er kanskje ikke atten, men alder blir uviktig med slike kropper. Tro meg.
Dun know what to do
appleaya's Avatar
Neste gang frøv Dattera til Hagen!
The Villa er vel den eneste uteplassen i Oslo jeg ville anbefalt til noen.
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
The Villa er vel den eneste uteplassen i Oslo jeg ville anbefalt til noen.
Vis hele sitatet...
er det en uteplass for homofile ? websiden til the villa skriver om skeivedager.. så sikkert fint for hetrofile og vite..
Sitat av Warpiggy Vis innlegg
er det en uteplass for homofile ? websiden til the villa skriver om skeivedager.. så sikkert fint for hetrofile og vite..
Vis hele sitatet...
Ja, streitinger blir sett ned på.
Sitat av Warpiggy Vis innlegg
er det en uteplass for homofile ? websiden til the villa skriver om skeivedager.. så sikkert fint for hetrofile og vite..
Vis hele sitatet...
De mente vel røykedager da se
Sitat av Negr Vis innlegg
Ja, streitinger blir sett ned på.
Vis hele sitatet...
Det var ikke sånn ment ... og du skjønner sikkert hva jeg mente
Det er veldig mange utesteder i Oslo som har noe på tapeten når det kommer til Skeive Dager. Det vil ikke si at det er et sted for homofile per se. Rockefeller er feks. et sted som støtter arrangementet.

De utestedene som er "homofile" er vel i største-grad London, Elsker og Ett Glass. Men, jeg som heterofil har alltid hatt det utrolig moro på disse stedene uansett(vel, bortsett fra når queer-gutta på London absolutt skal spille Christina Aguilera hele kvelden, det blir slitsomt).

Noen som har positive erfaringer fra Skaugum på Solli?
Vis hele sitatet...
Ja, Skaugum er fett det. Men, mye folk i helgene.
Så mange at det ofte blir slitsomt. Og det er heller ikke stedet du drar for å fiske etter unge chicks da gutta i døra siler bort unge folk.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Noen som har nevnt Horgans?
Sitat av Carmex Vis innlegg
Noen som har nevnt Horgans?
Vis hele sitatet...
Ja. Det kan jo være akkurat det OP ser etter.
Plenty med chicks i sårbar befatning, spesielt på torsdager. Selv synes jeg det ikke er så himla gøy der, men det er det alltid veldig mange andre som synes da det som regel er relativt fullt.
Sitat av guppy Vis innlegg
Eneste 18 årsstedet jeg kan tenke meg dere vil like er FAME. Evt Martins som ligger i lillestrøm
Vis hele sitatet...
Å anbefale Martins i Lillestrøm, er det samme som å si man kan bli hjemme...
Jaeger, The Villa, Blå, Turkish Delight, Dattera til Hagen, Badstugata, Skaugum..
The Villa er stedet hvis man vil danse, helt klart! Ser ut til at det er flere her som går dit. Kanskje vi har møttes?
Sitat av Susanna Vis innlegg
The Villa er stedet hvis man vil danse, helt klart! Ser ut til at det er flere her som går dit. Kanskje vi har møttes?
Vis hele sitatet...
Jeg møter aldri mennesker på The Villa. Du ser meg danse rundt med lukkede øyner, i min egen verden, med en Corona i hånda
Haha, det er noe sånt jeg også bedriver. Blir ikke mange nye venner av det, men hey - hvem trenger vel venner i en sådan stund.
Fredag 5 juli blir det nok ganske bra stemning på The Villa. Ekte techno i 4 timer. Har desverre ikke mulighet til å dra selv men jeg vil anbefale folk å dra dit.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Også verdt å sjekke om det skjer noe i Leiligheten på Rockefeller. Hender det er noe bra og dansbart der.
Sitat av luni Vis innlegg
Også verdt å sjekke om det skjer noe i Leiligheten på Rockefeller. Hender det er noe bra og dansbart der.
Vis hele sitatet...
Oslo Soul Experience er ihvertfall drittmoro
Vinyl-disco og godstemning. Bra tips luni, det hadde jeg helt glemt av!
Fatass skinny og jeg tenkte å gjenta suksessen fra forrige helg.

Ser det er ramset opp en del forskjellige forslag på utesteder.

Horgans
Jaeger
The Villa(23 år?)
Blå
Turkish Delight
Dattera til Hagen
Badstugata
Skaugum

Noen som har lyst til å uttype litt og fortelle litt om de forskjellige stedene? Trenger ikke være en avhandling, bare type hvilken størrelse, hva slags musikk som blir spilt osv?

Tenker vi går for 20 årssted i kveld. Må ha vodka, blir bare kvalm av øl/rusbrus

Får håpe vi kommer oss ut av døra denne gangen...
Sist endret av Flue; 29. juni 2013 kl. 15:10.
I kveld er det Ost og Kjex på The Villa, anbefales på det sterkeste!
Horgans: Sportspub på dagtid og nattklubb på kvelden. Mye folk fra Asker og Bærum frekventerer dette på torsdag (også BI-studenter). Kommer du sent på lørdager kan du risikere å løpe på 23-årsgrense. Men kommer du før 0000 pleier ikke dette å være et problem. Det er dansegulv og 2 barer nede, bord og gangplass oppe + en uteplass med liten bar hvor folk røyker og snakker.

Jaeger: Gjerne 23-årsgrense på lørdager, men det pleier å gå bra og komme seg inn her også. Hyggelig bakgård med DJ og dansegulv, noe sitteplasser inne og nede er det DJ med en bar, dansegulv og sitteplasser. Det pleier å være veldig mye ulike forskjellige mennesker her, noe innslag av "hipstere".

The Villa: Oslos dansested nr. 1! Veldig mye folk på ulike stoffer og folk som generelt er glad i å danse. Masse kriker, kroker og dansegulv nede i en kjeller. Tar du deg pent ut og kommer tidlig er det heller ikke noe problem å komme inn her.
Blå: Mye av det samme klientellet som på Jæger og Blå, ymse og ulik grad. Mye "Løkka-folk", her er det gjerne live DJs / konserter av ulike slag. Gjerne innenfor electronica / særegne jazzarter. Det er gjerne 100-200 kr i cover på de ulike slagene. Hyggelig sted, med alle typer av mennesker.

Turkish Delight: Bittelite sted med ymse DJer og alt mulig av folk i enden av Torggata.

Dattera til Hagen: Kjempestor bakgård og mye sitteplasser inne. Alt mulig av forskjell, godt plassert på Grønland (adresse Grønland). Her er det smålig lounge-stemning ute og inne. Veldig hyggelig sted for å ta seg et par øl over en hyggelig prat. Også for å møte andre mennesker.

Skaugum: Veldig stort sted plassert nedenfor Solliplass. Det ligger over 3 etasjer med en stor bakgård. Du kan gå opp på ulike "terasser" i bakgården. Frekventeres gjerne av folk i alle aldre. Mye folk i 20-30 årsalderen som danser og treffer kjente. Men det er også innslag av dresskledde menn i 40-60 årene som er ute på jakt, samtidig som noen har med seg koner / nye kjærester. Hyggelig sted, men det pleier å være tjåka fullt på lørdager. Mye godt øl på tapp i baren inne.

Forøvrig kan Consenzo, Sollis og NOX / Sollihagen nevnes som gode steder på Solliplass. På Youngstorget: Kjøkken og bar, Mono etc etc.
Sist endret av tanx; 29. juni 2013 kl. 17:09.
Takk for et utfyllende og informativt innlegg!

Er det 23 års aldersgrense på the villa? Ser det er flere som har skrytt av det, men Yayoisking skriver at det er 23 års grense. Er dette bare senere på kvelden det er 23, eller hele tiden?

Da har vi kommet oss på gjestelista på the villa. Noen andre freaks som skal dit i kveld?
Sitat av Flue Vis innlegg
Takk for et utfyllende og informativt innlegg!

Er det 23 års aldersgrense på the villa? Ser det er flere som har skrytt av det, men Yayoisking skriver at det er 23 års grense. Er dette bare senere på kvelden det er 23, eller hele tiden?

Da har vi kommet oss på gjestelista på the villa. Noen andre freaks som skal dit i kveld?
Vis hele sitatet...
Det er 23årsgrense, men så lenge du står på gjestelista og ikke kommer dit uhørvelig drita, pleier de å være greie.
Sist endret av Smulum; 29. juni 2013 kl. 22:32.
▼ ... over en uke senere ... ▼
ObamaCare
Fatass Skinny's Avatar
Trådstarter
Er det noen ok 18-årssteder i Oslo annet enn Studenten, Trompeten og sånn? Choice er vel stengt tror jeg. Er bare så mye lettere å plukke opp unge jenter.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Nettopp oppdaget Ish rett ved Saga Kino. God kok på dansegulvet i kjelleren og ville mengder svenske jenter. Noen som har vært på Bar Vulkan? Virker som et fett sted, men de kjører 28(!)-årsgrense i helgene.