Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 793
Lurer på om det er noen som har sjekket eller prøvd hvordan det er og spille FFXI Online med en brent kopi?

Årsaken til at jeg lurer på dette er fordi man må registrere sitt Visa kort for å spille + at spillet inneholder et hav av cdkeys,
da det er kjedelig å bli busta for en slik fille sak.

Om det er muligheter for at de kan merke dette..
Ellers er det ikke værre en at jeg kjøper spillet i morgen, da dette er et av de bedre spillene på markedet :D
Opprinnelig postet av Dan
Lurer på om det er noen som har sjekket eller prøvd hvordan det er og spille FFXI Online med en brent kopi?

Årsaken til at jeg lurer på dette er fordi man må registrere sitt Visa kort for å spille + at spillet inneholder et hav av cdkeys,
da det er kjedelig å bli busta for en slik fille sak.

Om det er muligheter for at de kan merke dette..
Ellers er det ikke værre en at jeg kjøper spillet i morgen, da dette er et av de bedre spillene på markedet
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke hørt om noen som har fått til noe slikt, og jeg aner ikke hvordan nivået på dette er når det gjelder andre spill i samme kategori heller, men ville jo tippe at det er drøyt å skulle få tak i noen keys sånn sett. Det er mange av dem (3 forskjellige som må inn første gang), og det spørs vel egentlig om det er noen måte å få tak i dem uten å se i manualen.

Uansett, har det selv, kjøp det hvis du har mye tid (MYE tid altså), hvis ikke, glem det. Kan forresten anbefale innkjøp av joypad eller joypad-converter for PS2 eller Gamecube til PC, det ble et helt nytt spill for meg etter det, hvertfall. Keyboard og mus blir man vant til, men det er noe herk i forhold til å bruke en god joypad (som PS2-kontrollen).
Sist endret av Jisatsususha; 4. januar 2004 kl. 22:57.
Opprinnelig postet av Dan
Lurer på om det er noen som har sjekket eller prøvd hvordan det er og spille FFXI Online med en brent kopi?

Årsaken til at jeg lurer på dette er fordi man må registrere sitt Visa kort for å spille + at spillet inneholder et hav av cdkeys,
da det er kjedelig å bli busta for en slik fille sak.

Om det er muligheter for at de kan merke dette..
Ellers er det ikke værre en at jeg kjøper spillet i morgen, da dette er et av de bedre spillene på markedet
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke hva du mener med at 'spillet inneholder et hav av cdkeys'. Uansett.

På dette, som på alle andre multiplayer/onlinespill MÅ du kjøpe spillet. Det finnes ingen måte å 'lage' cdkeys på som funker på nett. Dette er fordi det på serveren ligger en liste med alle cdkey-ene som noensinne har blitt puttet i en spilleske, og er ikke keyen du gir en av disse, får du ikke fortsette.

Et annet, litt urelatert spørsmål: Har FFXI fått europeiske servere nå?
2 ting, først - Jisatsususha
men det er noe herk i forhold til å bruke en god joypad (som PS2-kontrollen).
Vis hele sitatet...
Syns gamecube kontrollen er bedre enn ps2 kontrollen, liker egentlig ikke ps2 kontrollen..!

ymgve
Et annet, litt urelatert spørsmål: Har FFXI fått europeiske servere nå?
Vis hele sitatet...
Kan hende jeg misforsto, men hvis du spør om det jeg trur, Spillet kommer ikke til europa før slutten av 2004 etter det jeg har hørt..!
Kan hende jeg misforsto, men hvis du spør om det jeg trur, Spillet kommer ikke til europa før slutten av 2004 etter det jeg har hørt..!
Vis hele sitatet...
Slutten av 2004 høres feil ut. Jeg har sett spillet i et par butikker her i Bergen, men er muligens import (De hadde Deus Ex 2 også). Uansett hjelper det lite om man er tvunget til å bruke amerikanske servere, som gir en konstant ping på 100-200 uansett hva man gjør.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Hmm, mener du kan kjøpe det på www.spiderman.no ....
Er vel amerikansk release, men skal vel være det samme, bare at de europeiske serverene er oppe enda... TROR jeg.. Sjekk spiderman i hvertfall, der står alt du trenger å vite.
-totto
Dan
Pirat
Dan's Avatar
Trådstarter
ga blaffen i hele greia å kjøpte meg dette spillet i dag.. 599:- måtte jeg punge ut med, men det er vel verdt det når det går til en god sak.

Man kan spille dette spillet selvom man bor i Europa. Det gjelder bare å ha en amerikansk adresse og et visa kort nummer.

Når man skal betale må man velge land, der velger man rett og slett det landet man bor i.

Nå skal det spilles!
Det gjelder bare å ha en amerikansk adresse og et visa kort nummer.
Vis hele sitatet...
Amerikansk adresse...?

Litt offtopic, men det har kommet ut en utvidelses pakke til spillet!
Dan
Pirat
Dan's Avatar
Trådstarter
Hvis det er Rise Of Zilart du tenker på er denne inkludert i den nye versjonen av FFXI.

Adressen kan være hva som helst, men har hørt at man må ha et Amerikansk postnummer under registreringen.

Server: Tror ikke det finnes noen Europeiske servere enda, men hadde vært kult hvis de som kjøper spillet havner på Asura serveren

Kanskje kan vi groupe sammen når den tid kommer
Vurderer faktisk å kjøpe meg det selv, men har det problemet at Telenor aldri bygger ut adsl linje her! KOK!!!
Opprinnelig postet av Dan

Server: Tror ikke det finnes noen Europeiske servere enda, men hadde vært kult hvis de som kjøper spillet havner på Asura serveren

Kanskje kan vi groupe sammen når den tid kommer
Vis hele sitatet...
Hm ... Noen her som er på Titan-serveren?
Opprinnelig postet av Dan
Hvis det er Rise Of Zilart du tenker på er denne inkludert i den nye versjonen av FFXI.

Adressen kan være hva som helst, men har hørt at man må ha et Amerikansk postnummer under registreringen.

Server: Tror ikke det finnes noen Europeiske servere enda, men hadde vært kult hvis de som kjøper spillet havner på Asura serveren

Kanskje kan vi groupe sammen når den tid kommer
Vis hele sitatet...
Når det gjelder serverene er de satt opp slik at alle klienter som lanseres for spillet (japanske, amerikanske og europeiske) kan brukes på samme server. Dette er jo fint for å nå folk på tvers av regioner/land, men samtidig så er det noe herk når folk ikke kan kommunisere på samme språk. Det skal imidlertid nevnes at det er bygget inn en Japanese/English (og omvendt) language-translator, men den har ikke jeg satt meg inn i.

Jeg er ikke helt sikker på hvor serverene faktisk er plassert, men det er flest av dem i Japan hvertfall. Er ikke videre laggy sånn sett, anyway.

Expansion packen som ble nevnt her er den vi som kjøper den amerikanske (og sikkert europeiske) utgaven får med på kjøpet, The Rise of The Zilart, som også må være installert for å kunne spille spillet.

Spillet har vel release i Europa en eller annen gang i 2004, men takket være det faktum at man kan fylle inn LalaStreet eller noe annet man føler for, og bruke VISA uten problemer, så er det muligheter for oss å kose oss allerede nå med am. utgave.

Som jeg sa tidligere, det er jo et bra spill, mye å gjøre, men det er også kanskje noe av "problemet" - hvertfall for de av oss som ikke kan sitte 12t hver dag og spille. Har du nok av time on your hands, så er det vel ikke stort annet å gjøre enn å løpe og kjøpe? Evt. bestille på nettet da. 400-500 for det da.
Opprinnelig postet av Raymond
Syns gamecube kontrollen er bedre enn ps2 kontrollen, liker egentlig ikke ps2 kontrollen..!
Vis hele sitatet...
UGH! PS2 kontrollen er den knalleste console-kontrollen etter min mening! Xbox kontrollen er IAFFAL CP!!!
Nei playstation kontrollen suger..! Nintendo har alltid vært gode der..! Eller kanskje ikke alltid når man tenker på den gamle nes..! :P
Smak og behag, for faen.