Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 11302
Yoyoyo! Da var det tid for treff i Oslo igjen. Begynner å bli en stund siden nå. Det blir enkelt denne gangen fordi jeg orker ikke styre med shizzle mer enn nødvending.
Derfor blir det treff, kos, voksen-brus(eller whatever), kanskje litt spillz og stæmning på Bar Polar lørdag den 24 februar. Tidspunkt er sånn halvveis løst, som det pleier å være, men jeg skal prøve å være der fra 18:00. cirka.

Sorry-not-sorry til dere under 18(ref. FAQ'en nedenfor), denne gangen blir ikke for dere.

Genrell informasjon anngående freaktreff:
- Vi opererer ikke med aldersgrenser, akkurat som på forumet
- Du kan ta med deg folk som ikke er medlemmer på nFF
- Du trenger ikke å ha et minimum av poster eller fartstid på nFF
- Vi pleier å spise mat, drikke drikke, og diskutere det vi ønsker å diskutere der og da
- Det er ikke vår oppgave å dokumentere treffet for dere som ikke dukker opp
- Alkohol drikkes i varierende grad
Vis hele sitatet...
Velkommen til alle, blir bra å se nye og gamle fjes
bumper denna, får se om jeg får karra meg inn.
Glemte å svar tidligere.
Dukker opp med promille, god stemning og folk.
Regner med at vi blir 8-10stk der 5-6 er freaks fra sirkelen min
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Vurderer å ta turen i år, innafor å ta med kompis?
Mulig jeg tar turen, hvis jeg er i området.

Sitat av Carmex Vis innlegg
Vurderer å ta turen i år, innafor å ta med kompis?
Vis hele sitatet...
Det pleier ikke å være noe problem.
Ååh, hadde det bare vært èn uke senere. Jaja, skal tenke på dere når det braker løs. Begynner å skjønne at jeg må ta initiativ til et treff selv om jeg noen gang skal få blitt med xd
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Sitat av Chillipølse Vis innlegg
Ååh, hadde det bare vært èn uke senere. Jaja, skal tenke på dere når det braker løs. Begynner å skjønne at jeg må ta initiativ til et treff selv om jeg noen gang skal få blitt med xd
Vis hele sitatet...
Det gjør det jo veldig mye enklere å bli med ihvertfall.

Det tar seriøst 5minutter å opprette en treff-tråd, og det heller ikke forbeholdt folk med lang fartstid å stelle i stand treff.
Er nok ikke i byen pga. vinterferie, men dere får kose dere.
Regner med å komme! Alt for lenge siden jeg har sett majoriteten av frikerne!
Sist endret av Uglemos; 15. februar 2018 kl. 22:08.
Skulle ønske jeg var modig nok til å komme, men jeg er livredd for å møte på Vidarlo.
Kjipt å skulle bli moderert "rett ut og rett hjem" med første trikk.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Antimatter08 Vis innlegg
Skulle ønske jeg var modig nok til å komme, men jeg er livredd for å møte på Vidarlo.
Kjipt å skulle bli moderert "rett ut og rett hjem" med første trikk.
Vis hele sitatet...
No worries, held meg vest for langfjella.
Jeg trenger å sosialiseres litt, men tenker jeg er litt for gammel?
Hunersk keiser
Attila's Avatar
er gjerne med på et lite treff i påskeferien!
Sitat av mekkamann Vis innlegg
Jeg trenger å sosialiseres litt, men tenker jeg er litt for gammel?
Vis hele sitatet...
Jeg er over førti og har vært på mange treff, kommer sannsynligvis på treffet nå også.
Sitat av mekkamann Vis innlegg
Jeg trenger å sosialiseres litt, men tenker jeg er litt for gammel?
Vis hele sitatet...
Jeg er 55 (snart 56) og føler meg ikke for gammel. Har vært på et par treff allerede. Regner med jeg kommer hit også. Er du åpen for å møte nye folk, har alderen heller lite å si.
Sitat av Antimatter08 Vis innlegg
Skulle ønske jeg var modig nok til å komme, men jeg er livredd for å møte på Vidarlo.
Kjipt å skulle bli moderert "rett ut og rett hjem" med første trikk.
Vis hele sitatet...
Aldri møtt ham i person selv, men de brukere, crew, admin og mods jeg har møtt, er alle joviale i person. Treff er en hyggelig sammenkomst der man ser ansiktene bak de polemiske innleggene og fint kan le av egne og andres krasse formuleringer.

Du vet, det går an å være uenige i saker og ting, men fremdeles ha det hyggelig!
Jeg har veldig lyst til å bli med! Jeg har aldri vært på et freak treff før, så jeg vil stille et par spørsmål: Hva er aldersgruppen til de som deltar?
Og hvordan finner jeg bordet?

En ting til; dersom det er noen som har lyst til å møtes før selve oppmøtet, så må dere gjerne si ifra, enten ved å sitere innlegget mitt eller ved å sende meg en PM! Jeg er en utadvent og hyggelig type som kommer overens med nesten alle uansett alder eller kultur. Håper jeg får hilse på flere av dere neste lørdag.
Sitat av Xasma Vis innlegg
Aldri møtt ham i person selv, men de brukere, crew, admin og mods jeg har møtt, er alle joviale i person. Treff er en hyggelig sammenkomst der man ser ansiktene bak de polemiske innleggene og fint kan le av egne og andres krasse formuleringer.

Du vet, det går an å være uenige i saker og ting, men fremdeles ha det hyggelig!
Vis hele sitatet...
Kan bekrefte dette. Selvom man har diskutert med mange forskjellige personer ila tiden her på forumet(både crew og gamle/nye brukere), betyr det ikke at man hater personene man diskuterer med. Folk er heldigvis flink til å holde seg på sak og er hyggelig å møte. Kan tilogmed garantere at jeg aldri har opplevd dårlig steming på treff før!
Sitat av Relevant Vis innlegg
Jeg har veldig lyst til å bli med! Jeg har aldri vært på et freak treff før, så jeg vil stille et par spørsmål: Hva er aldersgruppen til de som deltar?
Og hvordan finner jeg bordet?
Vis hele sitatet...
Jeg vil si gjennomsnittet kanskje ligger på tidlig tyveårene, men det er mange både under og over. Er en god andel som er i slutten av tyveårene/begynnelsen av tredveårene, og som nevnt tidligere alt fra 14-60.

Hvordan man finner oss varierer litt. På Bar Polar er det et lite lokale, der er vi åpenbart den samlingen på 10-30 pers, i motsetning til de 5 andre i hjørnet. Trådene blir også oppdatert fortløpende ila kvelden med steming og antall for folk som er interesserte

Jeg ser nå at jeg har dobbeltbooket og må nok melde avbud på lørdag, da jeg allerede hadde avtalt bursdagsfeiring i et annet fylke!
Sist endret av KjemikalieX; 17. februar 2018 kl. 01:28.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Jeg kommer, tar med en kompis. Ser fram til å møte freaks igjen og henge på Bar Polar. Ses.

Til de som vil vite alt om freaktreff: Omfattende informasjon om freaktreff
Særeste av de sære
shallabajs's Avatar
Er relativt skrapa, men skal se om jeg får tatt et par kalde med dere felles freaks
Sitat av Relevant Vis innlegg
Hva er aldersgruppen til de som deltar?
Og hvordan finner jeg bordet?
Vis hele sitatet...
Da jeg var på mitt første freaktreff i Trondheim, gikk jeg bare inn og så etter en gjeng med for det meste menn. Det var vanskelig å se på utseendet til folka om det stemte, bortsett fra Jonta (eller var det Dodecha?) som hadde rastafletter i en hestehale. Jeg hadde på meg den hvite freak-genseren, så gikk bare frem og flasha genseren, og fikk bekreftende blikk tilbake

Aldersgruppa den gangen vet jeg ikke, men basert på utseendet til de som var med, kunne det vært 15-30 år.

Jeg var SVÆRT full.
Sist endret av Rusmisbrukeren; 19. februar 2018 kl. 15:39.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Dukker nok også opp treffet her!
Crossposter dette innlegget fra en annen tråd. Da jeg gjerne vil overbevise dere som er i tvil om å delta. Selv om jeg selv ikke får deltatt denne gangen!


Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Det er heller ikke et ubetydelig antall mennesker som har møtt sine beste venner gjennom freak. For mange har forumet vært en hjørnestein for sosialisering og tilhørighet, men dette er en side av freak som man ikke ser med mindre man dukker opp på treff.
Vis hele sitatet...
Skriver under på dette. Har bygget opp et svært nettverk av venner og bekjente igjennom forumet.
Alt fra noen jeg møter på fest en gang i året eller sjeldnere. Til gode venner jeg chatter konstant i løpet av dagen med. møter hver helg, drar på ferier sammen og alt annet man kan gjøre.

Flere av folka var aktive på forumet for årevis siden men har gradvis mistet interessen. Det eneste forholdet de har til forumet nå lenger er at vi alle møttes her for mange år siden, men fremdeles dukker de opp på treff hver gang det skjer noe, for de vet hvor bra det blir!

Det er ikke uten grunn min nærmeste vennekrets er bygd opp av folk med aldersspenn på litt over 10 år
Sist endret av KjemikalieX; 19. februar 2018 kl. 17:15.
Jeg dukker også opp! Blir hyggelig, er en stund siden sist.
veldig usikker, kanskje jeg møter opp. tror det handler om dagsmotet hvis dere følger logikken, hehe. er ikke akkurat den mest aktive her på forumet heller.
Finnes det parkeringsplasser i nærheten? Meg bekjent begynner det å bli få av de i Oslo, men kollektivt er ikke et alternativ. Får bli sprudlevann istedenfor øl
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av pannekake2k Vis innlegg
Finnes det parkeringsplasser i nærheten? Meg bekjent begynner det å bli få av de i Oslo, men kollektivt er ikke et alternativ. Får bli sprudlevann istedenfor øl
Vis hele sitatet...
Det er en del gateparkeringer i boligområdene rundt, mellom Bar Polar og Sinsen T-bane hvis du ser på google maps. Jeg pleier stort sett å finne en plass, men kan bli et bittelite stykke å gå.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Hmh, mye som skjer med en kalender i løpet av et par ukers tid.
Mulig jeg dukker opp likevel.
Om helsa og lommebok tillater møter jeg også opp!

Anbefaler alle som er usikre til å møte opp på treff! Er du litt sjenert er det ikke noe i veien for å banke ned en pils eller to før du gjør deg til kjenne
Sitat av Huztle Vis innlegg
Om helsa og lommebok tillater møter jeg også opp!

Anbefaler alle som er usikre til å møte opp på treff! Er du litt sjenert er det ikke noe i veien for å banke ned en pils eller to før du gjør deg til kjenne
Vis hele sitatet...
og hvis en velger å ikke drikke da? sier ikke at det er drikkepress, men
Sitat av Eolin Vis innlegg
og hvis en velger å ikke drikke da? sier ikke at det er drikkepress, men
Vis hele sitatet...
Da velger man å ikke drikke :-)
Sitat av Eolin Vis innlegg
og hvis en velger å ikke drikke da? sier ikke at det er drikkepress, men
Vis hele sitatet...
Vet om flere som skal på treffet som ikke skal drikke, så det er null stress.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Sitat av Eolin Vis innlegg
og hvis en velger å ikke drikke da? sier ikke at det er drikkepress, men
Vis hele sitatet...
Da drikker man ikke, og mer er det ikke med det
Har lest mye her på forumet før jeg ble bruker, hadde vært morro og hive seg med. Må reise litt med tog først, men hvordan er det med videre transport opp til "Bar Polar".?
Sitat av Nooe Vis innlegg
Har lest mye her på forumet før jeg ble bruker, hadde vært morro og hive seg med. Må reise litt med tog først, men hvordan er det med videre transport opp til "Bar Polar".?
Vis hele sitatet...
Fra Jernbanetorget (Oslo S) tar du buss 30 mot Nydalen og går av på Sandaker. Da er baren nesten rett over gata. Du kan også ta trikk 11,12 og 13 til Sandaker senter eller Grefsenveien, men det blir litt lenger å gå.
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Sitat av Nooe Vis innlegg
Har lest mye her på forumet før jeg ble bruker, hadde vært morro og hive seg med. Må reise litt med tog først, men hvordan er det med videre transport opp til "Bar Polar".?
Vis hele sitatet...
Ruter.no eller Maps.google.com har verktøy for å finne fram hvilke busser/trikker du kan ta.
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Tenkte å trosse reglene og bumpe denne tråden som en påminnelse for treffet i morgen.
Blir knallers!
Tar også med ei venninne for å jevne ut kjønnsfordelingen litt
Skal forsøke å komme jeg også. Spørs om jeg rekker det til seks da, må jo ha noe mat først...
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Udugelig som jeg er kommer jeg noe forsinket i dag..
Jeg kunne ikke gå glipp av treffet idag! Så stikker tidlig fra bursdagen jeg er i atm for å ta toget til oslo, så komme direkte på treffet i løpet av kvelden
Alt går om man vil hardt nok folkens!
Sist endret av KjemikalieX; 24. februar 2018 kl. 18:16.
Er der 18:20, noen som er der? Eventuelt får dere se etter en som sitter alene med ølen sin
Sist endret av sinkpad; 24. februar 2018 kl. 18:59.
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Bra stil KjemikalietX XD jeg er på vei opp nå, så tenker jeg er der 18:30 senest.
Jeg sitter på barpolar nå.

P. S.
Sitter rett innenfor døra på venstre side.
Sist endret av Veggen; 24. februar 2018 kl. 19:05.
Det er 8 pers her nå. Vet ikke hvem som er hvem.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Jeg kommer innen et par timer, må få lagd ferdig en pizza og ristet av meg en hissig fyllesyke etter et særdeles nådeløst nachspiel hos Bangfish. Tar med folk, tror det kommer et par damer til for å støtte opp det sårt tiltrengte kjønnskvoteringsprogrammet Moret fører.

Dobbel espresso here I come!

Sitat av moret Vis innlegg
Udugelig som jeg er kommer jeg noe forsinket i dag..
Vis hele sitatet...
Det er vel nærmest et krav å komme for sent når man arrangerer. Husker fortsatt den herlige episoden på Vapiano der arrangøren stakk på et julebord med jobben etter en halvtime på freaktreff. Det ble riktignok en vanvittig bra kveld.

Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Jeg kunne ikke gå glipp av treffet idag! Så stikker tidlig fra bursdagen jeg er i atm for å ta toget til oslo, så komme direkte på treffet i løpet av kvelden
Alt går om man vil hardt nok folkens!
Vis hele sitatet...
Hadde ikke forventet noe annet, seksern ligger i kjøleskapet.

Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Det er 8 pers her nå. Vet ikke hvem som er hvem.
Vis hele sitatet...
Står Adam i baren?
Sist endret av Cappy; 24. februar 2018 kl. 19:24.
Vet ikke hvem Adam er. Han i baren ser utenlandsk ut.
Fikk rota meg på et tog og kommer om en drøy time jeg også
Fått skiftet til litt mindre formelle klær og på vei mot toget nå. Ankomst rundt 22:30

Kanskje kveldens siste oppdater fra vår del. 12ish stk igjen, dro 5-10 stk siste timen for å ta de siste bussene og togene.
Vi holder nok koken utover natten
Sist endret av KjemikalieX; 25. februar 2018 kl. 01:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvor er det liv nå?
Sitat av Bruntogblandet Vis innlegg
Hvor er det liv nå?
Vis hele sitatet...
Baren stengte kl 1, så vi er på nach nå. Sendt pm

Update kl 04:30, Bruntogblandet svarte aldri på pm

Og invites til nach er vell stengt da det kom venner av venner, og stakkars cappy må jo få sove i løpet av kvelden
Sist endret av KjemikalieX; 25. februar 2018 kl. 05:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.