Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1158
Hei, jeg er på utkikk etter en veldig god pc-stol. Har sett litt på forskjellige geimingstoler, spesielt fra AKracing, slik som i linken under:

https://www.akracing.com/wp-content/...14/04/1-14.jpg

Jeg vil ha en stol hvor jeg kan sitte behagelig i flere timer, samt alt av innstillinger på stolrygg, armlene og sittepute. Har forstått det slik at de såkalte "geimingstolene" er overpriset på grunn av kategorien "geiming".
Lurer på om det finnes kontorstoler som er like behagelige som geimingstoler til en rimeigere pris?
Erfaringer?
Jeg har selv en AKRacing Premium Gaming Chair som jeg er veldig fornøyd med, noe overpriset som du sier, men jeg ville betalt samme summen for samme stol om denne har blitt ødelagt. Hvilken prisgruppe er det du ser for deg? Det er forøvrig mange tråder her inne der folk spør om det samme, så en idé ville ha vært å se igjennom de, så kanskje du finner noe interessant.
Disse kan du finne her, her, her, her, her og her =)
Hadde sett på en brukt premium kontorstol som f.eks. Håg H09 elns. Man får det man betaler for, og de gamingstolene er først og fremst laget for å se kule ut.
Sist endret av Fekillix; 27. januar 2018 kl. 20:44.