Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4714
Heisann!

Noen som vet hvilke vrikestoff(er) disse inneholder?

Har blitt frotalt at det er diazepam, men har personlig aldri sett disse før.

http://i.imgur.com/hST4khb.jpg

Han jeg fikk de av (en god kamerat) sier de skal inneholde 10 mg diazepam.
Han har selv prøvd de, og sier de gjorde han avslappet, men ikke så avslappet at de inneholder 10 mg diazepam- ifølge han.

Dytter ikke i meg hva som helst, så hvis ingen her på forumet kjenner til de, så kaster jeg de.
Sist endret av Metakognitiv; 5. februar 2014 kl. 03:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
http://www.felleskatalogen.no/t/medi...tifikasjonssok

Jeg fant blå pille, men ikke med den skriften.
Sist endret av Huttetutta; 5. februar 2014 kl. 11:04.
mener jeg å husker jeg har spist noen Clonazepam (Rivotril) som var så å si prikk like.
Tror ikke du finner utenlandske piller på felleskatalogen? Har forresten aldri sett eller hørt om 10mg diazepam med kryssdeling. Det finner du på rivotril, umulig å si sikkert tho.
Sist endret av monoxide; 5. februar 2014 kl. 11:28.
Har sett slike 10mg Diazepam,(Altså blå og kan deles i fire) men ikke med samme trykk.
Men har faktisk hatt 4-5 prikk like piller,de gikk i søppla.
Enten fake, eller noe generisk fra et eller annet snålt land. Kan godt være diazepam. Spis 2-3 stk og se hva som skjer!
Se her http://www.bluelight.org/vb/archive/...5648-p-17.html

Så finner du den nå. vist du leter lenge nok.
Et åpent sinn
Metakognitiv's Avatar
Trådstarter
13 2
Takk for svar folkens!

Tok én for 3 timer siden. Er ganske sikker på at de inneholder en form for benzo.
Med tanke på delestreken så skulle man tro det er en undergrunns-variant av clonazepam, men formen jeg fikk stemmer ikke helt overens med den antakelsen.
Det føles som å ha inntatt 1,5 valium (5mg).

Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Enten fake, eller noe generisk fra et eller annet snålt land. Kan godt være diazepam. Spis 2-3 stk og se hva som skjer!
Vis hele sitatet...
Når noen spør og er usikre på hvilken pille det er og du svarer med ''sikkert diazepam, hiv i deg 2-3 stykker og se hva som skjer'' Blir det bare for dumt.

Folk kan bli skadet eller evt dø. Du vet ikke om personen faktisk finner på å lese kommentaren din å gjøre det. Uavhengig av om det var en spøk eller ikke.
Det er jo populært med rent virkestoff og trykke opp egne piller. De så veldig uprofesjonell ut.
Sist endret av Naturgrønn; 6. februar 2014 kl. 03:31.
Det der er nok flunepam som er hjemmelagd.. Siden de har samme delestrekene osv. SW er nok enten initialene til produsenten eller en forkortelse for et firmanavn eller labben de er laget pa.. Kan ogsa vare Diazepam, eller en miks som de ofte er for aa fa det til og fungere best mulig..

En ting er sikkert, jeg ville aldri spist de om jeg ikke visste hva de var.. Bla valium er ikke akseptert i Norge for de mener det er for stor misbruksfare med sapass sterke medisiner og at en 100pakning med 5mg valium skal vaere mer enn nok til å fylle alle behov noen med benzo har.. Vet ikke om jeg vil si meg enig, jeg som på en tid var oppi noen titals valium om dagen for jeg gikk over til rivotril..

Menmen, vi bor nå i Norge og får klasse oss med det som er, er fortsatt masse å velge i! Hvertfall i disse trakter