Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 10523
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Hei Freaks, for noen uker siden så var det en fra mitt bosted som ble slått ned o.l.

Personer som vitnet dette har sakt til personen at det var meg, jeg hadde før det aldri hørt om personen og jeg var på en helt annet sted når hendelsen traff sted, dette har jeg også vitner på.

Han har nå anmeldt meg og folk er kalt inn til å vitne.. siden noen av dem ikke liker meg så sier de sikkert at det var meg...

Har selv ikke blitt kalt inn til noe avhør, men har fått vite gjennom felles venner at det er jeg som har blitt anmeldt for dette.


What the fuck to do?
Tror ikke du skal gjøre så mye før du får informasjon fra politiet. Er helt unødvendig å basere bekymringene sine på rykter.
Er bare å gjøre det du ellers ville ha gjort i ukedager. Hold deg unna den som anmeldte deg og når du eventuelt får brev fra politiet så går du deretter. Dersom det du skriver er sant og at du ikke hadde noe med dette å gjøre så vil de heller ikke finne noe bevis. Du skriver at du var borte på dette tidspunktet. Hva med andre vitner som kan bekrefte at du var bortreist?

Skulle det vise seg at han har anmeldt deg for falskgrunnlags så er det ikke noe verre enn å anmelde vedkommende tilbake. Vent med alt dette til du har alle fakta på bordet og at du er sikker på at det er deg det er snakk om.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Trådstarter
Sitat av YankeenAtion Vis innlegg
Er bare å gjøre det du ellers ville ha gjort i ukedager. Hold deg unna den som anmeldte deg og når du eventuelt får brev fra politiet så går du deretter. Dersom det du skriver er sant og at du ikke hadde noe med dette å gjøre så vil de heller ikke finne noe bevis. Du skriver at du var borte på dette tidspunktet. Hva med andre vitner som kan bekrefte at du var bortreist?

Skulle det vise seg at han har anmeldt deg for falskgrunnlags så er det ikke noe verre enn å anmelde vedkommende tilbake. Vent med alt dette til du har alle fakta på bordet og at du er sikker på at det er deg det er snakk om.
Vis hele sitatet...
Jeg har vitner for at jeg var på en fest som er rundt 1 kjøretime unda der hendelsen inntraff, men vitnene er jo kamerater så jeg vet ikke hvor langt jeg kommer med det. Det er heller ingen bevis for at jeg gjorde det utenom vitnene som sier at de så at det var jeg som gjorde det.

Endel som skal ned i avhør imorgen, kan komme med update når jeg får vite om jeg faktisk er anmeldt og om de har bevis.
Selvfølgelig har de ikke bevis om du ikke har gjort det
Han har jo også kamerater som skal vitne for seg. Du har kamerater som skal vitne for deg. Den biten går opp i opp. Ingen bevis = Ingen straff.

DU kan anmelde han for krenkelse av privatliv.

Men, jeg ville bedt han om et møte først, sitte ned med han og faren hans og du kan si at du nå forteller den hele og fulle sannheten, om at du var på fest 1 times kjøretur unna, og at du aldri før har møtt denne personen en gang. Dere er ute etter feil person.

Hvis de ikke hører på, så får du bare beklage at de ikke vil høre på sannheten og at hvis de ikke dropper anmeldelsen så anmelder du han tilbake for krenkelse av privatliv.
Du trenger ikke gjøre noe i det hele tatt. Hvis du snakker sant vil du vinne en eventuell rettsak.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Trådstarter
Snakket med en kompis som var nede i avhør nå, de hadde sakt flere ganger "Vi har flere vitner som sier at det var
jeg som slo ner han fyren." Kompisen min hadde da avvist alle anklagene mot meg osv.

Jeg har forsatt ikke hørt noe personlig fra Politiet, men de fleste sier at mitt navn har blitt nevnt.
Kan det i denne sammenhengen være lurt å gå på stasjonen, forså å melde inn til at man ønsker å legge frem alibi?

Altså, om det er så mange som mener at du er den som har gjort det, så vil jo politiet ha tak i deg snart, de henlegger jo ikke en sak uten å snakke med begge parter. Så er det ikke bedre å bare gå ned, og få fart i dette, så dette ikke henger over deg og du plutselig blir henta hjemme eller noe sånt en dag?

Om jeg ikke er helt på bærtur, da. Kanskje man ikke gjør sånt i saker som denne?
Be politiet finne trafikkdata for telefonen din. De vil nok da oppdage at telefonen din var på et annet sted denne kvelden. Vil i alle fall styrke saken din...
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Snakket med en kompis som var nede i avhør nå, de hadde sakt flere ganger "Vi har flere vitner som sier at det var
jeg som slo ner han fyren." Kompisen min hadde da avvist alle anklagene mot meg osv.

Jeg har forsatt ikke hørt noe personlig fra Politiet, men de fleste sier at mitt navn har blitt nevnt.
Vis hele sitatet...

For en bitch.


Ta det rolig og bare nekt å si du var på den festen, om du blir backa opp av vitner kan vel ikke Politiet gjøre så mye annet enn henlegge da det kun er basert på motstridende vitneutsagn.
Jeg ville anmeldt de for falsk anklage hvis jeg var deg, fordi det er straffbart det de gjør. Det kan jo i værstefall ta mye av tiden din og ødlegge mye av ungdommstiden din. Så jeg ville ikke tenkte meg et sekund før jeg hadde anmeldt de
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Kan det i denne sammenhengen være lurt å gå på stasjonen, forså å melde inn til at man ønsker å legge frem alibi?

Altså, om det er så mange som mener at du er den som har gjort det, så vil jo politiet ha tak i deg snart, de henlegger jo ikke en sak uten å snakke med begge parter. Så er det ikke bedre å bare gå ned, og få fart i dette, så dette ikke henger over deg og du plutselig blir henta hjemme eller noe sånt en dag?

Om jeg ikke er helt på bærtur, da. Kanskje man ikke gjør sånt i saker som denne?
Vis hele sitatet...
Noen andre som støtter dette forslaget? Jeg ville trodd det at hvis jeg går ned så kan det se ut som at jeg er mer skyldig enn jeg egentlig er? Tror heller ikke jeg blir hentet på døren, da de som regel pleier å ringe til folk de vil ha inn, noe som de ikke har gjort enda.
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Ta det rolig og bare nekt å si du var på den festen, om du blir backa opp av vitner kan vel ikke Politiet gjøre så mye annet enn henlegge da det kun er basert på motstridende vitneutsagn.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal han nekte å si at han var på festen? Vil ikke akkurat styrke saken hans.
Ringe dit å si du hører du er utpekt for noe du ikke har gjort er vel ikke dumt. Men har du noe som helst av alibi? Vet du hvem som faktisk slo han ned?
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Trådstarter
Sitat av FlipMcFlop Vis innlegg
Ringe dit å si du hører du er utpekt for noe du ikke har gjort er vel ikke dumt. Men har du noe som helst av alibi? Vet du hvem som faktisk slo han ned?
Vis hele sitatet...
Jeg har bare et alibi som er at jeg var på en fest ca en time unda, har dog bare kamerater som kan vitne for at jeg var der siden det var de jeg var på den festen med (Som er en time fra der det skjedde, ikke festen der han ble slått ned.)

Jeg vet heller ikke hvem som slo han ned, siden alle tror det er meg selv om jeg aldri har hørt navnet til personen som ble slått ned før noen dager etterpå. / Jeg kunne aldri ha hatt noe imot han.
Sist endret av ArtOfHacking; 26. november 2013 kl. 16:52.
Men ikke noe papirspor eller noe? Brukt bankkort, kjørt bil, ringt noen, innom videoovervåket område, eller noe sånt? Noen litt mer kredible vitner enn partiske vitner som en taxisjåfør eller nabo?

Uansett er det ord mot ord og du kan vise frem uskadde knoker (eller?).
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Noen andre som støtter dette forslaget? Jeg ville trodd det at hvis jeg går ned så kan det se ut som at jeg er mer skyldig enn jeg egentlig er? Tror heller ikke jeg blir hentet på døren, da de som regel pleier å ringe til folk de vil ha inn, noe som de ikke har gjort enda.
Vis hele sitatet...
Dersom dette er et lite sted, så kan du jo alltids ta en telefon til kammeret og forklare at du har hørt påstander om at du skal være nevnt i en etterforskning. Spør høflig om de har mulighet til å svare deg på hvorvidt dette stemmer. Om de bekrefter, si at du gjerne vil ha saken ut av verden og spør om du kan forklare deg ved neste anledning.

Jeg trenger vel ikke si at du bør oppføre deg høflig og ryddig hele veien. Selvsagt er hele saken provoserende, men la for all del ikke aggresjonen gå ut over politibetjentene, da har du tapt med én gang. (Nå tar jeg selvsagt utgangspunkt i at du ikke er voldsdømt flere ganger tidligere...)

Vent med alt som har med motanmeldelse å gjøre til saken er ferdig behandlet. Ellers blir dette en konflikt inni en annen konflikt, det gjør hele saken lengre og slitsommere for både deg og politiet.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Hvorfor skal han nekte å si at han var på festen? Vil ikke akkurat styrke saken hans.
Vis hele sitatet...
å/og feil.


Han var på festen en time unna, ikke å banka den lille tosken.
Sist endret av Mozzie; 26. november 2013 kl. 17:12.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Trådstarter
Sitat av FlipMcFlop Vis innlegg
Men ikke noe papirspor eller noe? Brukt bankkort, kjørt bil, ringt noen, innom videoovervåket område, eller noe sånt? Noen litt mer kredible vitner enn partiske vitner som en taxisjåfør eller nabo?

Uansett er det ord mot ord og du kan vise frem uskadde knoker (eller?).
Vis hele sitatet...

Jeg var borte på den festen hele dagen, satt bare inne i et hus så har ingenting mer enn at personer har sett meg der.

Har heller ikke skade på kroppen min siden jeg faktisk ikke gjorde det, hadde jeg gjort det hadde jeg skrevet at det var en kompis
Etter en slåss kamp vil jeg tippe at knoker er skadet, men brukte du eventuelt mobilen din mens du var på denne festen, da kan det IP logges, men det gidder nok ikke polti :P
Hvis du er litt ydmyk ovenfor politiet vil kanskje de ha bedre forslag til alibi du kan ha.. Ellers er det vel ord mot ord som gjelder.

Vet du om et motiv har blitt snakket om? Krangel/sjalusi/tyveri/what ever? Eller skal det ha skjedd helt uprovosert?
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Trådstarter
Sitat av zlagther Vis innlegg
Etter en slåss kamp vil jeg tippe at knoker er skadet, men brukte du eventuelt mobilen din mens du var på denne festen, da kan det IP logges, men det gidder nok ikke polti :P
Vis hele sitatet...
Mobilen var tom for strøm om jeg ikke husker feil, er rundt en måned siden dette skjedde så husker ikke så mye rundt kvelden.

Sitat av FlipMcFlop Vis innlegg
Hvis du er litt ydmyk ovenfor politiet vil kanskje de ha bedre forslag til alibi du kan ha.. Ellers er det vel ord mot ord som gjelder.

Vet du om et motiv har blitt snakket om? Krangel/sjalusi/tyveri/what ever? Eller skal det ha skjedd helt uprovosert?
Vis hele sitatet...
Vet ikke om noe motiv som har blitt snakket om, det var heller mye mer spørsmål om at de skulle innrømme at det var meg, hvorfor det skjedde, hvordan det skjedde osv.
Sist endret av ArtOfHacking; 26. november 2013 kl. 17:31.
Det er ikke din oppgave å bevise din uskyld. Vitner er heller ikke nok bevis.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Trådstarter
Sitat av Xernox Vis innlegg
Det er ikke din oppgave å bevise din uskyld. Vitner er heller ikke nok bevis.
Vis hele sitatet...
Det er dette jeg også har fått oppfattning av når jeg har lest litt rundt, men får se hvordan det går.
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Noen andre som støtter dette forslaget? Jeg ville trodd det at hvis jeg går ned så kan det se ut som at jeg er mer skyldig enn jeg egentlig er? Tror heller ikke jeg blir hentet på døren, da de som regel pleier å ringe til folk de vil ha inn, noe som de ikke har gjort enda.
Vis hele sitatet...
Vel, jeg aner ikke åssen det blir sett på i denne sammenhengen, men for en stund siden så var det en fyr som ble kjørt ned og drept, hvor føreren stakk av. Politiet begynte å etterlyse en type bil, og da var det en kar som hadde samme type bil

Mja, tenkte mer på at da får du fakta på bordet så fort som mulig, i og med at du ikke har gjort det, så vil du vel ikke gå å bekymre deg for dette?

Jeg tror da politiet hadde bare satt pris på det, for alt dem vet så kan jo bevis forsvinne over lengere tid? Kanskje jeg er helt på bærtur, jeg tror jeg ville gjort det værtfall.
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
hvorfor det skjedde
Vis hele sitatet...
Men ingen vet noe om hvorfor?
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Trådstarter
Sitat av FlipMcFlop Vis innlegg
Men ingen vet noe om hvorfor?
Vis hele sitatet...
Ikke som jeg har fått i med meg iallefall, som sakt, jeg har ikke peiling på hvem denne personen er..
Ja, ser ikke hvordan du skulle tape noe på å ringe politiet hos deg og si du ønsker å få avsluttet saken for din del. Alle er vel tjent med at riktig mann blir tatt.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Trådstarter
Noen andre som har noen ting de vil tilføye før jeg eventuelt ringer ned til kammeret imorgen?
Sitat av Xernox Vis innlegg
Hvorfor skal han nekte å si at han var på festen? Vil ikke akkurat styrke saken hans.
Vis hele sitatet...
Sitat av Mozzie Vis innlegg
å/og feil.


Han var på festen en time unna, ikke å banka den lille tosken.
Vis hele sitatet...

Setningen til Xernox var faktisk helt riktig med tanke på å/og grammatikk
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Trådstarter
Har fått vite nå at det skal være rundt 5-6 vitner som skal ha forklart til Politiet at det var jeg som hadde gjort dette.
Har også fått vite at personen som anmeldte hater bestevennen min og har visstnok prøvd seg på dama hans, han har anmeldt begge to. Bestevennen min var på stedet, men har ikke gjort noe voldelig mot han. Det vi har kommet frem til er at han som anmeldte prøver å sette bestevennen min i dårlig lys foran damen sånn at han skal ha bedre sjangs på henne... Iallefall derfor vi tror han har anmeldt oss..

Synes dette er VELDIG dårlig gjort, iallefall at jeg blir innblandet når jeg ikke var til stede engang, så jeg kommer nok til å anmelde han for falsk forklaring o.l. Jeg føler dette ødelegger mye siden jeg tenker på det hele tiden og det tar eindel energi fra meg. Er også på prøvetid pga narkotika, så hvis jeg blir flaskt tatt for dette kan det ødelegge HELE livet mitt..

Er forsatt litt redd for at jeg skal bli "tatt" for dette siden det er så mange vitner, selv om jeg har egne vitner for at jeg var på en annen fest. Er sjangsen for at jeg faktisk kan bli "tatt" stor?

Kan vel også nevne at jeg er 18 og han som har anmeldt meg er 16.
Mvh stresset ungdom.
Sist endret av ArtOfHacking; 27. november 2013 kl. 00:08.
Det er én måned siden dette skjedde og en anmeldelse blir levert først nå?

Sjansen for at du blir dømt er jo selvfølgelig til stedet, men jeg tror ærlig talt ikke dette kommer til å skje. Du har vitne(r) som sier at du var et annet sted når ugjerningen fant sted, og det er heller ikke din oppgave å bevise din uskyld.
"Uskyldig til det motsatte er bevist" og alt det der.

Om jeg hadde vært deg hadde jeg i alle fall anmeldt han som har anmeldt deg. Og det hadde jeg gjort så fort som mulig.
Her er det snakk om falsk forklaring, og jeg ville definitivt gjort mitt for å få denne personen straffet.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Trådstarter
Sitat av s1gh Vis innlegg
Det er én måned siden dette skjedde og en anmeldelse blir levert først nå?

Sjansen for at du blir dømt er jo selvfølgelig til stedet, men jeg tror ærlig talt ikke dette kommer til å skje. Du har vitne(r) som sier at du var et annet sted når ugjerningen fant sted, og det er heller ikke din oppgave å bevise din uskyld.
"Uskyldig til det motsatte er bevist" og alt det der.

Om jeg hadde vært deg hadde jeg i alle fall anmeldt han som har anmeldt deg. Og det hadde jeg gjort så fort som mulig.
Her er det snakk om falsk forklaring, og jeg ville definitivt gjort mitt for å få denne personen straffet.
Vis hele sitatet...
Det er en måned siden det skjedde, han var vel nede i avhør for tre uker siden hørte jeg rykter om.

De har ikke starter å kalle inn vitner før idag, men de skal visstnok ha flere imorgen.

Jeg eller bestevennen min har ikke blitt kalt inn enda, vi tror vi blir dratt inn sist siden det er vi som er anmeldt.
Det er ingen beviser, hvis du nekter blir saken henlagt, ferdig diskutert! Dessuten, du VET du har rett, og hvis det skulle kommer til en rettssak, så skal du tale din sak med fanatisk overbevisende sannhet i talen og dette ser aktoratet veldig på. Det fungerte for meg. Slutt å bekymre deg. Ikke tenk at livet kan bli ødelagt, det finnes alltid nye veier.

La idioter være idioter, ikke kast bort mer energi av livet ditt på dette.
Sist endret av Taurean; 27. november 2013 kl. 01:06.
Sitat av mathiasxx94 Vis innlegg
Setningen til Xernox var faktisk helt riktig med tanke på å/og grammatikk
Vis hele sitatet...
Han mente at han selv hadde og/å feil
▼ ... over en uke senere ... ▼
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Trådstarter
Har hørt fra flere folk nå at det skal bli rettsak, han som anmeld har også nevt det til flere.

Kan det virkelig bli rettsak uten at jeg har snakket med Politiet i det hele tatt? Eller er bare ryktene bullshit?
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Har hørt fra flere folk nå at det skal bli rettsak, han som anmeld har også nevt det til flere.

Kan det virkelig bli rettsak uten at jeg har snakket med Politiet i det hele tatt? Eller er bare ryktene bullshit?
Vis hele sitatet...
Løse rykter selvsagt. Det blir ikke rettsak uten at du har fått uttale deg først.

Det høres mest ut som noen prøver å skremme deg, og at det aldri kommer til å skje noe videre.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Løse rykter selvsagt. Det blir ikke rettsak uten at du har fått uttale deg først.

Det høres mest ut som noen prøver å skremme deg, og at det aldri kommer til å skje noe videre.
Vis hele sitatet...
Akkurat det jeg også tror, det gir jo ingen mening i at jeg ikke skal få uttale meg før eventuell rettsak.

Takk for svar.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Trådstarter
Der ble jeg innkalt ned til stasjonen siden jeg er mistenkt i en voldsepisode, skal nedom kl 10.00 imorgen tidlig.
Får vel prøve å være hyggelig og nekte for at jeg har gjort det, samt komme med alibiet mitt.
Kan skrive en rapport her når jeg er ferdig.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Svært spent på hvordan dette går videre ja! Syns nesten det virker litt som om TS har noe han ikke forteller oss her, men vi får se hvordan det går.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Trådstarter
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Svært spent på hvordan dette går videre ja! Syns nesten det virker litt som om TS har noe han ikke forteller oss her, men vi får se hvordan det går.
Vis hele sitatet...
Er ingenting jeg ikke forteller, dette er jo annonymt, bryr meg ikke så mye om hva dere tenker om meg & hva jeg har gjort.
Grunnen til at jeg stresser med det er at det kommer til å få store konsekvenser hvis jeg får vold & narko på rullebladet mitt imo.
Hvor kommer narkoen inn i bildet?
Spiller dessuten ingen rolle om telefonen din var avslått på selve festen, trafikkdata sporer hvilken baseantenne du sist var tilkoblet. Bruk dette som alibi. Kan det brukes som bevis MOT deg i en straffesak skal det også kunne brukes til din fordel, uanstt kostnader for politi og rettsvesen. Slutt å noie med mindre du har gjort noe galt.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Trådstarter
Sitat av pondelover Vis innlegg
Hvor kommer narkoen inn i bildet?
Spiller dessuten ingen rolle om telefonen din var avslått på selve festen, trafikkdata sporer hvilken baseantenne du sist var tilkoblet. Bruk dette som alibi. Kan det brukes som bevis MOT deg i en straffesak skal det også kunne brukes til din fordel, uanstt kostnader for politi og rettsvesen. Slutt å noie med mindre du har gjort noe galt.
Vis hele sitatet...

Har narko på rullebladet fra tidligere. Skal nevne trafikkdata til dem.
veldig spent på å høre hva som skjer videre, lykke til der nede.
Har du en rapport til oss?
Forsatt litt spent på å høre hvordan det gikk her.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Trådstarter
Så da ble det rettsak på meg om noen måneder.

Har allerede vært i avhør og sakt at jeg var på en annen plass, men de har 5-6 vitner som sier at jeg var til stede og faktisk slo ned denne personen o.l. Jeg har også et par vitner som kan vitne for at jeg var på den andre plassen.

Om jeg hypotetisk sett hadde gjort denne gjerningen, burde jeg bara innrømme alt i retten? Eller er vel for sent med strafferabbat nå?

Advokaten min sa at jeg kommer mest sannsylig for å få fengselsstraff siden personen fikk hjernerystelse o.l.

Håper ikke jeg ender opp i fengsel som kommer til å ødelegge for studiene mine og hele min framtid...

Så skal jeg ta en Freak å nekte eller bare legge meg flat å håpe på det beste? Ser mørkt ut.

Kan også legge til at de ikke har innkalt noen av vitnene som jeg oppga på avhør.. :/ Så jeg må nok kontakte dme selv eller?
Sist endret av ArtOfHacking; 5. februar 2014 kl. 16:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvorfor i all verden vurderer du å innrømme noe du ikke har gjort?? Det hadde jeg aldri gjort uansett om jeg fikk dobbel straff.

Finner du en advokat som ikke er helt udugelig bør du ikke bli dømt i retten da det er ord mot ord med vitner på begge sider. Vitnene som sier du slo han ned, er de venner med offeret? Har de noen grunn til å hate deg? Logg fra mobildata? PC? TV? Kvitteringer? Nettbank? Anything? Kameraer? Dette er ting som du må ta med advokaten som dere kan bruke i retten. Det er ikke politiet som dømmer deg.
Advokaten din må jo være en dust..
Som du sier så har du vitner på at du ikke var der, du må nevne dette for advokaten din å be ham ordne slik at de blir innkalt til politiet og kan vitne for deg i en eventuell rettssak, vet ikke helt hvordan det virker, men advokaten din må iallefall vite det slik at han kan ta det videre, det er nå hannes jobb å bevise din uskyld og vis det du sier er sant og du blir dømt så har funnet den dårligste advokaten i hele norge.

Jeg fatter ikke hvorfor du vurderer innrømme noe som helst når du ikke har gjort noe? kanskje du gjorde allikevel å troller oss for å få hjelp til å komme ut situasjonen? ikke vet jeg, men det luktet troll av den setningen der.