Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2188
Hei! har et par spørsmål angående DMT, da jeg er ganske så interessert i dette stoffet, vurderer å prøve det EN dag når jeg føler meg klar, men vil først finne ut om det er vert å prøve?

Hva har DMT gjort mot deg?
Opplevd Bad-trip på DMT?
Opplevd psykoser på DMT?

Har du fått noen som kalles HPPD av røyke DMT?

hvor stor er risikoen for å havne i psykose av å røyke dette stoffet?

Må foresten nevnes, at jeg har prøvd Lsd,sopp,mdma men da kun prøvd, burde jeg prøve noen av disse stoffene igjen før jeg tar en tur på dmt? eventuelt salvia før dmt?

Beklager viss de ble litt rotete her nå
Salvia og DMT har lite til felles bortsett fra at begge er veldig intens og tar deg til et annet univers. Salvia blir ofte referert til som "DMT's retarded cousin" og skal være skremmende mer enn noe annet. Ville absolutt styrt unna Salvia.

Selv har jeg aldri klart å bryte gjennom på DMT men har hatt litt forskjellige opplevelser de 3 gangene jeg har prøvd. Første gang var krystaller og det var en kort men flott opplevelse med mye varme og kjærlighet, samt en følelse av en moderlig entitet som passet på meg.

De to neste gangene var med Changa og hadde et tungt preg av alvorlighet og undertrykkelse. Svært ubehagelig, og helt ulikt noen andre psykedeliske opplevelser jeg har hatt.

Vil anbefale å prøve å bryte gjennom på første forsøk da mellomstadiet eller skjærsilden, om du vil kan være bisarr og ubehagelig. Stort sett skal DMT opplevelser være positive etter hva jeg har lest, men det går så klart an å være uheldig. Sørg for at set og setting er optimalt så minimerer du sjansen for at det går skeis.

Det er heller ikke krise med en vanskelig opplevelse, er man med på leken kan man bli brent osv

.Lykke til!
Sist endret av Lyra; 11. september 2017 kl. 01:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
DMT har gjort meg glad i å leve. Jeg setter pris på at jeg eksisterer, og jeg er ikke redd for å dø, fordi jeg vet det blir en fin opplevelse.
Det har gitt meg sinnsro og gjort meg mer selvbevisst. Tryggere på hvem jeg er. Det har gitt meg åpenbaringer og selvinnsikt. Kjærlighet og forståelse for mine medmennesker. Utrolig vakker reise gjennom universets opprinnelse det tok meg med på!

Tror du må ha et sterkt sinn, men du må la deg flyte med der trippen tar deg, og ikke bli redd. En venn av meg fikk psykose av det, men han kombinerte det med mye annet så tror ikke det var DMT i seg selv som ga han bad-trip.
Sist endret av kn^tte; 11. september 2017 kl. 01:21.
Sitat av kn^tte Vis innlegg
DMT har gjort meg glad i å leve. Jeg setter pris på at jeg eksisterer, og jeg er ikke redd for å dø, fordi jeg vet det blir en fin opplevelse.
Det har gitt meg sinnsro og gjort meg mer selvbevisst. Tryggere på hvem jeg er. Det har gitt meg åpenbaringer og selvinnsikt. Kjærlighet og forståelse for mine medmennesker. Utrolig vakker reise gjennom universets opprinnelse det tok meg med på!

Tror du må ha et sterkt sinn, men du må la deg flyte med der trippen tar deg, og ikke bli redd. En venn av meg fikk psykose av det, men han kombinerte det med mye annet så tror ikke det var DMT i seg selv som ga han bad-trip.
Vis hele sitatet...
bruker han anti-psykotika nå i ettertid for å holde psykosen vekke?
Hva slags annet kombinerte han det med? Kunne du utdyppe deg litt mer akoratt på det feltet?
Se litt på denne kanalen, han er flink til å beskrive ting anngående DMT og selve opplevelsen.

https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=6umdf4Ef970
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
DMT er fantastisk. Men det endrer deg og måten du tenker over ting på. Du blir mye mer selvransakende. Men om jeg skulle levd livet om igjen, ville jeg ventet til jeg ble gammel eller i alle fall mye eldre før jeg gjorde det. Tenk deg hvor sjukt det er å se tilbake på et helt liv i en såppas "enlightened" tilstand!
Jeg syns både DMT og Salvia er fantastisk. DMT langt mer "dypt" enn salvia.

Merkelig nok har Salvia gjort mer for meg enn DMT, men det er nok veldig tilfeldig.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har bare røyk dmt i form av changa. Bad trippet, noe jeg viste jeg kom til å gjøre pga settingen. Men det er min beste opplevelse hittil! For meg så ble angst og depresjoner borte. Det er over 1 år siden jeg røykte det nå og har enda ikke merket noe til depresjonen og angsten jeg slet med
DMT er far out. Du kan bryte gjennom og møte enteties. Personlig fikk jeg ikke mer ut av DMT enn spørsmål om interdimensjonale vesener faktisk er ekte. DMT er for kort og for intenst til å kunne gi deg egentlig innsikt som kan forandre deg. Forfatter av boka DMT the spiritmolecule beskriver også at ingen av hans forsøkspersoner forandret livene sine etter å ha DMT injeksjoner..

DMT er WOW, og det er igrunnen det.
Risikere jeg mye av den psykiske helsen ved å prøve DMT? vil forsøke på breakthrough elle det å bryte igjennom når jeg skal prøve dette stoffet, eller bør eg starte lavt for å så hvordan "Trippen" går? å hvordan min helse tar imot dette her såklart
Ingen personelig etfaring med stoffet, men lest masse. Å det virker som om du enten burde ta veldige forsiktige "kosedoser" eller kjøre fult ut. Ett mellomstadie beskrives for det meste som en veldig angstfylt opplevelse
Sist endret av Alge; 11. september 2017 kl. 19:35.
Sitat av DrShroom Vis innlegg
Risikere jeg mye av den psykiske helsen ved å prøve DMT? vil forsøke på breakthrough elle det å bryte igjennom når jeg skal prøve dette stoffet, eller bør eg starte lavt for å så hvordan "Trippen" går? å hvordan min helse tar imot dette her såklart
Vis hele sitatet...
Hva du risikerer kan man nesten ikke svare på. Men jeg synes ikke dmt føles spesielt farlig. Jeg ville dosert litt høyt, for å kompensere for eventuelt dårlig teknikk ved røyking.

Min verste erfaring med DMT var en gang jeg tok litt mye og våknet dagen etterpå, dekket i mitt eget oppkast.

Men jeg vil si at jeg kanskje ikke hadde så godt av dmt heller. Jeg er selvbevisst nok fra før liksom...

Jeg røyka DMT på en sånn slags crackpipe, og smaken av dampen eller røyken da, virket så utrolig kjent selv første gangen jeg prøvde det. Først virket smaken kjent og jeg følte at det var smaken av skapelsen selv eller noe sånt. Den Hellige Damp. Så fikk jeg deja vu, og fikk for meg at tiden ikke er lineær eller hva det heter. Fortiden og fremtiden smeltet sammen før jeg ble skutt ut i en verden av ormehullaktige hallusinasjoner som jeg ikke husker så mye av.
Høres veldig interessant ut å ikke minst ganske sprøtt!
Har bare vært i kosedose og mellomstadiet som Alge nevner. Var med hensikt da jeg absolutt ikke tror jeg er klar for noe breakthrough PGA livssituasjon, psyke og manglende erfaring med hallusinogener. Kosedose er jo en god start for å føle seg frem, men tviler på at det forbreder deg på breakthrough. Første erfaring var

mellomstadiet; hadde ikke noe som f.eks "vapour genie" å røyke det på, og leste en trip report som het "I SNORTED DMT AND IT ACTUALLY WORKED" xD
Så... da fant jeg ut at det var løsningen. Det er jo en "smule" syrlig, og man måtte jo la det renne nedover halsen for å få noe effekt. Det svei som bare rakkern, og distraherte mye av opplevelsen. Som startet ganske koselig at det først føltes som jeg lå rett over kroppen min, og følte meg vektløs(utavmegsjæl aktig) med litt snirkler og pustende vegg i 10-15 min, til en følelse av at veggene, taket og gulvet ble til en ball rundt meg, som kom nærmere, samtidig som en svak ringing begynte. Slik var tilstanden en 5-10 min stund til det avtok. Føltes veldig euforisk rett etterpå og ut kvelden, fikk nesten lyst til å danse :P

Kosedose; Fikk tak i vapour genie delte med 3 andre som hadde fått nyss om sakene. Trodde det var helt fail, til jeg så på annsiktet til en av kompissene. Han fikk de ultimate gnometrekkene med bollekinn og spisse ører, stirra på'n og lo godt, så begynte han å le pga min hysteriske oppførsel, noe som fikk han til å se enda mere latterlig ut, plutselig satt hele gjengen der med gnometrekk og ett svakt grønnaktig lys fra vinnduet.

Han ene vill e ha breakthrough, noe han fikk. Han satt der med lukkede øyne, og foten hans fikk noen slags rykkninger. Etterpå var han fornøyd og hadde sett masse farger.(han kan jo ha latt være å fortelle alt hvis det var veldig personlig)

Dette er noen år siden, jeg har ikke hatt psykose og jeg tror ikke dette har hatt noen positive, eller negative langtidsvirkninger på noen av oss. Hadde jo vært ønskelig med noe positivt, men tviler på at noe hallusinogen er veien å gå for å bli "frisk" og "forandre seg til ett bedre menneske", med mindre man får forsket mere på det og evt brukt riktig stoff i riktig situasjon(hvis det finnes) slik at det ikke blir ett sjansespill hvor folk selvmedisinerer med hallusinogener.