Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4098
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke så rutinert på det men prøvd MDMA 2-3 ganger før. Helga som var hadde jeg fått tak i litt og var veldig keen på å teste igjen. Hadde ikke vekt, så tok bare en fingertupp. Merket ikke noe første timen, så bestemte meg for å ta ca. 2 fingre til. Etter 20-30 minutt kjente jeg rusen noe sinnsykt, sinnsykt varm i kroppen og blikket ble helt blurry. Måtte legge meg på sofaen, og øyene hoppet rundt(som at blikket ser noe men bildet rister på seg fort opp og ned). Dette varte i ca 15-20 minutt. Etterpå var jeg litt ustø på beina, men etter en 30-40 minutt følte jeg meg så og si helt fin igjen. Merket ikke noe på humøret eller formen generelt, og det kom noen venner på besøk som ikke merket noe på atferden min.

Så lurer på om det er MDMA jeg har fått i meg, når effekten varte så lite? (testa med testkit og fikk utslag på MDMA, men kan jo være mikset med noe annet eller no?)
Dette skjedde med en kompis av meg, og det var overdosering.
God molly, overdosering!
Fingre er en dårlig måte å dosere på. Sånn blir det når man får litt høyere doser.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vet, har egentlig vekt men fant den ikke Neste gang blir det vekt ja...

Vil overdosering gjøre at det ikke varer så lenge? Var liksom helt normal igjen(Følte jeg) 1 - 1,5 timer etter jeg tok siste dosen....
Tja kanskje. Han kompisen min gikk å la seg og sovna 2 timer etter han kom til seg selv, noe jeg trodde skulle være umulig.
Han fikk en latterlig afterglow også.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja, jeg og kunne lett bare gått å lagt meg etterpå. Tok meg noen øl å gikk på vors etterpå liksom, helt chill.... Finne frem vekta og gjøre det skikkelig neste gang hvertfall....
Jeg personlig merker at jeg blir mer rørete i hodet av overdoseringer og større doser, vil egentlig påstå at less is more når det kommer til Molly
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Glemte kanskje viktigste symptomene: 15/30 minutt etter jeg hadde tatt; fikk jeg noen SINNSYKE poser under øyene, var nesten som en dobbelpose OG munnen var skikkelig surmunn... Dette forsvant samtidig med de andre symptomene...
Hehe :-) Har rulla på den måten selv også og synes egentlig det er helt ok. Så lenge det ikke varer mer enn en halvtimes tid og formen ellers er god blir det opp til hver enkelt av oss å kjenne på om det er ok. Morsomt å røyke litt og på nedturen men sørg for å rulle først, det kan være ganske vanskelig i den formen. Nesten umulig for meg og det kan gå med ganske mye tid og så ser de ikke helt bra ut men fikk nå røyka til slutt :-)
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Joda var helt OK, men varte jo maks 30 minutt....
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Picker01 Vis innlegg
Morsomt å røyke litt og på nedturen
Vis hele sitatet...
Second this! Når jeg tar molly i litt overdrevne mengder (400 mg+ på en kveld) og røyker rikelig med hasj, oppnår jeg en tilstand ikke engang sopp har klart å toppe. Alt blir fjernt og ukjent, veldig psykedelisk og på samme tid er man litt speedet av MDMA og (som regel) ganske trøtt etter å ha rullet i 10 timer og vært våken i 24+ timer.

Har opplevd å ha forklart noe til en kompis, for så å space ut i et mikrosekund og vipps, så var tanken borte og jeg må spørre om jeg sa noe. Total mangel på korttidshukommelse. Det kan resultere i morsomme og fjerne samtaler.

On topic: Det var nok en overdosering. Prøv å ta litt mindre neste gang.