Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2637
Hei.
Det er ikke jeg som spør, men faren til moren av dattera til en kompis sin venn sin kjærestes datter..... osv... ja, dere skjønner
Han skriver følgende:

Jeg har tenkt å bestille store mengder Methiopropamine (MPA), 2-AI og Diclazepam.

Det jeg lurer på er blant annet...
Har noen prøvd både MPA og 2-AI hver for seg? Er det en stor forskjell? Isåfall hvilken forskjell?
Hva med en kombinasjon? Bedre enn å ta MPA alene? (Han har tatt MPA før, og elsker det.)

Vil Diclazepam ha en negativ innvirkning under peak?
Jeg lurer på om man kan poppe et par diclazepam når man er lei av å være våken, og deretter få sove pga diclazepam?

Fungerer Diclazepam positivt på turen ned? (Evt Diazepam aka Valium)

Hvilket RC vil dere si ligner mest på MDMA?
Sist endret av Crisposjokolade; 29. desember 2013 kl. 14:33.
er ikke både MPA og 2-AI stimulerende "uppers"? Det høres ikke ut som en bra kombo.
Jeg har ikke testa noen av de to tror jeg, men det hender det kræsjer litt hvis man blander mdma\knips aktige stoffer sammen med andre sterke speed-aktige stimulanter. Det blir dobbelt opp med speed på en måte, og kan muligens øke blodtrykk og gi hjertebank og sånt, innbillt eller ikke men det kan gi noia og masse stress. Ville vært veldig forsiktig med å kombinere de. Bli ihvertfall kjent med de hver for seg først, så du kjenner doseringene, effektene og hvor lang tid det tar før det kicker inn.

mephedron ligner mest på mdma syntes jeg, men 6-apb, 5-apb og 5-mapb er ikke så langt unna, men de er ganske ustabile og kan få deg til å kræsje ganske hardt hvis du holder på for lenge eller er uforsiktig med søvn og mat og sånt. Men de mangler alle det lille ekstra
Sist endret av Bothrops; 29. desember 2013 kl. 15:20.
Koffein funker bedre enn 2-AI, ikke kast bort tid og penger på det. Vil du ha noe som funker som MDMA, så vil jeg heller anbefale bk-MDMA, 4-MEC eller mephedrone.
Helt enig med Muradi. Itillegg syns ikke jeg MPA er noe å sløse penger på heller, men hvis du liker det så...
Jeg liker også Methylone og 4-MEC. Mephedrone er vel heller vanskelig å få tak i rent og godt lenger.
Eller så kan du jo som sagt prøve noen av XX-apb, flere av de som har kan minne litt om mdma eller enda mer mda.