Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 806
Her er en liten video test jeg lagde i dag her i New Zealand.
Det er Canon 600D med en standard kit lens.

Her er videoen:
http://www.youtube.com/watch?v=-78NHKEOXLo
Filmet med 18-55mm IS II?
Sitat av t33zr Vis innlegg
Filmet med 18-55mm IS II?
Vis hele sitatet...
Yes er kit lensen son kommer med
Har ikke så mye kritikk siden jeg ikke er noe filmekspert, men jeg syns du er flink
Stabilisere bildet hadde gjort susen, du finner masse tekniker på hvordan du gjør det best mulig.

Var litt forstyrrende den 0:07 sin fade - inn/out.
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Stabilisere bildet hadde gjort susen, du finner masse tekniker på hvordan du gjør det best mulig.

Var litt forstyrrende den 0:07 sin fade - inn/out.
Vis hele sitatet...
Har tenkt mye pa stabilisering i det siste og ser pa Glidecam HD2000, noen som har erfaring med denne?
Tusen takk for responsen!
Det er jo som du ser på mange videoer. De er smooth, men det krever litt av deg i starten når det kommer til å balansere vektene. Samt en god teknikk som blir bedre og bedre for hver gang du bruker den.

Billigmannsversjon:
Lek litt med en en-fots"pod" med ei flaske med vann hengende i et tau. Funker fjell, er dog ikke like "prosesjonelt" og kan ikke sammenlignes på nivå med glidecam.
Sitat av BarBeats Vis innlegg
Det er jo som du ser på mange videoer. De er smooth, men det krever litt av deg i starten når det kommer til å balansere vektene. Samt en god teknikk som blir bedre og bedre for hver gang du bruker den.

Billigmannsversjon:
Lek litt med en en-fots"pod" med ei flaske med vann hengende i et tau. Funker fjell, er dog ikke like "prosesjonelt" og kan ikke sammenlignes på nivå med glidecam.
Vis hele sitatet...
Har ikke en en fots pod og tenker jeg heller lar var og kjope en :P bruker vanlig tripod, men orket ikke a dra pa den rundt i bushen her i New Zealand.
Lover deg at filmingen kommer seg betraktelig om du prøver. Det er verdt det