Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1941
Yo! Har laget en partyfilm for russebussen "Ante Up 2013" Hva syntes dere?

http://www.youtube.com/watch?v=lzNBcn5X22k
Cheez Doodles
Osteper's Avatar
Det ene øret mitt blør.
Redigeringen er helt grei, men musikken var noe manshit. Men det kan vel ikke du noe for hehe.

Lyden var nåkka jævlig
Sist endret av Mentaltsvak101; 17. februar 2013 kl. 23:12.
Filmskaper!
Trådstarter
Sitat av Osteper Vis innlegg
Det ene øret mitt blør.
Vis hele sitatet...
Fordi musikken er for høy eller fordi det er Broiler? Haha..

Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Redigeringen er helt grei, men musikken var noe manshit. Men det kan vel ikke du noe for hehe.

Lyden var nåkka jævlig
Vis hele sitatet...
Takk for feedbacken! Ja, lyden ble veldig sprengt! Spesielt på intervjuene!
Lyden er ekstremt dårlig, stemmene er kun på høyre øre, musikken er dårlig osv.
Filmskaper!
Trådstarter
Sitat av Sinken Vis innlegg
Lyden er ekstremt dårlig, stemmene er kun på høyre øre, musikken er dårlig osv.
Vis hele sitatet...
På mitt headset er stemmene på begge ører! Er klippingen like dårlig som resten? Takk for feedbacken btw!
Cheez Doodles
Osteper's Avatar
Sitat av Andreas Hem Vis innlegg
Fordi musikken er for høy eller fordi det er Broiler? Haha..



Takk for feedbacken! Ja, lyden ble veldig sprengt! Spesielt på intervjuene!
Vis hele sitatet...
Haha, fordi det er veldig høyt på det ene øret i starten av filmen da dere intervjuer de jentene. Burde ha lagt inn lyden som stereo og ikke mono.
Filmskaper!
Trådstarter
Sitat av Osteper Vis innlegg
Haha, fordi det er veldig høyt på det ene øret i starten av filmen da dere intervjuer de jentene. Burde ha lagt inn lyden som stereo og ikke mono.
Vis hele sitatet...
Skjønner! Er ikke så god på lyd i redigeringsprogrammet, men jeg skal prøve meg fram litt å se hva som kunne vært gjort bedre! Takk!
Sitat av Sinken Vis innlegg
Lyden er ekstremt dårlig, stemmene er kun på høyre øre, musikken er dårlig osv.
Vis hele sitatet...
Tror du har på deg headsettet ditt feil vei. Fordi stemmene kommer kun fra venstre(og ja jeg har sjekket at jeg har på meg headsettet riktig vei) :P
Filmskaper!
Trådstarter
Sitat av Zetta Vis innlegg
Tror du har på deg headsettet ditt feil vei. Fordi stemmene kommer kun fra venstre(og ja jeg har sjekket at jeg har på meg headsettet riktig vei) :P
Vis hele sitatet...
Har det noe å si om jeg har headsettet feil vei eller ikke? Jeg hører jo stemme på begge ører!
Sitat av Andreas Hem Vis innlegg
Har det noe å si om jeg har headsettet feil vei eller ikke? Jeg hører jo stemme på begge ører!
Vis hele sitatet...
Var ikke deg han skrev til
Jeg hører også kun stemmer på det ene øret i helt til musikken starter
Klippingen er forsåvidt grei nok. Kameraføringen kunne vært noget bedre. Ble uvel av all ristingen. Liker ikke helt konseptet med partyfilmer som fokuserer spesifikk på enkeltpersoner heller, men det er min egen sak. Du har noen veldig gode klipp rundt om i filmen, synd at de blir ødelagt av et flatt fargeperspektiv. Må nesten henge meg med på lydkommentarene også. Den var absolutt ikke optimal.

Hva slags utstyr brukte du/dere? Hva har du behandlet filmen med?

PS: Sleik og solbriller på fest er alt annet enn stilig.
Dårlig sang, dårlig lyd, ok klipping, noen søte jenter, mange drittunger. Jeg skjønner ikke helt hva denne videoen har med en russebuss å gjøre? Er vel ikke slik at kun de fra russebussen "Ante up 2013" var på denne kroa.
Skjønte ikke hva dette hadde med en russebuss å gjøre? Videoen må uansett gjøres betydelig kortere, blir ufattelig kjedelig å se på
Sangen o.l. skal jeg ikke si så mye på da jeg regner med den er myntet på russ - og da har dere vel gjerne truffet blink.

Men jeg stusser også på hva dette har å gjøre med russebussen? Hvor kommer den inn i bildet ... ?
Sitat av pinkrabbitz Vis innlegg
Sangen o.l. skal jeg ikke si så mye på da jeg regner med den er myntet på russ - og da har dere vel gjerne truffet blink.

Men jeg stusser også på hva dette har å gjøre med russebussen? Hvor kommer den inn i bildet ... ?
Vis hele sitatet...
Enig, hva har dette med en russebuss å gjøre? Grei redigering av videoen.. musikken var hips om haps.
Filmskaper!
Trådstarter
Greia med filmen er at russebussen får oppmerksomhet! Alle russebusser er hva man kan kalle "pr kåte". Når jeg legger ut en film med såpass mange personer med i filmen, så er det klart at det blir en del visninger. Folk syntes det er morsomt å se seg selv på film og ser gjerne filmen om igjen for å prøve å finne seg selv.

Jeg er enig i at lyden er svært dårlig! Dette er noe jeg kommer til å jobbe med fremover. Jeg skal prøve å fikse problemet med lyden som bare kommer på venstre øre.

Jeg brukte Adobe Premiere Pro CS6 for dem som lurte.

Takk for feedbacken folkens! Nå vet jeg virkelig hva jeg må jobbe med frem mot neste partyfilm! Takk!
For det første skal du unngå for alt i verden monolyd, helt forferdelig i starten. Fyren bak kameraet burde også ha et headsett så han kunne hørt hvordan lyden ble, fordi alt som var lyd der var overstyrt.

Logoene på starten var i dårlig oppløsning, noe som satte "twins production" i dårlig lys.

Det eneste som var greit nok var klippene på slutten, sorry.. Men dette holdt ikke mål for meg
Sitat av Andreas Hem Vis innlegg
Greia med filmen er at russebussen får oppmerksomhet! Alle russebusser er hva man kan kalle "pr kåte". Når jeg legger ut en film med såpass mange personer med i filmen, så er det klart at det blir en del visninger. Folk syntes det er morsomt å se seg selv på film og ser gjerne filmen om igjen for å prøve å finne seg selv.
Vis hele sitatet...
Så vitsen er kun å ha det i tittelen ... ?
Filmskaper!
Trådstarter
Sitat av pinkrabbitz Vis innlegg
Så vitsen er kun å ha det i tittelen ... ?
Vis hele sitatet...
Og i filmen.
Sitat av Andreas Hem Vis innlegg
Fordi musikken er for høy eller fordi det er Broiler? Haha..
Vis hele sitatet...
I mitt tilfelle så stemmer dette.

Var også clipping og lyd på bare venstre øre, så vil vel si at det er det jeg kommer på i farten.
Sist endret av Bruskork1; 18. februar 2013 kl. 19:15.
Filmskaper!
Trådstarter
Fant ut av lyd problemet! Jeg bruker en "Røde Videomic" til å ta opp lyden. Det viser seg at lyden så og si bare ligger på venstre side når man legger klippene inn i redigeringsprogrammet! Jeg fikk fiksa innstillingen slik at lyden nå er like høy på begge sider.

Takk for at dere oppdaget problemet. Det må være noe galt med headsettet mitt, for jeg hørte ikke at forskjellen var så stor som den faktisk var, men jeg fant ut av det heldigvis! Det skal ikke skje igjen!