Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 666
Jeg har prøvd sopp i te engang. Laveste dose og det var nok for meg, jeg tok det alene da jeg ikke har noen som vil ta det med meg eller jeg føler jeg stoler mere på meg selv enn andre så ikke så farlig. Men det var 5 timer med ganske intens rus iforhold til det jeg er vandt med (speed) så synes jeg tiden gikk så sakte. Klarte ikke henge opp klær til tørk eller spille tv spill engang. Det som var ok var og høre på musikk på Youtube. SÅ gikk jeg ut i naturen og fargene var ganske fine, men jeg hørte en båt langt unna, lyden var så intens at den hørtes ut som den var i skogen rett attmed meg

Har også prøvd 2cb eller hva det heter 2 ganger. Den ene gangen sniffet jeg litt for mye slik at rommet ble så lite, fikk vel angst og måtte krype på do. De andre sa jeg ble blå i trynet og ble bekymret men det gikk bra. Har også prøvd SMÅ streker med ketamin og det var ganske ok. Men så til hovedspørsmålet:

Bør jeg ikke prøve LSD da? For det er vel det sterkeste? Siden det varer 12 timer blir det kanskej vel slitsomt om jeg ikke skulle få noen god trip og slik jeg har fortstått det går det ikke ann og ta Benzo for og stoppe det?
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du bør ha STOR respekt for LSD,er ikke noe leketøy.Om du får angst av 2cb bør du styre unna LSD,er mitt råd.
Noen synes lsd er "lettere" enn sopp, føles ut som man har mer kontroll. Det varer jo mye lengre og det kan være vanskelig å vite hvor mye man tar så ville startet med en halv lapp.
Selv synes jeg ikke det er så stor forskjell på sopp og lsd. Så jeg foretrekker sopp som varer kortere. Mitt tips er å prøve sopp noen ganger til å se om du liker psykadeliske stoffer
Du sier noe om at du ikke fikk til å henge opp klær eller spille tv spill på sopp, noe som gjør at jeg tenker at du kanskje har misforstått fundamentalt hva som gjør sopp interessant.
Tiden står stille og det er ofte en reise innover i deg selv. Nyt tiden i naturen, hør på god musikk, lukk øynene og kos deg.
Lsd er en mye mindre "jorda" og vill reise enn det sopp er og varer veldig lenge. Det høres ut som om du ikke burde prøve å ta lsd. Hvis du skal gjøre det så anbefaler jeg deg å lese deg godt opp på forhånd ihvertfall. Og ikke gjøre det alene.
Behandle lsd med stor respekt. Det samme gjelder sopp og etter alt å dømme så har du feila ganske grundig på å behandle det med respekt.
Det er nytteløst å sammenligne sopp og speed. Det er vilt forskjellig og koblet til to forskjellige univers
Sitat av kdirt Vis innlegg
Jeg har prøvd sopp i te engang. Laveste dose og det var nok for meg, jeg tok det alene da jeg ikke har noen som vil ta det med meg eller jeg føler jeg stoler mere på meg selv enn andre så ikke så farlig. Men det var 5 timer med ganske intens rus iforhold til det jeg er vandt med (speed) så synes jeg tiden gikk så sakte. Klarte ikke henge opp klær til tørk eller spille tv spill engang. Det som var ok var og høre på musikk på Youtube. SÅ gikk jeg ut i naturen og fargene var ganske fine, men jeg hørte en båt langt unna, lyden var så intens at den hørtes ut som den var i skogen rett attmed meg

Har også prøvd 2cb eller hva det heter 2 ganger. Den ene gangen sniffet jeg litt for mye slik at rommet ble så lite, fikk vel angst og måtte krype på do. De andre sa jeg ble blå i trynet og ble bekymret men det gikk bra. Har også prøvd SMÅ streker med ketamin og det var ganske ok. Men så til hovedspørsmålet:

Bør jeg ikke prøve LSD da? For det er vel det sterkeste? Siden det varer 12 timer blir det kanskej vel slitsomt om jeg ikke skulle få noen god trip og slik jeg har fortstått det går det ikke ann og ta Benzo for og stoppe det?
Vis hele sitatet...
Har prøvd lsd en gang å tok 150ug, er omtrent en uke siden, synes at det var veldig nice å kan anbefale en slik dose til hvem som helst, men ikke røyk oppå lsden, da trodde jeg at jeg kom til å miste meg selv å hadde det veldig ille i en time maks før det roet seg.
Tror du bør ligge unna lsd. Det er ikke til å kødde med.
Skal du prøve så les deg mye opp og ta alle forholdsregler, men min mening er at du bør droppe det.