Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1291
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Hei

En kompis fortalte et triks som han mener har gjort at urinprøvene er rene hver eneste gang. Ingen har trodd han men selv hevder han at det funker.

Trikset er som følger:

1. Anskaffe en 0.5L flaske, fyll med vann
2. Tilsette tre dråper klor i flasken.
3. Drikke 6 - 10 liter vann ila døgnet så man pisser hvert tiende minutt. 4. På kvelden før eller dagen for UP, chug hele flasken. I følge han så løsner kloret opp thcen, rett og slett eliminerer alt i urinen. ()
5. Drikke en liter melk, det skal tydeligvis forhøye PH siden man pisser blankt urin. Da blir ikke utvanningen oppdaget tydeligvis.

Han hadde pæsa hver eneste test på den måten, selv et døgn etter han hadde røyka cannabis.

Tror dere at dette faktisk funker?

Vh
Kusetjuv
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ikke noe kunnskap om klor og melk sin kjemiske reaksjon, men når man drikker jævlig mye vann rett før pissings så får man det som kalles falsk negativ test. Det er mulig å se på test at pisset er vanna ut og man kan bli anklaga for juks og må pisse igjen en annen dag. Andre ganger sjekker de ikke så nøye og man slipper unna
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kan godt hende det funker for han, men det betyr ikke at det funker for alle. Uansett syns jeg det høres litt tullete ut.
Noen kritiske spørsmål/faktorer melder seg for meg ihvertfall:
Hvor mye/kraftig spor etter thc som lagres i kroppen til hver enkelte vil variere basert på hvor mye/ofte de røyker, individuell metabolisme/forbrenning osv. Hvis kompisen din tar seg én joint dagen før urinprøve, men ikke røyker så mye daglig, kan det jo hende det er nok for å ikke teste positivt. Har man røyket oftere i en lengre periode vil man ha en større mengde thc-metabolitter lagret i kroppen.
Jeg antar at det øker faren for å teste positivt, samtidig antar jeg at forskjellige urintester har forskjellig kvaltiet og grenseverdier osv...

Jeg tenker det godt kan hende at personalet som utfører prøvene bruker svært enkle/billige/ræva tester. Dvs at testene kan vise feil, ikke varsle om utvannet urin osv. Kanskje er også personalet inkompetent og ikke opplært i hvordan man skal spotte utvannet urin osv.

Jeg vil uansett nevne at å drikke 6-10 Liter vann er 3-5 ganger så mye vanninntak enn det som er anbefalt for en voksen mann, og at det kan være helsefarlig. Jeg vil fraråde alle å gjøre det, men om man hypotetisk sett er "nødt" til å gjøre det, anbefaler jeg virkelig at man leser seg opp om "overhydrering" og sørger for å prøve å gjøre det så forsvarlig som mulig. Da tenker jeg spesielt på å fylle på elektrolytter og saltnivåer, som man kan lese seg opp på.

Jeg har hørt så mange historier om hvordan man skal unngå å teste positivt, at det er umulig å vite hvilke som er sanne eller ikke.
Husker også en historie om en fyr som tok én dråpe såpe på fingertuppen før han skulle inn og ta prøven, slik at han kunne pisse litt på fingertuppen og ødelegge prøven. I mange tilfeller vil da testen vise at prøven er ugyldig, og man må pisse på nytt - men i dette tilfellet slo visstnok prøven ut på opiater/heroin. Så det kan gå mange veier
Å drikke så store mengder vann på så kort tid kan være farlig, det er tilogmed folk som har strøket med av det. Ikke spesielt smart.
Klor gjør at du blir tatt.

Å ferdig med det.

Vann gjør også prøven uttynnet og positiv, da den regnes som manipulert med.
Sist endret av slitenRealist; 7. juli 2023 kl. 09:05.
Har gjort akkurat det samme, bare uten klor delen. Altså drakk masse vann før urinprøven. Gjorde dette i et helt år. Dette er mange år siden nå da, og på et legesenter i ei ganske lita bygd. Vet ikke om det ville funka enda. Men fikk aldri noe klage over at pisset mitt var utvannet. Funka hver gang.
Hasj er ikke så digg at det er verdt å gjøre den prosessen for å komme seg gjennom urinprøver, lol. Hvis dette er normal praksis for kompisen din så føler jeg med han. Må være et hardt liv.

Ellers føler jeg at jeg leser de noen lunde samme tipsene hver gang.. Synd folk glemmer at 'flaks' er den ukjente x faktoren her de aller fleste slipper unna med.
Sist endret av Superspurv; 7. juli 2023 kl. 11:21.
6-10liter vann på 1 døgn så er du ikke lenger blant oss.
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
6-10liter vann på 1 døgn så er du ikke lenger blant oss.
Vis hele sitatet...
Tull og vås.
Selv drikker jeg ofte 5+ liter daglig, og dette går i perioder også mer opp.

5 liter er ikke mer enn 10 halvlitere pils, noe det ofte går på en fin kveld for min del, og jeg lever helt fint enda, og starter neste dag med store inntak av vann igjen.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Trådstarter
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
6-10liter vann på 1 døgn så er du ikke lenger blant oss.
Vis hele sitatet...
Det stemmer ikke.

6-10 liter vann på 1 time så er man dau.

Men ila et døgn går det fint.
Minner veldig om zalo myten versjon 2 dette.
Høres ut som vennen din er glad i piss.