Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1065
Halla. Når jeg våknet idag skrudde jeg på PCen for å ta meg en game med CS:GO. Jeg har av en vane brukt Razer Cortex Game booster for å starte spillene. Ingen spesiell grunn, bare for å ha FPS'en oppe i hjørnet å føler det går litt raskere å starte opp. Anyway, merker med en gang i warmupen at noe er litt rart. Så merker jeg at FPS'en min ligger stuck på 70-71. De siste månedene helt siden jeg fikk PCen har jeg hatt stabilt 200-250 på max settings på CS:GO. Noen som har noen tips? Har prøvd å oppdatert AMD drivers, byttet settings in game, byttet settings på monitoren, prøvd ulike launch commands uten lykke. Trenger hjelp ettersom dette er meget irriterende. Jeg har ett AMD Radeon HD 6800 grafikkort, og en Benq XL2420Z monitor. Den er 144hz og vil gjerne utnytte det, men det går da ikke ettersom FPS'en bare er 70.

EDIT; Bare slett tråden, hadde faen med klart å ENABLE power savings (facepalm).
Sist endret av Creeps; 19. februar 2015 kl. 03:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.