Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1472
For noen år tilbake fattet jeg interesse for 5-MeO-MiPT, men jeg var da ikke i stand til å finne det hos noen av mine “faste” kilder. Det var den gangen Canada hadde mye spennende å by på. For ikke så alt for lenge siden så kom jeg over 5-MeO-MiPT hos en hyggelig europeisk leverandør, så jeg benyttet da sjansen til å anskaffe meg litt moxy.

8 mg.
Jeg kjørte først en testrun på 8 mg, hadde en flott kveld hjemme alene. Opplevde det som et ganske mørkt og kinky stoff. Men da mørk på en veldig god måte, Tim Burton’ish. I motsetning til en del andre ting så følte jeg også at dette stoffet på en måte hadde sin egen personlighet. Om man skulle dyrket en sexgudinne eller noe lignende så hadde dette vært et fint drivstoff for å oppnå en følelse av kontakt med sin valgte gudinne. Det hadde en god clean følelse, var veldig fornøyd med denne testrunnen. Jeg vaporizet også 10 mg 5-MeO-DMT i forkant av denne trippen for å få hodet og humøret i en god modus.

4 mg.
Noen dager senere forsøkte jeg meg med en testrun på 4 mg. Jeg var ikke like fornøyd det denne gangen. Bodyloaden kom litt i veien her, og det varierte veldig mellom å være ganske så allright til å være litt tungt og slitsomt. Men det skal her nevnes at jeg var litt vel ivrig på kaffen og hockeypulveret før trippen hadde satt seg skikkelig, noe som nok trigget litt kvalme. Og at jeg begynte rundt midnatt, så jeg var noe trøtt fra før av. Jeg “feelgoodet” heller ikke hodet mitt med 5-MeO-DMT i forkant av denne. Som et pluss så opplevde jeg at jeg hadde større glede av sanser (lukt, hørsel og smak) i denne doseringen enn 8 mg og 13 mg. Det kan nok ha sammenheng med at de psykedeliske effektene blir mer dominerende i høyere doseringer.

Meg 13 mg, hun 9 mg.
Etter de foregående opplevelsene var jeg klar til å ta steget videre, og min kvinnelige tripp-partner var klar for å bli med. 5-MeO-DMT ble vaporizet i forkant for å gi hodet et positivt utgangspunkt. Meg 8 mg, hun 4 mg.

10min+:
Vi setter oss for å se på Eventyrtid (sesong 5, episode 7), noe vi tenker er lett fordøyelig underholdning å benytte seg av på oppturen. Små kriblinger kjennes i kroppen, kan være både pga. spenning eller pga. stoffet.

20min+:
Effekter kjennes ganske så tydelig. Eventyrtid blir vanskelig å følge med på. Hun ble nødt å sette seg 2 meter unna pc-skjermen pga. det kom for nærme på. Både meg og henne satt nærmest og måpet over hvor trippy det ble. Det var blant annet et eller annen flyvende monster som ble kappet i to på langs. Etterfulgt av at det kom små marshmallowsfigurer tassende ut av liket til dette monsteret. Det hele ble ganske så sært, så vi slengte oss i stedet for på madrassen jeg hadde lagt klar til oss på gulvet.

Vi blir liggende på madrassen og lar oppturen komme over oss. Litt trykk i hals, men ingenting som ikke lot seg håndtere. Etter en liten stund så velger hun å opp og gå og legge seg på et mørkt og kjølig rom, jeg følger etter hvert med og legger meg der jeg og. Mørket og kulden var veldig behagelig i denne fasen.

60min+:
(Fra dette tidspunkt fokuserer tenker jeg ikke lengre på tid, og har derfor ingen perspektiv i forhold til dette).
Vi kommer oss tilbake på madrassen på gulvet i stuen, kler oss nakne og legger oss under dyna. Turen virker til å være ganske så nærme toppen nå. Herlige visuelle effekter! Det man så la seg veldig i flere lag over hverandre, nesten som sånne 3D bilder før man har tatt på seg 3D brillene. Da også sånn rent fargemessig ganske likt det, bare med mye mer dybde. I tillegg var det en fin bølging i hele synsfeltet og fine mønstre som la seg på forskjellige ting man så på.

Min kvinnelige partner opplevde at mørket dette stoffet har med seg etterhvert ble litt vanskelig for henne å styre, og hintet til at hun sleit litt. Jeg ba henne se over på meg og i øynene mine, og hun lot seg smitte av tryggheten i ansiktet og blikket mitt. Ingen ord var nødvendig for å få henne på rett spor der. Hun mente derimot at jeg ødela det rett etterpå når jeg med et glis spurte om dette stoffet ikke var sadistisk, og da sendte henne rett tilbake til det hun kalte for halloween-land. Men hun fant etterhvert ut at det ikke var så farlig der allikevel, og fikk da mer glede av det hele.

Kroppsfølelsen på dette er helt utrolig sånn på det sensuelle, veldig forsterket! Så når hun etterhvert ble mer komfortabel og klar så begynte jeg så smått å ta på henne, noe hun hadde stor glede av. Jeg var ganske så bevist at jeg måtte holde igjen i forhold til hva både jeg og hun følte var godt der og da, sånn at vi ikke kom ut av dette skamslått. Ting som ellers hadde vært veldig ubehagelig, var nå veldig behagelig. Uten å bli for detaljert så var jeg etterhvert og slikket og beit litt i brystene hennes, hun levde seg her inn såpass mye at jeg for henne så ut som en vampyr som beit henne til blods. Hun syns dette var godt og likte det, men sa jeg kanskje burde stoppe siden hun følte og så at hun blødde en del. Jeg trakk meg vekk litt, og det var heldigvis kun noe hun hadde innbilt seg.

Dette stoffet har veldig gode egenskaper i forhold til å se for seg og føle noe, men samtidig være godt i stand til å snappe ut av det om det trengs. Det er også veldig kinky i forhold til at mye som ellers hadde vært veldig ubehagelig i stedet for blir riktig så opphissende, både fysisk og psykisk. Man må bare huske å kontrollere seg så man ikke biter hverandre til blods .

Vi gjenopptok ganske snart det seksuelle. Og hadde en hyggelig omgang før jeg fullførte.

Vi ble stortsett liggende på madrassen på gulvet hele turen. Med noen få runder oppi sofaen eller foran pc’en for å endre på musikk. Hadde stor glede av det visuelle. Hun så meg stortsett som vampyr/dracula (ikke type Twilight, mer klassisk), og jeg så henne vel stortsett som... pen!... Men hun hadde et lite øyeblikk der hun så nøyaktig ut som Jokeren (Heath Ledger), og vi lå også en liten stund og opplevde at vi begge så ut som Gollum og hadde det veldig moro med det.

Vi hadde også noen solide latterkuler, husker ikke helt hvorfor men det var i hvert fall helt tåpelige ting som trigget det. Herlig var det uansett!

Det sluttet ganske brått, noe som forsåvidt ikke gjorde noe særlig. Vi hadde stablet bordet fullt av kjesk og godsaker, men fikk knapt rørt noe av dette da det psykedeliske som nevnt er ganske dominerende på denne i disse doseringer.

Alt i alt så var det rett og slett en strålende tur. Moxy har et nydelig kinky sadistisk mørke med seg i de psykedeliske doseringer, min kvinnelige partner har kommet frem til at hun kommer til å kalle denne for “halloween”.

En av mine favoritter. Bare være obs på dosering i forhold til hva slags effekter man ønsker ut av det.
Sist endret av Johnnorth; 6. mars 2013 kl. 21:31.