Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1817
Hei!

Jeg har tenkt meg en tur til expert imorra å kjøpe meg en iPad 4.
Det jeg lurer på om det snart kommer en ny iPad?
Burde jeg vente ?

Å nei , det blir ikke kjøp av noe annet dyrt nettbrett.

Takker på forhånd !
Om du venter vil nok iPad 4 gå ned i pris når etterkommeren kommer, men den neste vil nok være bedre enn iPad 4 og dyrere. You decide...
Stil
Trådstarter
75 2
Hvor lenge trur du det er , gidder ikke å vente flere måneder.
I følge alle rykteekspertene er den ventet i løpet av våren
Stil
Trådstarter
75 2
Hva hadde du gjort ?
Multitalent!
all erfaring tilsier at det kommer noe nyere og bedre, og det produktet du ser på nå VIL synke i pris... om man venter eller ikke får vell være opp til hver enkelt?
Jeg er ikke noe fan av iPad, men om jeg skal uttale meg generelt så liker jeg alltid å kjøpe produkter som er nye på markedet.
Tja. Hva skal en si da? Det kommer ny iPad, og ryktene sier at den vil ha samme design som iPad mini/ iPhone 5, altså sånn svart aluminiumgreie. Noe som i mine øyne er meget pent. Var derfor jeg kjøpte iPad mini når den kom, rett og slett fordi den ser sykt bra ut. Så hvis du kan vente til våren så gjør du selvsagt det, men hvis du har lyst på et sykt bra nettbrett i morgen, så er det slettes ikke noe i veien med iPad 4. Retina skjermen er awsome btw, og jeg angrer litt på at jeg ikke venta på iPad mini 2, som høyst sannsynlig vil ha retina skjerm.

Men du må nesten vurdere selv, har du tid/ gidda til å vente for så å sikre seg det ferskeste fra frukt- selskapet?
Anbefaler å sjekke denne siden før du kjøper apple produkter. Den viser ca hvor lenge det er til nye apple produkter kommer.

http://buyersguide.macrumors.com/#iPad
Anbefaler og kjøpe, ipad 4 er ganske awesome, værtfall hvis du jailbreaker også
Kjøp i vei, mener 4'ern er dobbelt så rask som 3'ern omtrent. Selv om det kommer en ny om noen måneder (vet ikke, har ikke researchet) så vil nok 4'ern være ganske bra! Anbefaler å kjøpe sånn lærsak å ha den i, er helt fantastisk og er verdt 500 kr synes jeg.
Stil
Trådstarter
75 2
Kommer med opptatering ved 7 tiden !! (19:00)
Kjøp iPad 4 og selg den når det kommer ny!
Stil
Trådstarter
75 2
Da taper hvartfall 2000

Lønner det seg å kjøpe fra ebay/amazon for å få det billigere ?
Sitat av gaming Vis innlegg
Da taper hvartfall 2000

Lønner det seg å kjøpe fra ebay/amazon for å få det billigere ?
Vis hele sitatet...
nei!, kjøp i norge så har du norske forbruker rettigheter i ryggen, kjøp på appel.no ell no
Stil
Trådstarter
75 2
Hvor mye koster den på expert BUTIKK ? På nett er det 3700.
Er det stor forskjell på iPad 2 og iPad 4?
Sitat av gaming Vis innlegg
Hvor mye koster den på expert BUTIKK ? På nett er det 3700.
Er det stor forskjell på iPad 2 og iPad 4?
Vis hele sitatet...
Ærlig talt? Dette kan du vel finne ut av selv..? Jeg kan hjelpe deg litt på vei:

http://store.apple.com/no/browse/home/shop_ipad/compare
ipad 4 har nyere skjerm med høyere oppløsning, bedre batteri, ny kontakt. Er ikke så altfor mye som skiller dem. Så klart er ipad 4 nyere og bedre med sterkere prosessor.
Stil
Trådstarter
75 2
Sitat av trauMa Vis innlegg
Ærlig talt? Dette kan du vel finne ut av selv..? Jeg kan hjelpe deg litt på vei:

http://store.apple.com/no/browse/home/shop_ipad/compare
Vis hele sitatet...
Unnskyld , unnskyld , unnskyld , er så kjempe lei meg..

Tenkte på hva dere mente..
Anbefaler ikke og kjøpe på expert, ærlig talt så syntes jeg det er drittbutikk
Når man kjøper apple produkter bør man kjøpe de i en apple butikk. De er ikke noe billigere andre steder som regel uansett.
Multitalent!
forsvinner litt fra topic nå, men heller expert enn elkjøp...
Stil
Trådstarter
75 2
Fikk ikke kjøpt noe på Mandag , men jeg har bestemt meg og skal kjøpe en på Fredag wihii