Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 816
Hei sann! Nå har jeg lagt ut min første video på youtube, noen som kan gi meg noen tilbake meldinger?

Lamefeed

Hva syntes dere? Tok lang tid før jeg ble fornøyd med videoen. brukte vell rundt 1 time på å tå opp lyd-filene.

Lamefeed out!

Noen som har noen forslag til et program så jeg kan skaffe en skikkelig intro?

edit: litt uheldig tittel.. gikk litt fort der
Du må finne deg en nisje. Du er ikke særlig god i gameplayet ditt, jeg vil gå så langt som å si at du er dårlig. Da må du enten trolle, vise strategier eller finne på noe helt nytt. Å se på deg spille, uten kommentarer eller noe som helst annet gir meg absolutt ingenting.

Se på de "store" youtuberne som driver med CoD eller andre spill. Enten er det montages der de viser ferdigheter, eller tips/triks og/eller trolling. At ingen av de store har kanaler der de viser middels/dårlig gameplay burde vel ikke overraske.
Ja ganske enig med deg, tror bare at jeg må legge ut noen filmer (hørtes ganske nervøs ut). Men ingen blir mester uten å øve seg
Skal laste opp en film til der jeg fikk 15-1 på hijacked TDM.
Kommer også til å legge mer vekt på let's plays av diverse spill som skyrim, minecraft osv osv.
Sist endret av Lamefeed; 31. januar 2013 kl. 08:25.
Helt ok, du burde gjøre sånn som Xasma sier, ha noe som er gøy i videoen . og når noe morsomt skjer er det jo noe ganger gøy om du bruker noen effekter. men så at du brukte windows movie maker? right?. du burde prøve noe som sony vegas eller. kanskje justere på miccen litt og være mere engasjert
Sitat av Rizna Vis innlegg
Helt ok, du burde gjøre sånn som Xasma sier, ha noe som er gøy i videoen . og når noe morsomt skjer er det jo noe ganger gøy om du bruker noen effekter. men så at du brukte windows movie maker? right?. du burde prøve noe som sony vegas eller. kanskje justere på micen litt og være mere engasjert
Vis hele sitatet...
Ja, jeg brukte wmm for å få inn lyd filer samt å lage den "fantastiske" introen min. Skal se på Sony Vegas & 4D cinema (eller hva det hetter). Men tusen takk for all kritikken det er jo tross alt det som må til for at man skal få til noe bra!
Skal du ha w/commentary må du snakke under hele videoen. Folk har ingen verdens interesse av å se på at en casual spiller vanlig public. Ser heller ikke grunnen til å legge ut videoer av public, skal du legge ut noe innen spill bør det enten være kompetitivt, walkthroughs, taktikker, anmeldelser etc.

Som Xasma sier, tips/triks er en sikker vinner (om du kan det du holder på med). Ingen som gidder å se på at en ikke progamer spiller dataspill, spesielt når 90% av videoen er uten commentary og ikke har noen form for underholdningsverdi.

Men stå på, alle må begynne en plass!

Programmer til intro: C4D, Maya(?), After Effects
Sist endret av Fle7ch; 31. januar 2013 kl. 12:27.
Sitat av Fle7ch Vis innlegg
Skal du ha w/commentary må du snakke under hele videoen. Folk har ingen verdens interesse av å se på at en casual spiller vanlig public. Ser heller ikke grunnen til å legge ut videoer av public, skal du legge ut noe innen spill bør det enten være kompetitivt, walkthroughs, taktikker, anmeldelser etc.

Som Xasma sier, tips/triks er en sikker vinner (om du kan det du holder på med). Ingen som gidder å se på at en ikke progamer spiller dataspill, spesielt når 90% av videoen er uten commentary og ikke har noen form for underholdningsverdi.

Men stå på, alle må begynne en plass!

Programmer til intro: C4D, Maya(?), After Effects
Vis hele sitatet...
Hadde noen fantastiske runder med COD tidligere i dag, så jeg tenkte at jeg kunne legge ut de når jeg har fiksa meg intro samt en bra redigerings program.
Da kommer jeg til å ha commentary igjennom hele "episoden".

setter pris på alle tilbake meldinger !