Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 741
Hey! Har kost meg mye idag med å teste ut det nye objektivet mitt. Så derfor ble det litt long exporsure bilder. Bildene er tatt med en skinn dokument mappe, dette gjør at det ser litt reflektert ut enkle steder!

Kom med gjerne konstruktive kommentarer. Og evt ideer til hvordan gjøre det bedre!

Bilde 1,



Bilde 2,

Jeg liker harmonien og roen i bildene.

bilde 1: Prøv å ikke crop bort planten og vasen/krukka, muligens få opp eksponeringen bittelitt bare.
Bilde 2: kul idè og et kult bilde, men blir litt for mye kaos med de random lysstrekene, prøv å "tegn" noe mer kontrollert

Ellers: Kan lønne seg å gjøre rent/retusjere flekker på krukka.
ta bilde litt lenger nedenifra også
Takk! Har ikke kroppet noe, har nok bare feilplassert planta Men ja det er umulig å tegne med julelys! :P haha
Official parptarf
Parptarf's Avatar
Liker lyset veldig godt ja. Men som sakt ovenfor ville det blitt bedre med noe litt mere meningsfult tegnet i bilde nr.2.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Det første blekner i forhold til #2.

Jeg synes det er flott at lysstrimlene er uorganiserte. Blomsten blir «invadert». Hårklypa forstyrret tho.
Skjønner hva du mener med hårklypa Jonta, det var derfor den på bilde 1 var fjernet Bilde en ble tatt i ettertid, men takk! Skal se om jeg får gjort det bedre til neste gang!