Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1158
Jeg får ikke koblet meg på med Steam eller xFire, men jeg kan bruke IE til å surfe, samt Skype.

Leste at noen programmer bruker IE, så om en instilling i IE, var satt som aktivert for å bruke proxy på LAN, så kunne dette være problemet, men det hjalp ikke.

Alt har funket, helt til jeg starta maskina på nytt, husker at jeg merka meg at Steam var i offline modus fra VAC.

Skal også legge til at jeg ikke kjører noen andre programmer enn Steam og xFire, når jeg spiller, så kan ikke finne noen på denne lista som kan forårsake dette.

Jeg bruker ikke AV eller brannmur av noe slag, alt i windows er også deaktivert.

Dette skjedde bare plutselig mens maskinen sto på over natten.
Sist endret av TylerDurden; 14. november 2011 kl. 14:22.
sjekk portene dine -> cmd -> ipconfig -> skriv standar gateway ip'en i nettleseren din -> skriv in bruker navn og passor (default er: user - user og admin - admin) -> gå til portforward ellerno sånt og åpne portene til de programmene du ikke får nett til, disse finner du med et raskt google søk.

Og se her hva som står på sia du linka:

Sitat av In-Game Overlay Application Incompatibility List
*
X-Fire

The in-game overlay may not function if X-Fire is running and also trying to draw its in-game chat interface on the game you have launched.

Workaround:

Close X-Fire, or set it to not attempt to run its in-game portion on games not launched via X-Fire.
*
Windows Blinds

Reported as possibly preventing the in-game overlay from functioning in some games.

Workaround:

We are currently investigating a solution to this issue. In the mean time, please do not use Window Blinds with Steam.
*
Ventrilo

Reported that the in-game hot-key bindings for Ventrilo may stop working with the overlay.

Workaround:

This has been reported to be a Vista issue and making the involved apps Run as Administrator solved the problem.
Vis hele sitatet...
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Hvordan finner jeg ut hvilken porter jeg trenger?

Fant dem her:
https://support.steampowered.com/kb_...8571-GLVN-8711

Alle er visst stengt, i følge http://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/

Hva kan ha skjedd?
Alt virket i går...