Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 844
Hey, jeg lurer på om det er et program der ute, eller inne i windows som gjør at jeg kan slå av internette for det programme.
Det jeg tenker på er om at jeg kan slå av internette for spotify slik at jeg kan være inlogget med en premium bruker og kjøre offline modus, utn at den andre personen sin sang stopper når den er på.

vet jeg også kan slå av nettet helt, men ønsker å kan bruke nettet samtidig.

Jada vet at det er billig å alt det dær, men er en fattig student, så å spare 100kr i mnd gjør ingenting.
Hosts fila.
Sitat av Glenni Vis innlegg
Hosts fila.
Vis hele sitatet...
Kan du forklare ?
Sitat av Tardendy Vis innlegg
Kan du forklare ?
Vis hele sitatet...
Jeg gidde deg et stikkord. Søkemotorer er glad i stikkord. Søkemotorer finner ofte masse nyttige resultater når du mater dem med stikkord.
Glenni: Du gjør det bare unødvendig og for komplisert. Her er det en bruker som søker hjelp, da er det på sin plass å hjelpe.

Tardendy: Vet du hvilke IP adresser det er snakk om, eller står du på bar bakke?
blokke porten(e) til spotify kansje?
Dette kan du gjøre med antiviruset du har på datamaskinen, det varierer litt hvordan du gjør dette men i AVG går du til Advanced Settings og så Firewall. Her kan du bestemme hvilke programmer som skal få tilgang til internett og ikke.
Gå hit: Kontrollpanel\System og sikkerhet\Windows-brannmur\Slipp et program gjennom....


Fjern hakene på spotify og test
har prøvd det som står over, og blokkere det i brannmuren, men spotify får fremdeles nettillgang.
Bruk netlimiter, enkelt og greit.
Gratis trail versjon ligger på produsentens side.
Sitat av Cybergasm Vis innlegg
Bruk netlimiter, enkelt og greit.
Gratis trail versjon ligger på produsentens side.
Vis hele sitatet...
har prøvd å blokkere spotify i fw på netlimiter, og satt grensen ned til 1b, men forde får den nett gjenom.