Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 768
Hei, håper dette er på riktig sted.
Altså, jeg har problemer med HDMI kabler (Ja, har prøvd flere)

Når jeg skrur på dataen, og den startsmenyen kommer opp og jeg skal logge inn på brukeren min, er det ingen problemer, lyd og bilde fungerer som vanlig, men med en gang jeg logger inn så fungerer ingen av delene, har prøvd og se litt på skjerminstillinger, men ser ikkenoe som fungerer.
Noen som vet hva som er galt? hva jeg skal gjøre??

La også dette ut på ITforumet, det var før jeg så dette forumet.
Tror du må vurdere å se "litt mer" på skjerminstillingene dine.
Hvorfor har du postet to ganger?

Har du prøvd å oppdatere skjerdriver, hvem OS kjører du? Hvem PC, funket det før osv? Vi trenger nok litt mere informasjon.
Sitat av JKnutsen Vis innlegg
Hvorfor har du postet to ganger?

Har du prøvd å oppdatere skjerdriver, hvem OS kjører du? Hvem PC, funket det før osv? Vi trenger nok litt mere informasjon.
Vis hele sitatet...
" hvem

hvem pron, gen. hvem sin el. hvis (norr hveim, dat av spørrepron hverr 'hvem') som spørrende pron "

Hvilket OS kjører du? Hvilken PC? Har det funket før?

Som sagt over, sjekk instillingene igjen og oppdater drivere.
Sitat av Glenni Vis innlegg
" hvem

hvem pron, gen. hvem sin el. hvis (norr hveim, dat av spørrepron hverr 'hvem') som spørrende pron "

Hvilket OS kjører du? Hvilken PC? Har det funket før?

Som sagt over, sjekk instillingene igjen og oppdater drivere.
Vis hele sitatet...
Det er slik at jeg ikke er noen ekspert på data, har en hp elitebook 8520p, vet ikkenoe om drivere osv. hah, får lete litt rundt og opptatere driverne mine!

jeg postet 2 ganger, fordi jeg postet feil sted første gangen