Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 707
Vet ikke om folk har merket det, men du kan være uheldig og få tørr, gammel snus når du kjøper (Epok nr. 7 i mitt tilfelle).

Posene kan også være tynne, innhold i snus-posen kan være skjevt osv.
Du ser med andre ord med en gang om snusen er fersk og god versus gammel og inntørket. Håper jeg gjør meg forstått her.

Spørsmål er vel egentlig: hvor kan jeg få tak i fersk, våt snus i Bergen? Noen som har erfaringer?
Takk.
Har opplevd det samme som deg, og det er forferdelig kjipt å få tørr ekkel snus når man betaler skjorta for svineriet..

Mitt beste tips er å dra på butikker med mye trafikk. Altså der snusen har mest salg, og dermed også blir fylt på ofte.
Jeg har lagt merke til at spesielt brustadboder(100kvm søndagsbutikk) og enkelte kiosker ofte har dårligere varer enn f.eks rema 1000 midt i byen.

Her går det an å være uheldig uansett da, har opplevd å kjøpe dårlig snus tilogmed i fleskeland i Sverige, harry-mekka liksom. Men det er sjeldent heldigvis.

Er ikke kjent i Bergen dessverre så har ingen spesifikke anbefalinger der.
Bastille snus fra nett.. bedre billigere stort utvalg veldig rask levering..
Nett er tingen

Usikker på bergen,men På sentrale østlandet så får man det levert samme dag med porterbuddy fra flere av de største snus shappene på nett,frakten er gratis.
Sist endret av JayHova; 24. februar 2024 kl. 22:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.