Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 866
Yo, har snuset Epok Freeze 7 en stund nå, og opplever at jeg begynner å bli kvalm av lukten og brekke meg. Men samtidig, har jeg enda ikke funnet en snus som er like sterk og hitter like godt som den.

Har dere noen forslag til en god og sterk snus som hitter like godt som Epok nr21, som ikke lukter og smaker helt jævlig?
G3 volt, dog sikker ikke like sterk på mintsmaken som mange liker med freeze, sterkere å med 26mg istedenfor 23, dog mere i hodet det
Hvis du kun er ute etter white, så snuser jeg G3 no9 wire super strong en del. Liker også The lab 06 og Nick & Johnny Americana.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Red hot Nick & Johnny er best synes jeg.Ikke renner den heller med mindre du drikker noe.
G3 nr 1, deilig!
Zone X no8 Frozen Blaze S7
LOOP jalapeño Lime Hyper Strong s8

Eneste ekte white snus som ikke herjer leppa mi innvendig
Likte Jakobsens Stark med cola smak. Varte godt en time uten å renne og var god og sterk, dog ikke eXtra stark. Mulig den ikke finnes i Norge. Den var ikke white btw.