Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 4146
Bruker ikke droger selv. Men kom over denne på vg i dag.


https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...ere-livsfarlig
Bra du deler fordetom!
Mao, ikke så veldig mye nytt. Eskaleringen av doseringene er skremmende, men også forventet.
Jeg forstår ikke hvorfor folk på død og liv skal ha knips. Hatt masse diskusjoner selv her på bruket hvor folk sverger til knips istedenfor. Hvis man skal gjøre noe som strengt talt er en gift for kroppen så er det helt meningsløst å skulle gjøre det på den farligste måten.

Kjøp krystaller doseringene blir myye tryggere. Ta tilbake kontrollen!
Sist endret av 420master; 16. juli 2023 kl. 11:20.
Sitat av 420master Vis innlegg
Jeg forstår ikke hvorfor folk på død og liv skal ha knips.

Kjøp krystaller doseringene blir myye tryggere. Ta tilbake kontrollen!
Vis hele sitatet...
My two cents. Flerparten av rusbrukere bor utenfor Oslo, Bergen og Trondheim, derav mindre tilgjengelighet.

I min krets var krystaller foretrukket over ferdig- piller, men grunnet varierende tilgjengelighet så tok man det man kunne få tak i.

Ellers tror jeg de aller fleste under 20 foretrekker å kaste i seg en pille enn å knuse og veie opp krystaller. Spesielt hvis det blir tatt på byen.
Anonym bruker
"Allergisk Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Superspurv Vis innlegg
My two cents. Flerparten av rusbrukere bor utenfor Oslo, Bergen og Trondheim, derav mindre tilgjengelighet.

I min krets var krystaller foretrukket over ferdig- piller, men grunnet varierende tilgjengelighet så tok man det man kunne få tak i.

Ellers tror jeg de aller fleste under 20 foretrekker å kaste i seg en pille enn å knuse og veie opp krystaller. Spesielt hvis det blir tatt på byen.
Vis hele sitatet...
Jeg som er fra Nederland er vant til at folk foretrekker piller kontra krystaller, sannsynligvis mest fordi det er enklere å hive i seg når man er på festival noen dager i strekk. Dog pleier dosering og kvalitet være litt jevnere der om man faktisk kjenner folk og ikke kjøper av mannen på gata.

Selv synes jeg ren krystall er mye enklere å få tak i i Norge, mens knips er lettere få tak i her.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Krystaller er å foretrekke da man kan dosere som man vil.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Et godt gammelt triks er å ta halve pillen først, og så ser man an hvordan den biter fra seg. Det er nok likevel ikke så enkelt for de uerfarne å bedømme funken.
Sist endret av afen; 17. juli 2023 kl. 11:24.
Folie à deux
Tull og tøys. 1.5-2mg per kilo er vanlig. Så du kan gange dette selv
Sitat av noguhso Vis innlegg
Tull og tøys. 1.5-2mg per kilo er vanlig. Så du kan gange dette selv
Vis hele sitatet...
Hva mener du er tull og tøys?! Du veit ikke hvor sterke pillene er. Hvordan skal du da regne ut dosen???
Folie à deux
Sitat av 420master Vis innlegg
Hva mener du er tull og tøys?! Du veit ikke hvor sterke pillene er. Hvordan skal du da regne ut dosen???
Vis hele sitatet...
Nei det vet jeg ikke. MDMA er alltid blandet med HCL som utgjør maksimalt 16% på sitt beste. Om du er 95 år gammel er vi enige, hvis ikke så tåler du mer enn du tror

Sitat av 420master Vis innlegg
Hva mener du er tull og tøys?! Du veit ikke hvor sterke pillene er. Hvordan skal du da regne ut dosen???
Vis hele sitatet...
De er ikke sterke, heller under-doserte
Sist endret av noguhso; 17. juli 2023 kl. 17:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av noguhso Vis innlegg
Nei det vet jeg ikke. MDMA er alltid blandet med HCL som utgjør maksimalt 16% på sitt beste. Om du er 95 år gammel er vi enige, hvis ikke så tåler du mer enn du tror



De er ikke sterke, heller under-doserte
Vis hele sitatet...
Mdma kommer som fribase også. Det er heller ikke "blandet" med HCL, men mdma distribueres vanligvis som et salt ja.
Jeg aner ikke hva du mener med 16%, at saltet tar opp den plassen? Da bør du ta om kjemi...
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Sitat av noguhso Vis innlegg
Tull og tøys. 1.5-2mg per kilo er vanlig. Så du kan gange dette selv
Vis hele sitatet...
Så da har vi unge Siri da, 19 år og 60 kilo, som har vært hos snapchat-pusheren og kjøpt grå maserati som vi vet inneholder 300mg MDMA. Ser ut som du har litt tungt for det så jeg gir deg svaret: det blir 5mg per kilo.
Sitat av noguhso Vis innlegg
Nei det vet jeg ikke. MDMA er alltid blandet med HCL som utgjør maksimalt 16% på sitt beste. Om du er 95 år gammel er vi enige, hvis ikke så tåler du mer enn du tror



De er ikke sterke, heller under-doserte
Vis hele sitatet...
Mener du 300-400 mg er underdoserte?!

Helt enkelt forklart, HCL er som jeg med lite kunnskap har blitt fortalt. Hcl er saltet. Du vet mdma er egentlig et amfetamin..

At du kun får 85% ren mdma er det ikke sånn at det regnes som en urenhet.

Men tilbake til regnestykket ditt. Du vet dosene er anbefalt å ligge på, men fremdeles syns piller som gir ei på to sekker med sement en dose på 5-7 mg/kg?!

Tror du skal bytte batteri i kalkulatoren din
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey jeg fikk kjøpt 2 av disse knipsa idag, burde jeg starte med en halv?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hey jeg fikk kjøpt 2 av disse knipsa idag, burde jeg starte med en halv?
Vis hele sitatet...
Åpenbart ja
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hey jeg fikk kjøpt 2 av disse knipsa idag, burde jeg starte med en halv?
Vis hele sitatet...
En halv kan tilogmed være for mye
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer med oppdatering.
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Synes nesten mine ser litt under doserte ut, var så lett å brekke de. Ser ikke krystallene som på vg sine, de ser grove ut. Mine lyser i mørket
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Synes nesten mine ser litt under doserte ut, var så lett å brekke de. Ser ikke krystallene som på vg sine, de ser grove ut. Mine lyser i mørket
Vis hele sitatet...
IKKE ta noen sjanser.
Kjør safe!!
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Fraktalist Vis innlegg
IKKE ta noen sjanser.
Kjør safe!!
Vis hele sitatet...
Aiit bro.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 420master Vis innlegg
Jeg forstår ikke hvorfor folk på død og liv skal ha knips. Hatt masse diskusjoner selv her på bruket hvor folk sverger til knips istedenfor. Hvis man skal gjøre noe som strengt talt er en gift for kroppen så er det helt meningsløst å skulle gjøre det på den farligste måten.

Kjøp krystaller doseringene blir myye tryggere. Ta tilbake kontrollen!
Vis hele sitatet...
Når jeg kjøper knips så er det ofte blandet med 2C-B og lignende – jeg liker det.

Krystaller er liksom bare MDMA – litt kjedelig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Når jeg kjøper knips så er det ofte blandet med 2C-B og lignende – jeg liker det.

Krystaller er liksom bare MDMA – litt kjedelig.
Vis hele sitatet...
Men problemet er at du aldri vet. Da ville jeg heller handlet MDMA krystaller og 2C-X separat og dosert deretter. Først Emma, så justere med små mengder 2C.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Når jeg kjøper knips så er det ofte blandet med 2C-B og lignende – jeg liker det.

Krystaller er liksom bare MDMA – litt kjedelig.
Vis hele sitatet...
Knips har jo siden tidenes morgen vært en blanding av MDMA og for eks 2C-B og jeg er helt enig i at den blandingen er heelt magisk.

Skal man på tur så digger jeg knips innimellom men ofte syns jeg MDMA rusen var ålreit i rette settingen!
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Når jeg kjøper knips så er det ofte blandet med 2C-B og lignende – jeg liker det.

Krystaller er liksom bare MDMA – litt kjedelig.
Vis hele sitatet...
Fin kombo det,liker det selv.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
My two cents. Flerparten av rusbrukere bor utenfor Oslo, Bergen og Trondheim, derav mindre tilgjengelighet.
Vis hele sitatet...
Er det vanskelig å få tak i krystaller i Trondheim? Er det mest tabletter i omløp? Jeg foretrakk krystaller før i tida, og vurderer å rulle igjen.