Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2391
Hei. Lurer da altså på hvilket program som er best for å recorde gameplay.
Vil helst at programmet skal ha en video capture på 144fps. Kan gjerne betale, men gratis hadde vært det beste. Skal stortsett recorde csgo på høy fps og 144hz. Takk på forhånd!
Sitat av Creeps Vis innlegg
Hei. Lurer da altså på hvilket program som er best for å recorde gameplay.
Vil helst at programmet skal ha en video capture på 144fps. Kan gjerne betale, men gratis hadde vært det beste. Skal stortsett recorde csgo på høy fps og 144hz. Takk på forhånd!
Vis hele sitatet...
Har du Nvidia kort skal visstnok Shadowplay være ett godt alternativ, selv har jeg prøvd OBS som er gratis og lar deg recorde i god kvalitet
Trådstarter
Har ikke Shadowplay, og av en eller annen grunn lar ikke antiviruset mitt laste ned OpenBroadcaster. Fraps funker for meg av en eller annen grunn dårlig.
hvorfor skal du recorde 144 fps?
Sitat av Creeps Vis innlegg
Har ikke Shadowplay, og av en eller annen grunn lar ikke antiviruset mitt laste ned OpenBroadcaster. Fraps funker for meg av en eller annen grunn dårlig.
Vis hele sitatet...
Det er fordi Fraps er jævla dårlig Du kan deaktivere antivirus midlertidig. Er ikke noe shady med OBS iallefall
Jeg liker Dxtory veldig godt.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Hvilket skjermkort har du?

Støtter forslaget til å bruke Shadowplay dersom du har Nvidia skjermkort som takler dette. Det er veldig lite ressurskrevende, og man oppnår gode filmer.

Husk å spille inn på en annen disk enn du spiller på, med mindre du spiller på en rask ssd.
Jeg er veldig fornøyd ned NVIDIA ShadowPlay. Jeg liker det mye bedre enn Fraps.
Trådstarter
Har ett AMD (ettellerannet) 6800.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Brukt OpenBroadcasterSoftware lenge til mange forskjellige spill her, eneste recording software som jeg synes er grei å ha med å gjøre. Kanskje du skal vurdere annen antivirus software, eller deaktivere den midlertidig mens du installerer.