Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 576
Jeg har hadd en Nikon D90 siden våren 2009. Når jeg skulle bruke kameraet i går klikket det totalt, skjermen flimrer, er invertert og inneholder bare masse horisontale linjer! Jeg plages også med å fokusere. For noen uker siden tok jeg en del bilder men det viste seg at ingen av bildene ble lagret på minnekortet.

Noen som trur dette går an å fikse? Hvor lang garanti har jeg på ett sånt kamera?

Her err ett bilde av kameraet:

http://desmond.imageshack.us/Himg594/scaled.php?server=594&filename=imagevxs.jpg&res=medium
Om det er kjøpt i Norge, har du 5 års reklamasjonsrett. Om det er brukerfeil vet jeg ikke, men er bare å sende inn. Skjermen ligner på det jeg har sett før som kommer av fysisk skade.
Sist endret av mo3; 11. mars 2012 kl. 23:15.
^ProXo^'s Avatar
Trådstarter
Sitat av mo3 Vis innlegg
Om det er kjøpt i Norge, har du 5 års reklamasjonsrett. Om det er brukerfeil vet jeg ikke, men er bare å sende inn. Skjermen ligner på det jeg har sett før som kommer av fysisk skade.
Vis hele sitatet...
Det er kjøpt i Norge. Har aldri fått noen fysiske skader (falt i bakken, kræsjet i veggen o.l).
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Ser ut som en feil med firmware, pga stripene ikke dekker hele skjermen.
Altså, det ser ikke ut til å være et fysisk problem.
Sist endret av Kusetjuv; 11. mars 2012 kl. 23:19.