Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 901
Hjemme hos meg bruker vi bare kabel fra tv'en og inn i veggen. Det funker fint på stua, men på min tv på rommet, får jeg bare inn Kanaler som feks 'tv-follo'. På Alle andre kanaler står det at det er Betal tv? Jeg har en Panasonic TX-L32C2E.
Det stemmer at du kun får inn de analoge TV-kanalene, dette er fordi de resterende kanalene er kryptert.

For å se på alle de andre kanalene må du enten ha en digital dekoder, eller et kort i TV'en.
Sist endret av lefze; 7. august 2011 kl. 20:55.
Trådstarter
Sitat av lefze Vis innlegg
Det stemmer at du kun får inn de analoge TV-kanalene, dette er fordi de resterende kanalene er kryptert.

For å se på alle de andre kanalene må du enten ha en digital dekoder, eller et kort i TV'en.
Vis hele sitatet...
Men mamma har jo ikke det
Sitat av guppy Vis innlegg
Men mamma har jo ikke det
Vis hele sitatet...
Joda hun har enten get boks , eller canaldigital boks, og ellers pcmcia canal digitalkort i tven med tv kort i !
Trådstarter
Sitat av Lakselv2k Vis innlegg
Joda hun har enten get boks , eller canaldigital boks, og ellers pcmcia canal digitalkort i tven med tv kort i !
Vis hele sitatet...
Nei, for femte gang