Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 15639
Har hørt noen snakke om at ioffer.com er helt sinnssykt billig når det gjelder absolutt alt av varer. Jeg syntes for min del at siden ser veldig jalla, og useriøs ut. Noe jeg også har sagt til personen. Noen her som har noe som helst erfaring med stedet og kan backe opp en eventuell frarådning fra stedet? Eller er det faktisk legit, og helt villt billig?
▼ ... over et år senere ... ▼
Skjelver nesten når jeg bringer denne opp igjen.

Saken er den at jeg lurer på om noen her har erfaringer fra denne siden?

Det er denne jeg er ute etter...
Jeg kjøpte 10 par fake briller (Oakley og Ray Ban) fra denne siden, alt kom i posten og det gikk knirkefritt. Mye er fake, så skal du handle ekte varer så kan det være lurt å styre unna.
Sist endret av SemiColon; 3. juni 2011 kl. 21:33.
Vet det er mye fake der. Leste litt om at det nesten var det de drev med. Var ute etter som du sier at du faktisk får leveringen og den ikke ankommer etter 1 år med mas og fjas.
Sitat av clarionify Vis innlegg
Vet det er mye fake der. Leste litt om at det nesten var det de drev med. Var ute etter som du sier at du faktisk får leveringen og den ikke ankommer etter 1 år med mas og fjas.
Vis hele sitatet...
Fikk det etter to uker, som er normal leveringstid når du bestiller fra Kina. Betal med PayPal så går alt knirkefritt, får du ikke varen så er det bare å ta kontakt med PayPal for å få pengene tilbakeført.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Til info om andre skulle være interessert.

Fikk det jeg bestilte for noen dager siden, så det tok rundt 3 virkedager før jeg fikk det.
Det jeg bestilte kom riktig nok fra Danmark, derfor så kort leveringstid.

Jeg fikk det jeg bestilte, til en grei pris og rask levering. Så jeg sier meg fornøyd med ioffer.
Jeg vet ikke så mye om den siden, men har du hørt om www.dealextreme.com ?
Det er en japansk nettside (alt står på engelsk da), derfor er alt like billig som det ville kostet i japan. Ekstremt billig og de har nesten alt du trenger. Det er også en veldig ryddig side og det er enkelt å søke opp varer. Jeg ar bestilt mye derfra. Det er knirkefritt, jeg er alltid fornøyd med varene, og det har aldri vært noe krøll med penger. Den eneste ulempen er at det blir shippet fra Japan (gratis shipping btw.), så det kan ta en 3-4 uker før du får det du bestilte

Håper det hjalp deg på en eller annen måte :P
DealExtreme opererer fra Hongkong, ikke Japan. Måtte bare si det.
Uhm, slik jeg ser det er iOffer en auksjonsside à la eBay. Er jo mange selgere der, så det er ikke sort på hvitt om siden er scam eller ikke.. Man burde vel se på ratingen til selgeren og bedømme selv.
Alt som glitrer er ikke gull, gutten min!
120,- for masse RAW-rullepapir
Hmm ble å nyskjerrig på denne siden nå... Ser at en seller kan tilby 3ds (http://www.ioffer.com/i/nintendo-3ds...-200-208711406) til 1100 kr... ser jo han har masse positive feedbacks da....

Skeptisk jeg...

Ka sier folket ?
Når noe høres for godt ut til å være sant, så er det som regel det.
Hadde egentlig vært litt digg å få kjøpt en jakke til under 200 spenn, til tross for at den i dette tilfellet er fake.
Trodde vi lukket denne tråden :/

Sitat av smyegel Vis innlegg
Hmm ble å nyskjerrig på denne siden nå... Ser at en seller kan tilby 3ds (http://www.ioffer.com/i/nintendo-3ds...-200-208711406) til 1100 kr... ser jo han har masse positive feedbacks da....

Skeptisk jeg...

Ka sier folket ?
Vis hele sitatet...
Syns ikke at 1375kr (inkl mva) høres så merkelig ut. 325 kroner under den billigste jeg fant fra Norge.

Siden er en auksjonside. Og grunnen til at jeg tok denne gamle tråden opp var at jeg bare fant det jeg var ute etter akkurat der. Som jeg prøvde å oppsummere lengre opp: Jeg fikk det jeg skulle til en grei pris og kjapp levering. Noe som sier at min selger var seriøs. Så der vil være både seriøse og useriøse på slike sider.