Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  254 21052
Sitat av Husemann Vis innlegg
Usundt er den danske versjonen, og det heter i alle fall, ikke iaffal eller jaffal.
Vis hele sitatet...
Jeg vet det heter "iallefall", men jeg nervene mine gidder aldri skrive hele ordet.
Sitat av Enay Vis innlegg
Ja, kjøp heller cola, så du kan kjenne syre og drit legge seg på tenna mens du drikker det.
Vis hele sitatet...
Så du påstår at pepsi sine produkter ikke gjør det?
Sitat av maggii Vis innlegg
Så du påstår at pepsi sine produkter ikke gjør det?
Vis hele sitatet...
Jeg drikker ikke annen brus enn Pepsi Max for tiden, men tok meg et glass cola her forleden. Tennene blir klissete.
heller klissete tenner enn ettersmak.
Smak og behag, vi er forskjellige og takk for det

Personlig liker jeg Cola best, syns Pepsi RAW smakte skikkelig tam Pepsi MAX.
Smakte på den der raw greia her om dagen.. Etter masse snakk om hvor digg den brusen var fra hun i kassa, så prøvde jeg faenskapet.. Rev av korken og tok en god munnfull i håp om dette var noe som falt i smak, men neida, munnfullen tilbake på flaska og rett i søppla.. Hvor guffen smak det er på det svineriet der, finnes det faktisk ikke ord til å beskrive.. Folk som heller innpå flaske etter flaske av det kloakvannet der, er virkelig skada..
Fikk med en pepsi raw når jeg kjøpte calzone på deli.

Jeg var driiita full men synes fortsatt brusen smakte dritt. Det sier vel sitt.
Raw smakte forsåvidt sterk lakris med kullsyre. De første dråpene måtte jeg tvinge i meg, så gikk det greit. Men jeg blir aldri å kjøpe den brusen igjen.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Start en tråd om rettskrivning da, hver så snill.
Vis hele sitatet...
Det skrives ikke hver, det skrives hvær.
Sitat av Killuminati Vis innlegg
Det skrives ikke hver, det skrives hvær.
Vis hele sitatet...
Det skrives ikke hvær. Det skrives vær.
Sitat av Killuminati Vis innlegg
Det skrives ikke hver, det skrives hvær.
Vis hele sitatet...
Sitat av capidog Vis innlegg
Det skrives ikke hvær. Det skrives vær.
Vis hele sitatet...
Haha, fy faen
Personelig synts jeg Raw smakte helt forferdelig, nesten kjemiskt.

Husker jeg og fruen var på spasertur langs Aker brygge i sommer når den ble lansert, gikk folk ifra kompaniet med traller fullastet med Raw som de delte ut gratis.. dere skulle sett på slutten av dagen, sto Raw flasker _overalt_ som det bare var tatt en liten sup av, for så å satt fra seg.

Er akkurat som i Oslo sentrum på en søndag, folk har vært ute på byen lørdag, og når de er fysne på noe digg etter by turen, ser de " Aha, en ny type brus" mens de er fulle og gode, tar en smak og setter den fra seg, står garantert ett par nesten fulle Raw flasker ved hver søppeldunk.
Jeg syntes den var veldig god. Noen som vet om de lager den i 1,5L flasker?
Sitat av wareye Vis innlegg
Jeg syntes den var veldig god. Noen som vet om de lager den i 1,5L flasker?
Vis hele sitatet...
Ja, de gjør det. Mysteriumet her er hvorfor du vil ha 1,5 liter udrikkelig brus
Sitat av iste2008 Vis innlegg
Ja, de gjør det. Mysteriumet her er hvorfor du vil ha 1,5 liter udrikkelig brus
Vis hele sitatet...
Kanskje fordi han syntes den er "drikkelig" og god ...

Vet ikke hvorfor du kjøper brus...?
Smake Pepsi Raw første gang i natt til i går, tok meg meg feil da jeg kjøpte fyllamat.
Tok en slurk og lot den stå uten kork over natta, våkna med sandpapir-tunge og lat som jeg var tok jeg Raw'en og blæma nedpå.

Kom rett opp igjen og nå har jeg ikke rent sengetøy.
Takk Pepsi co!
Sitat av Rain Man Vis innlegg
Kanskje fordi han syntes den er "drikkelig" og god ...

Vet ikke hvorfor du kjøper brus...?
Vis hele sitatet...
kanskje fordi han synes den er drikkelig og god?
Sitat av RydEN Vis innlegg
"Det som skjer når du drikker en pepsi; kroppen din gjør seg klar for å ta imot sukker pga du får en søt smak i munnen. Det gjør at kroppen blir sulten. Kan også føre at du bare spiser mere. Greit nok at Cola har mye sukker, det har aldri skadet meg noe."

Hvis du vil at jeg skal skrive det på mediamåten.

Kroppen får et "søtstoff-sjokk"
Vis hele sitatet...
Detter hva man kaller en hypotese. Det er ikke bevist, og det kommer tvilsomt til å bli bevist med det første. Først og fremst baserer hypotesen seg på at smakssansen gjenkjenner smaken på sukker, slik at det trigger bukspyttkjertlene til å produsere insulin før sukkeret er tatt opp i kroppen. En slik funksjon skal holde glukosenivået i blodet stabilt. Jeg vil i hvert fall ikke presentere dette som en sannhet før man har bevist det.
Dem selger den overalt, og nei, den er god.
Den du får i plast smaker dritt, men Raw i glass er konge.. Håper vi får den på bokser snart
Som nevnt tidligere så er Pepsi Raw i glass MYE bedre en vanlig. Synes den på plast smaker helt ok, men den på glass digger jeg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
RAW på glassflaske smaker mye bedre enn på vanlig 0.5/1.5 l flasker.
Testa RAW på glassflaske var mye bedre enn fra plast flaske men jeg holder meg til Urge
Sitat av capidog Vis innlegg
Det skrives ikke hvær. Det skrives vær.
Vis hele sitatet...

Hahaha, tenke seg at du + 3 andre personer (KP) kan være så smarte!

Cheers


edit: skrivefeil
Sist endret av Killuminati; 25. oktober 2010 kl. 17:40.
Grei smak? Hva i alle dager snakker dere om- den smaker vann med et lite snev av cola-godteri.
Den smaker cola-is.
jeg syntes den smake vanelig cola, bare vannet ned til 10%cola 80% vann 10% andre greier :P
har en kompis som påstår han ikke kjenner forskjell på RAW og vanlig pepsi
Bare fargen på inholdet holder meg unna, ser jo ut som har hatt diare
Sitat av Masclet Vis innlegg
har en kompis som påstår han ikke kjenner forskjell på RAW og vanlig pepsi
Vis hele sitatet...
Må du få han til legen og få sjekka smaksløkene- fordi da er det garantert noe galt!
Den selges nok på de fleste butikker, hvertfall etter det jeg har sett.

Jeg syntes RAW er en kjempe god brus, hvertfall når du får den glass flaska (ikke smakt på plast flaske).
Kan jo være forksjell på smak der å (?)
Liker raw kjempe godt! På galssflaske er den mye bedre på ett eller annet vis
Raw er kanskje godt, men siden det snart er jul så drikker jeg verdens beste brus

http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00669/mack_julebrustest_669254a.jpg
Sist endret av mo3; 26. oktober 2010 kl. 22:27.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Raw er kanskje godt, men siden det snart er jul så drikker jeg verdens beste brus

http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00669/mack_julebrustest_669254a.jpg
Vis hele sitatet...
offtopic: men den smaker kun sukkervann, med noen dråper husholdningssaft. Neitakk ^^,
Sitat av etse Vis innlegg
offtopic: men den smaker kun sukkervann, med noen dråper husholdningssaft. Neitakk ^^,
Vis hele sitatet...
så noe upatriotisk å si! Du sårer mitt hjerte
Er det bare jeg som synes at Raw smaker lakris?
Det er en tidlig morgen i markedsavdelingen til Pepsi:
"Hmm...hvordan tjene mer penger..aha!, vi lager en pepsi-cola og kaller den for noe annet!".
"Vi gir den den samme kjente cola smaken som vi vet mange liker fra før, med en bitteliten twist, så er det bare å markedsføre den hardt!."

Noen uker senere et sted i verden:
Gutt14:"omggg har du smakte den nye brusen som heter RAW...den e syyykt god ass!!"
Sist endret av polizei; 27. oktober 2010 kl. 00:44.
Kan man gi minus poeng ?? ;p
Jeg drakk akkurat raw på glassflske nå, kan ikke si den var stort bedre enn den på plastflaske. Noe bedre da, friskere. Men da friskere i sin smak, som ikke er god. Ergo, ikke god brus!
Kan ikke si den var noe god, nei. Hvorfor kjøpe Pepsi Raw som smaker uttynnet cola når du kan få ekte vare for under prisen?
Crew lofotLAN 2012
PureRushh's Avatar
Jeg syntes den var kjempe god, synes ettersmaken er som en tyggis jeg elsker, drikker den stadig vekk
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Jeg er nekrofil, liker derfor å grave i gamle og døde tråder.

Anyhow, er det noen som selger RAW enda? Tror den er tatt ut av produksjon, men jeg kunne gjort hva som helst for et par flasker med RAW
Pepsi RAW er blitt et samleobjekt, helt ute av sortement og produksjon
Det var det jeg var redd for *søker amazon.com*

(Er pepsi natural noe det samme eller?)
Sist endret av Eplegutten; 9. juni 2011 kl. 13:19.
Har aldri hørt om Pepsi Natural, men etter et kjapt søk fant jeg ut at det er navnet på Pepsi RAW i Mexico og USA. Helt den samme brusen.
rart dem ikke ga raw litt bedre tid..
Der jeg jobber er det fortsatt en kasse med RAW stående på pantelageret. Det er sikkert bare å spørre rundt.

Innlegg nr. 500 FTW
Sist endret av Sinken; 9. juni 2011 kl. 16:05.
Kan med hånda på hjertet si at jeg ALDRI har smakt noe jævligere i hele mitt liv.
Vil heller fjerne blindtarmen uten bedøvelse enn å drikke det.

Fysj.
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Det var det jeg var redd for *søker amazon.com*

(Er pepsi natural noe det samme eller?)
Vis hele sitatet...
Selges stadig på de fleste rema 1000.
Pepsi RAW er beste brusen ever, end of discusion. Liker det at den ikke smaker som vanlige colan, for mye smak og kullsyre.
Sist endret av NotToSmart; 9. juni 2011 kl. 16:26. Grunn: Siterte feil personXD