Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 13835
Hei Freaks, jeg og noen venner har blitt busta for å røyke Marijuana for en stund tilbake siden, og siden det har vi tatt urinprøve hver andre uke. Denne helgen (juni 10. - 13.)er det fest og jeg kommer nok til å drikke meg ganske så full, urinprøven er på onsdag den 15.

Så spørsmålet mitt er; hvor lang tid tar det før alkoholen har gått helt ut av kroppen min hvis jeg er på alle de festene og drikker meg passe dritings på alle?
Sist endret av Snuskongen; 6. juni 2011 kl. 23:04.
Uten å ha sikre kilder, mener jeg 3 uker.
Det er vel ikke ulovlig å drikke alkohol?
jeg er ikke 18...
Sist endret av Snuskongen; 6. juni 2011 kl. 23:10.
15-25 timer
ved større inntak 3dager

Kilde : http://www.rustelefonen.no/index.php...svar&Itemid=26


+ Norge Ingen aldersgrense. Hvis en person under 18 år får tak i alkoholholdig drikk og drikker dette i sitt hjem eller på privat eiendom, kan ikke denne personen straffes etter alkoholloven eller straffeloven. 18 / 20 år[2] Skjenking, salg og utlevering av alkohol til mindreårige (under 18 (øl, vin) eller under 20 (brennevin (over 22%))) er ulovlig.

hentet ifra http://no.wikipedia.org/wiki/Aldersg...holkonsumering

etter det jeg leser her så kan du ikke bli andmeldt sålenge de ikke har bevis for at du har fått servering ute.
Sist endret av UniQQe; 6. juni 2011 kl. 23:13.
Okey, tusen takk.

Takk, men det er foreldrene mine jeg er redd skal straffe meg
Sist endret av Snuskongen; 6. juni 2011 kl. 23:15.
Skyt meg hvis jeg tar feil, men gir urinprøver for marihuana utslag ved alkohol?
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Vil de i det hele tatt bry seg om alkohol i urinen din da? Så lenge de ikke finner noen ulovlige rusmidler, så tviler jeg på at de i det hele tatt nevner alkoholinntak.
De har allerede tatt deg for å røyke, og de forventer fortsatt at du holder deg unna rusmidler?
Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
Skyt meg hvis jeg tar feil, men gir urinprøver for marihuana utslag ved alkohol?
Vis hele sitatet...
De tar prøver av alle slags rusmidler inkludert alkohol
Sist endret av Snuskongen; 6. juni 2011 kl. 23:34.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Men det er ikke ulovlig for deg å innta alkohol! Så ved mindre foreldrene dine har bedt spesifikt om å få informasjon hvis de finner alkohol i urinen din, så ser jeg ikke for meg at det blir noen sak ut av det.
Kanskje det ikke er ulovlig, men foreldrene mine kan gjøre det ganske så jævlig for meg, og jeg prøver bare å unngå det.
Tar du via politiet eller bare hos mamma og pappa? Fordi polisen driter i om du drikker alkohol, dem tester deg ikke for det en gang. Men om du får skikkelig store problemer så dropp det ^^
politiet og foreldrene mine får testen, og jeg har hatt sånn ''bekymringprat'' med politiet pga at jeg har drukket alkohol.
Du har lov til å drikke alkoholholdige drikker, men ikke skaffe deg det, sånn ha jeg forstått det. Snåle greier, men det gjør at alle som er eldre enn nyfødt i teorien lovlig kan drikke. Om det er ansvarlig eller moralsk akseptert, det er noe helt annet.

Anyhow and anywhen, må foreldrene dine absolutt få vite at de har funnet alkohol i prøven din da? Har de ikke taushetsplikt eller noe sånt? Høres egentlig merkelig at de skal kauke høyt til foreldre bare fordi de har funnet alkoholspor.
1. Du har i teorien ingen lov som sier at du IKKE kan drikke alkohol i en alder under 18.
2. Tror politiet gir faen i om de finner alkohol i pisset ditt.
3. Foreldene dine straffer deg, men så lenge de ikke slår det kan det være det samme.

..og slår de deg, så kontakter du meg over PM.
Sitat av Snuskongen Vis innlegg
politiet og foreldrene mine får testen, og jeg har hatt sånn ''bekymringprat'' med politiet pga at jeg har drukket alkohol.
Vis hele sitatet...
Hvor gammel er du egentlig? er veldig stor forskjell på om du er 13 eller 15 år. Det er ikke ulovlig og drikke alkohol selvom du er under 18.

Jeg fikk i alle fall beskjed av politimannen når jeg var 16 at i hans øyne var det mye bedere at jeg tok et par pils og la ned pipa!

Sitat av Awesome-O Vis innlegg
..og slår de deg, så kontakter du meg over PM.
Vis hele sitatet...
Nei, da kontakter du politi selv eller barnevernet!
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Off-topic; Men du la vel ikke ned pipa regner jeg med?
jeg får brev fra legen, eller hva man vil kalle det stedet. Der står det om prøven er negativ eller positiv på de forskjellige stoffene.

Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Hvor gammel er du egentlig? er veldig stor forskjell på om du er 13 eller 15 år. Det er ikke ulovlig og drikke alkohol selvom du er under 18.
Vis hele sitatet...
Jeg er 15.

Og ja, jeg har lagt ned pipa
Sitat av Snuskongen Vis innlegg
Og ja, jeg har lagt ned pipa
Vis hele sitatet...
Ville også ha lagt ned flaska også
vanlige urinprøver fanger ikke opp alkohol. Vertfall ikke dem jeg har tatt. :P
Om foreldrene dine har bedt om at alkohol skal sjekkes, så bør du nok unngå å drikke.
Sitat av Snuskongen Vis innlegg
Okey, tusen takk.

Takk, men det er foreldrene mine jeg er redd skal straffe meg
Vis hele sitatet...
Hvis det er urinprøve du skal ta der de leter etter spor av THC, leter de kun etter det, og ikke alt annet du har stappet i deg.
mener å huske at du må på sykehus, eller få prøven din sendt til et ordentlig labratorium skal de måle etanol innholdet i urinen din. Det måles vel ikke sammen med de hurtigtestene. Kan det i det hele tatt måle etanol innhold i urinen? trodde man målte det i blodet jeg??
noen som hvet hvor lenge hasj er i urine? når du har røyka hver dag i en månede? skal i millitæret skjønner dere
Du kan regne med å finne spor av hasj 6-8 uker etter du har røykt
Etter hva jeg har hørt ihvertfall
Slapp av, du testes ikke for alkohol.
Folk må lære seg å slappe litt av.

Sitat av ikkeviktig Vis innlegg
Du kan regne med å finne spor av hasj 6-8 uker etter du har røykt
Etter hva jeg har hørt ihvertfall
Vis hele sitatet...
Du har tydeligvis lite erfaring og vet ikke hva du snakker om

Selv ble jeg testet annenhver uke fra jeg var 16 til jeg ble 18.
Jeg røyka etter hver eneste pisseprøve, og jeg pissa hver eneste gang uten å jukse!

Jeg brukte bare min egen metode som besto av å drikke sitronsyre, masse kaldt vann og kickboxing hver eneste dag, på denne måten fikk jeg ikke en eneste positiv test!

Sitat av Oneblo Vis innlegg
Hvis det er urinprøve du skal ta der de leter etter spor av THC, leter de kun etter det, og ikke alt annet du har stappet i deg.
Vis hele sitatet...
Han vil mest sannsynlig bli testet for kokain, amfetamin og mdma også? tror det var det jeg ble testet for i tilleg til thc!
gjikk på pisse prøver selv en gang i tiden. Jeg kom dritings til legen og skulle piss for hasj men det gjikk bra, var under 18 selv da:P
Var igjennom det samme jeg på din alder. Skjønner at det er sykt stress og mas om du skulle blitt busta for å drikke nå.

Men om de tester for etanol varierer vel, der hvor jeg tok urinprøvene mine hadde fastlegen min forskjellige ''pakker''. Altså husker det var en ''basispakke'' foreldrene mine kjøpte, som skjekka thc, opiater, kokain, amfetamin osv. de ''vanlige''..Skulle man skjekke de litt mindre vanlige kosta det selvfølgelig litt mer penger. Men det var altså bare et krysskjema.
Jeg husker etanol var med i denne basispakken, for når resultatet kom hadde jeg visst et bra utslag der. Da var prøven tatt ca to døgn etter festen..

Jeg begynte med helt tilfeldige hjemmetester etterhvert, og den skjekket ikke etanol, og det tviler jeg på andre hjemmetester gjør. Kan vel også legge til at disse testene noen ganger ikke oppfører seg skikklig, mange ganger gjorde jeg sterke utslag på heroin og meth-amf, som jeg aldri har brukt.
Sitat av Cheesy Vis innlegg
Du har tydeligvis lite erfaring og vet ikke hva du snakker om

Selv ble jeg testet annenhver uke fra jeg var 16 til jeg ble 18.
Jeg røyka etter hver eneste pisseprøve, og jeg pissa hver eneste gang uten å jukse!
Vis hele sitatet...
Har erfaring med pisseprøver selv under oppsyn av purken.
Har riktignok ikke testet grensene for disse pisseprøvene, men fikk høre at etter 6-8 uker etter jeg hadde røykt, skulle jeg være helt ''clean.''
Sier ikke at dette stemmer, eller at det ikke finnes måter man kan å få THCen ut av blodet fortere.
▼ ... over et år senere ... ▼
For å klare litt opp i ting her.
Jeg går på pissings nå, og ja de tester alt. (Ikke helt sikker, men også alkohol!)
Jeg tar ikke hos politet selv, men hos en tredjepart.
Hvis det viser seg at jeg har fått i meg noe som helst, alt fra hasj til piller har de plikt til å melde ifra til politet, og jeg går der KUN for THC.
Og det stemmer at hasj vises i urinen 6-8 uker, og du som drev med kickboxing og drakk sitronsyre, det blir jo som å jukse når du drikker sitronsyre..
Anyways, det er jo flere metoder for å lure en sånn prøve, de er ikke så stabile.

MEN, du har lov å drikke alkohol når man er under 18, men du har ikke lov når du går på pissings, fordi du skriver en såkalt "ruskontrakt" for å slippe bot/ annen straff, hvor du skriver under på at du ikke skal få i deg noe rusmidler av noe slag. (Det vil også si alkohol).

Så at det var en gammel post, men det er greit for andre som ser dette i ettertid å ikke bli villedet.
Sist endret av Williamyh; 22. november 2012 kl. 21:01.
Siden vi allerede er inne på alkohol så låner jeg tråden litt:
Er det sant at hvis jeg mister/glemmer en flaske brennevin på et offentlig sted så kan jeg bli straffet hvis en mindreårig finner brennevinet og drikker seg dritings på det?
Sist endret av Juicekongen; 22. november 2012 kl. 21:05.