Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  234 27817
Er det mennesket eller maskiner som lager disse? Har det noen gang blitt bevist?
Det finnes jo utallig mange konspirasjonsteorier om dette, ingenting har vel blitt helt bevist etter hva jeg har hørt, men mange av de teoriene er jo for sjuke til å være sanne
Er vell blitt bevist at hvertfall noen er menneskeskapte, da det har vert noen og tilstått.
Men det er noen av kornsirklene folk mener er for innviklede og perfekte til og være menneskeskapt.
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Jeg leste en gang om en gjeng "proffe" kornsirklere som forklarte hvordan de lagde dem og hvorfor folk nekter å høre på logikk.

Ja, det var visst wikipedia jeg tenkte på: http://en.wikipedia.org/wiki/Corn_circles
Særlig punkt 2 og 4 er interessante etter min mening.

Og før dere sier at wikipedia er upålitelig og skrevet av 13-åringer - veldig mange WP-sider har masse kilder man kan se på hvis man tviler på at det som står der er sant, og kornsirkelsiden er en av disse. Bare trykk det lille tallet bak en setning så får dere en kilde på det som står i setningen.
Det er vel helt åpenbart at de er menneskeskapte.

http://www.skepsis.no/blog/kornsirkler/
jeg tror at de kan være folk som lager kornsirkler , men å si at alle er menneske skapte vil nå være helt feil!
http://www.youtube.com/watch?v=6M6vP...eature=related vet ikke hva dere mener men jeg får hverfall frysninger når jeg ser denne filmen
de er også mangen eksperter som er nøytrale i forhold til kornsirkler som har sagt at med så ustøfilming så går de ikke an å redigere de
Sist endret av Bowman; 19. desember 2008 kl. 17:33.
Sitat av iskaffe Vis innlegg
jeg tror at de kan være folk som lager kornsirkler , men å si at alle er menneske skapte vil nå være helt feil!
http://www.youtube.com/watch?v=6M6vP...eature=related vet ikke hva dere mener men jeg får hverfall frysninger når jeg ser denne filmen
de er også mangen eksperter som er nøytrale i forhold til kornsirkler som har sagt at med så ustøfilming så går de ikke an å redigere de
Vis hele sitatet...
Fake som faen.
Sitat av Defqon Vis innlegg
Fake som faen.
Vis hele sitatet...
ja kom ikke som en overaskelse at noen kom til å si de , men hvis de er fake som faen så forstår jeg de sånn at de er enkelt å fake de , du kan jo godt prøve å lage en lik film du da med et kamera fra 1989 og den teknologien de hadde da
Var jo et team (15-20 pers) som fikk som oppdrag å lage en bilreklame på innflygningen til Schipol om jeg ikke tar helt feil. De brukte en uke på en mindre komplisert "kornsirkel".

Kornsirkler som er mye større og mere komplisert har jo dukket opp ila 3-4 mørke nattetimer. Er jo ikke noe god forklaring på dette...

Skulle gjerne ha likt å visst svaret, etter jeg så den konspirasjonsfilmen som gikk på tvnorge ble jeg helt totalt satt ut. Det endret faktisk min virkelighetsoppfatning, å jeg tror nå at det finnes mere mellom himmel og jord nå en før jeg så det der programmet.
Kall meg gjerne en lettpåvirkelig seoghør-lesende redneck, men jeg ble nesten litt skremt.
Sitat av UngarEffect Vis innlegg
Var jo et team (15-20 pers) som fikk som oppdrag å lage en bilreklame på innflygningen til Schipol om jeg ikke tar helt feil. De brukte en uke på en mindre komplisert "kornsirkel".

Kornsirkler som er mye større og mere komplisert har jo dukket opp ila 3-4 mørke nattetimer. Er jo ikke noe god forklaring på dette...

Skulle gjerne ha likt å visst svaret, etter jeg så den konspirasjonsfilmen som gikk på tvnorge ble jeg helt totalt satt ut. Det endret faktisk min virkelighetsoppfatning, å jeg tror nå at det finnes mere mellom himmel og jord nå en før jeg så det der programmet.
Kall meg gjerne en lettpåvirkelig seoghør-lesende redneck, men jeg ble nesten litt skremt.
Vis hele sitatet...
ja de er akuratt den filmen jeg også mener at er helt ekte ,
men de har også oppstått korsirkler raskere enn 3-4timer tror jeg , tror de bare er snakk om noen minutt enkelte ganger
å ja de må finnest mye mer mellom himmel å jord enn jeg faktisk tror at noen kan forstå
Sist endret av Bowman; 19. desember 2008 kl. 17:58.
Hvem er det egentlig som dokumenterer at det har dukket opp i løpet av et par timer? Om mennesker lager dem vil de jo selfølgelig påstå at de bare var en rask tur i butikken så vips, var det kornsirkel i åkeren..
Sitat av iskaffe Vis innlegg
ja kom ikke som en overaskelse at noen kom til å si de , men hvis de er fake som faen så forstår jeg de sånn at de er enkelt å fake de , du kan jo godt prøve å lage en lik film du da med et kamera fra 1989 og den teknologien de hadde da
Vis hele sitatet...
Det trenger ikke være redigert, kan jo bare være at de som laga filmen trekker i noen tråder eller trykker på en knapp så skjer det. Tror btw at de hadde klart å redigere det også :P
vil si at de nå forsåvit ikke fins sikkre beviser for at kornsirkler er menneske skapte eller at de er noe annet som har laget de, men filmen jeg linket for et par poster siden er jo et godt bevis for at de ikke er menneske skapte ,
Sist endret av Bowman; 19. desember 2008 kl. 18:10.
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Sitat av iskaffe Vis innlegg
vil si at de nå forsåvit ikke fins sikkre beviser for at kornsirkler er menneske skapte eller at de er noe annet som har laget de, men filmen jeg linket for et par poster siden er jo et godt bevis for at de ikke er menneske skapte ,
Vis hele sitatet...
De eneste skapningene på jordkloden som er smarte nok til å få til et sånt kunststykke er nok desverre mennesker. Personlig synes jeg det er helt fantastisk at noen mennesker tror at det kommer romvesener i UFOer og lager stilige figurer i kornåkrene våre.
Ja, du leste riktig. Romvesener i UFOer som lager figurer i kornåkre.
jeg mener at kornsirkler ikke er meneskeskapte for at jeg mener at vi ikke er i stand til å utføre noe sånn nå eller om veldig lenge, j
eg tenker ikke at de er noen små grønne menn som kommer i ufo og lager de ,de synst jeg blir litt feil beskrivelse av de men at de kan være hva som helst , men ikke mennesker ,
og de tror jeg på inntil at noen kommer med noen gode argumenter på at de kan være menneske skapte
Jeg vet ikke hvem som har laget kornsirklene, men hvis man ser på antall kornsirkler så kan man se at etter at de første, ganske primitive kornsirklene kom fram i lyset, har antall kornsirkler skutt i vært. Det kan jo selvfølgelig være at noen UFO'er har komt til jorden og gjemmer seg et eller annet sted for å komme ut om natten og lage sirkler i åkrene, men dette er vel litt way out?
Sitat av Zepplin Vis innlegg
Hvem er det egentlig som dokumenterer at det har dukket opp i løpet av et par timer? Om mennesker lager dem vil de jo selfølgelig påstå at de bare var en rask tur i butikken så vips, var det kornsirkel i åkeren..
Vis hele sitatet...
Var jo isåfall en kornsirkel som inneholdte et skriv i asci (?) format, som ble laget over natten utenfor et observasjonssenter. Får vell satse på at at en haug forskere ikke lyger, om de ikke har gjort det selv ila natta da. Noe som man forsåvidt måtte hatt enorme resurser for å fått til.

En annen ting med de kornsirklene er jo at folk ofte blir fysisk dårlig i de, elektronisk matriell streiker osv. Var jo en gjeng som målte elektronisk støy eller noe sånt i en slik sirkel å det var jo mye høyere i sirkelen enn det var på utsiden av den.
Jeg er fasinert av kornsirkler. Og tror de mest avanserte og de som har oppstått raskest ikke kan være menneskeskapte. Vet ikke hva alternativet skal være heller akkurat. Men mye/mesteparten av de "kornsirklene" som blir laget har blitt laget av mennesker, men det som er spesielt med de "ekte" er jo at stråene i åkeren ikke er brukket, men heller bøyd ned og strået har stukket seg(for ikke å knekke), og at mange har opplevd at elektroniske apparater(mobiler, kameraer osv.) ikke virker når man står inni "kunsten". Og i tillegg er det ofte svært kompliserte, matematiske figurer/mønstre som blir dannet. Hva er så forklaringen på dette? Har også hørt at en slik har oppstått på rundt 15 minutter. Hvordan skal det kunne gå til. Har fått dette fra en dokumentar på tvNorge for en stund siden.
Det er over 16 000 REGISTRERTE kornsirkler på jorda og sikkert enda fler som ikke er registrert. Tviler på at noen har lagd alle de.

Dere bør sjekke tegningene i bakken i afrika. Folk så de ikke før de fløy med fly over. Mange kilometers lange streker som lager figurer av mennesker. sykt.
skjønner ikke hvorfor noen skulle lagd lange streker på bakken for at man skulle kunne se dem fra lufta for lenge siden.
Sjekk ut dokumentaren Kornsirklenes Mysterium. Den er rå!

Tror de har den på "havna".
Sitat av jokrvibe Vis innlegg
Det er over 16 000 REGISTRERTE kornsirkler på jorda og sikkert enda fler som ikke er registrert. Tviler på at noen har lagd alle de.

Dere bør sjekke tegningene i bakken i afrika. Folk så de ikke før de fløy med fly over. Mange kilometers lange streker som lager figurer av mennesker. sykt.
skjønner ikke hvorfor noen skulle lagd lange streker på bakken for at man skulle kunne se dem fra lufta for lenge siden.
Vis hele sitatet...
sikker på at du ikke snakker om nazca linjene i søramerika?
er selv veldig fasinert av de ,har lest en del om de i noen bøker som en kjentforatter på området som heter eric von daniken har skrevet mye bra i de bøkene hans , mangen som burde lese litt i de .
Sitat av jokrvibe Vis innlegg
Det er over 16 000 REGISTRERTE kornsirkler på jorda og sikkert enda fler som ikke er registrert. Tviler på at noen har lagd alle de.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle antallet tilsi at det var mer sannsynlig at noen ikke var skapt av mennesker?

Sitat av jokrvibe Vis innlegg
Dere bør sjekke tegningene i bakken i afrika. Folk så de ikke før de fløy med fly over. Mange kilometers lange streker som lager figurer av mennesker. sykt.
skjønner ikke hvorfor noen skulle lagd lange streker på bakken for at man skulle kunne se dem fra lufta for lenge siden.
Vis hele sitatet...
http://en.wikipedia.org/wiki/Nazca_lines tenker du sikkert på.

Folkene som lagde dem hadde nok sine religiøse forestillinger eller kreative utspring som gjorde at de lagde dem. Se litt på mennesker generelt og du ser at vi gjør mye som vi mener har kunstnerisk egenverdi og mye av religiøse overbevisninger. Jeg kan ikke se at disse linjene, imponerende som de er, skulle være så vanskelig å tenke seg normale årsaker til.
Sitat av iskaffe Vis innlegg
jeg tror at de kan være folk som lager kornsirkler , men å si at alle er menneske skapte vil nå være helt feil!
http://www.youtube.com/watch?v=6M6vP...eature=related vet ikke hva dere mener men jeg får hverfall frysninger når jeg ser denne filmen
de er også mangen eksperter som er nøytrale i forhold til kornsirkler som har sagt at med så ustøfilming så går de ikke an å redigere de
Vis hele sitatet...
Det er sagt at denne filmen er fra 1989 ja.. Men hvordan kan du vite at det er sant? Hvem som helst kan jo filme en random film, legge på litt dårlig kvalitet, og si at den er fra 1989..

Når de klarer å animere digre troll og balroger i ringenes herre filmene, tviler jeg på at det er umulig å fake dette
Utrolig hvor mye folk ønsker å tro at det er utenomjordiske som lager kornsirkler.
Alt man trenger for å lage avanserte kornsirkler på ein natt uten å knekke kornet er:
1. Litt geometri kunnskap.
2. Ein planke med tau i begge ender.
Dette blei demonstrert av ei gruppe som har tilstått titalls om ikkje hundretalls kornsirkler.
Vi snakker også om noen minutter, og under en time. Kan dette også løses med planke mens folk ser på? Har ikke sett selv, men fått fra dokumentaren.
Sitat av Veon Vis innlegg
Utrolig hvor mye folk ønsker å tro at det er utenomjordiske som lager kornsirkler.
Alt man trenger for å lage avanserte kornsirkler på ein natt uten å knekke kornet er:
1. Litt geometri kunnskap.
2. Ein planke med tau i begge ender.
Dette blei demonstrert av ei gruppe som har tilstått titalls om ikkje hundretalls kornsirkler.
Vis hele sitatet...
ja jeg tror på de ,men de er ikke sånn at jeg tror at de er helt umulig at de kan være mennesker , men at sansyneligheten for at mennesker er i stand til de er veldig liten ,
hm jeg bor på gård og jeg vet fint at du skal være god hvis du ikke klarer å ikke brekke kornet når en person går med en planke å trykker de ned.

men dette er hva jeg kaller avanserte kornsirkler
http://www.ufoarea.com/pictures/face.gif

http://http://selsius.files.wordpres...chilbolton.jpg
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Sitat av Boble Vis innlegg
Vi snakker også om noen minutter, og under en time. Kan dette også løses med planke mens folk ser på? Har ikke sett selv, men fått fra dokumentaren.
Vis hele sitatet...
Kan jeg få en kilde som 100% sikkert beviser at det er lagd kornsirkler på bare noen minutter?
Sitat av jokrvibe Vis innlegg
Det er over 16 000 REGISTRERTE kornsirkler på jorda og sikkert enda fler som ikke er registrert. Tviler på at noen har lagd alle de.
Vis hele sitatet...
Det er over 16 000 REGISTRERTE forum-innlegg på jorda og sikkert enda fler som ikke er registrert. Tviler på at noen har lagd alle???

Sitat av jokrvibe Vis innlegg
Dere bør sjekke tegningene i bakken i afrika. Folk så de ikke før de fløy med fly over. Mange kilometers lange streker som lager figurer av mennesker. sykt. skjønner ikke hvorfor noen skulle lagd lange streker på bakken for at man skulle kunne se dem fra lufta for lenge siden.
Vis hele sitatet...
skjønner ikke hvorfor naturen skulle ha laget blomster før menneskene kunne se fargene på blomstene uansett!!
Jeg er rimelig sikker på at kornsirklene er enten laget av spagetti monsteret eller scientologiens romvesener.
Vet ikke helt hvilken jeg heller mest mot.

Men om det i så fall skulle være laget av romvesener så skjønner jeg ikke hvorfor!
"Oi så gøy å brekke korn i geometriske mønstre og forundre menneskene!" så jeg heller litt mer mot spagetti monsteret.
Sitat av Graapho Vis innlegg
Kan jeg få en kilde som 100% sikkert beviser at det er lagd kornsirkler på bare noen minutter?
Vis hele sitatet...
Har ingen kilde jeg kan anse som 100 % sikker.. dessverre. Er en liten stund siden jeg så dokumentaren, men den heter Kornsirklenes Mysterium(tror den er nevn før i tråden) og har blitt sendt på tvNorge. Etter det jeg husker var det en som var på tur forbi en åker(mulig det var i helikopter), og da han var på vei tilbake et kvarter(ca) senere hadde det dukket opp en kornsirkel. Utover dette vet jeg ikke hvor sikkert man kan si dette er.

Men håper egentlgi de sender den dokumentaren igjen. Man fikk se både det man kaller fake(av mennesker), og de man ikke kan forklare hvordan er laget. Mulig du finner den på nettet, men har ikke funnet den selv.
Sitat av Boble Vis innlegg
Har ingen kilde jeg kan anse som 100 % sikker.. dessverre. Er en liten stund siden jeg så dokumentaren, men den heter Kornsirklenes Mysterium(tror den er nevn før i tråden) og har blitt sendt på tvNorge. Etter det jeg husker var det en som var på tur forbi en åker(mulig det var i helikopter), og da han var på vei tilbake et kvarter(ca) senere hadde det dukket opp en kornsirkel. Utover dette vet jeg ikke hvor sikkert man kan si dette er.

Men håper egentlgi de sender den dokumentaren igjen. Man fikk se både det man kaller fake(av mennesker), og de man ikke kan forklare hvordan er laget. Mulig du finner den på nettet, men har ikke funnet den selv.
Vis hele sitatet...
ja de er derfor at jeg i de hele tatt mener at de ikke er mener at de ikke er mennesker ikke er i stand til å lage de.

men de er sikkert noen trangsynte skeptikere som mener at der de sier de siden at de er de selv som har laget de , derfor er de ikke sikkert at de er sant
Game disconnected
pokemon's Avatar
Sitat av Zepplin Vis innlegg
Hvem er det egentlig som dokumenterer at det har dukket opp i løpet av et par timer? Om mennesker lager dem vil de jo selfølgelig påstå at de bare var en rask tur i butikken så vips, var det kornsirkel i åkeren..
Vis hele sitatet...
som jeg forstod det så er det som oftest piloter osv, som går god for at de ikke var der når de fløy over men de var der når de kom tilbake igjen...

også er det jo også litt rart at (etter som jeg så på en dokumentar en gang) med en gang det blir oppdaget en kornsirkel så svermer plutselig militære helikoptre rundt de i løpet av kort tid...
Her kan dere se litt mer av den første koråkeren, om dere vil: http://www.youtube.com/watch?v=_KoR2...ature=relatedf

De er svært avanserte noen av disse kornåkrene, uten tvil.
Men teorien om at det er en eller annen form for ukjente livsform form som har lagd disse verkene virker høyts usannsynlig.
Ja, selv om det er en binærkode, på en koråkere, i den størelsen..
Vi trenger vel ikke å under vurdere menneskets fantasi, og kapasitet.
Hovedgrunnen til at ivertfal jeg tror det er noen "mennesker" som har det morsomt, eller er forsvarlig for disse bemerkelsesverdige fenomenen, er at en skulle tro at noen eller noe?
Som er så intelligent, og intelligente er de når de klarer å lage noe sånt, vile klare, og fine en bedre, en mer praktisk måte å kommunisere..enn koråkere.
Vist ikke det ligger en ukjent konspirasjon på hvorfor "de" valgte akkurat kornåkre da..
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Har og sett den dokumentaren som andre snakker om her. Masse av det som blir sagt i den høres ut som rent tull og virker som er tatt ut av luften for å få det mer spennede.

Men en ting som faktisk fikk meg til å tenke i den filmen var hypotesen om hvordan de var blitt laget, på dokumentaren sier de at kornet ikke ble knekt men bøyd på de "ekte" kornsirklene. Altså e ble ikke laget med en planke og et tau, men varmet kjapt og så bøyd i posisjon.

Det ble også vist eksempler på det at kornsirklene dukker opp i løpet av minutter. Blant annet den videoen som allerede er linket til her, som faktisk ble filmet i 1989 og ikke ble filmet og redigert etter år 2000 skiftet.

Som noen har sagt tidligere så var det en privat pilot som hadde kjørt over et jorde og så når han kom igjen 20 minutter senere var det plutselig kornsirkler der,han var heller ikke den eneste ombord i flyet. Det skjedde også mitt på lyse dagen.

Jeg selv tror egentlig ikke på dette og mener det er noen med ett eller annet hjemme snekret apparat de klarer å lage kornsirklene kjapt og nøyaktig med.

P.S
Dokumentaren er verdt å se.
Sist endret av Synderen; 19. desember 2008 kl. 22:21.
Btw jeg så på en dokumentar om kornsirkler å der sa de att på noen kornsirkler fikk de ett stort utslag av energi og mennene ofte ble opphisset.
Den dokumentaren er så ekstremt enveisrettet. En mann med et barberblad hadde noe fornuftig å si til denne saken.

Har man lyst til å tro på noe så er det ikke vanskelig å finne tilsynelatende gode bevis. La nå ikke dette bli en ny ITPro-sak.
Sitat av iskaffe Vis innlegg
jeg tror at de kan være folk som lager kornsirkler , men å si at alle er menneske skapte vil nå være helt feil!
http://www.youtube.com/watch?v=6M6vP...eature=related vet ikke hva dere mener men jeg får hverfall frysninger når jeg ser denne filmen
de er også mangen eksperter som er nøytrale i forhold til kornsirkler som har sagt at med så ustøfilming så går de ikke an å redigere de
Vis hele sitatet...
Synes jeg husker jeg så et innslag på Discovery Channel en gang der de prøvde å lage en lignende film med enkle analoge teknikker. To lysende "ufoer" fikk de til ved å bruke noen plastposer og hyssing som de løp rundt med.
Sitat av iskaffe Vis innlegg
sikker på at du ikke snakker om nazca linjene i søramerika?
er selv veldig fasinert av de ,har lest en del om de i noen bøker som en kjentforatter på området som heter eric von daniken har skrevet mye bra i de bøkene hans , mangen som burde lese litt i de .
Vis hele sitatet...
jo, det var kanskje det:P trodde det var afrika:P
Jeg har en ting å si om dette, og det er; Circlemakers.org

Der står det meste, det bør i grunn ikke være noen tvil om hvem som har laget dem etter å ha tatt en titt på denne siden.
Dessuten sender TVNorge kun paranormale programmer for tiden, så det er ikke noe jeg ville tatt seriøst.
Sitat av Synderen Vis innlegg
Men en ting som faktisk fikk meg til å tenke i den filmen var hypotesen om hvordan de var blitt laget, på dokumentaren sier de at kornet ikke ble knekt men bøyd på de "ekte" kornsirklene. Altså e ble ikke laget med en planke og et tau, men varmet kjapt og så bøyd i posisjon.
Vis hele sitatet...
Ingen biologer er enig med disse skrotnissene. Jeg stoler mer på biologer med ekte professorat enn skrotnisser med postordredoktorgrader som tror på UFO-er som lager mønster i åkre(!). Litt googling leder til en haug med nettsteder som forklarer alt omkring kornsirkler, både denne påståtte elektromagnetismen, bøyde korn og gudene vet hva ufologene finner på.

Sitat av Synderen Vis innlegg
Det ble også vist eksempler på det at kornsirklene dukker opp i løpet av minutter. Blant annet den videoen som allerede er linket til her, som faktisk ble filmet i 1989 og ikke ble filmet og redigert etter år 2000 skiftet.
Vis hele sitatet...
Så vidt jeg husker så har han som laget filmen innrømmet at den var fake ...

[quote=Synderen;1306178]
Som noen har sagt tidligere så var det en privat pilot som hadde kjørt over et jorde og så når han kom igjen 20 minutter senere var det plutselig kornsirkler der,han var heller ikke den eneste ombord i flyet. Det skjedde også mitt på lyse dagen.[/quote
Et anekdotisk bevis. Jeg ser ingen grunn til å tro på dette. Absolutt ingen. For alt jeg vet så er ikke fyren pilot engang, kanskje dikter han opp historien sin, kanskje så ikke han på jordet første gangen han fløy over.

Det finnes folk som tror de så bigfoot og bruker helgene sine på å traske rundt i skauen på jakt etter figuren, selv om de påstår at de så bigfoot så ser jeg ingen grunn til å tro på bigfoot.

Sitat av Synderen Vis innlegg
Jeg selv tror egentlig ikke på dette og mener det er noen med ett eller annet hjemme snekret apparat de klarer å lage kornsirklene kjapt og nøyaktig med.

P.S
Dokumentaren er verdt å se.
Vis hele sitatet...
Alt tyder på at alle kornsirkler er laget av grupper av personer med kjepper, tau, geometrikunnskaper, god planlegging og relativt høy disiplin. Ingen UFO-er, ingen avanserte maskiner.

Å tro at kornsirkler er laget av små grønne menn er omtrent like tåpelig som å tro på den avsindige konspirasjonsteorien i ITPro.
Sitat av iskaffe Vis innlegg
ja kom ikke som en overaskelse at noen kom til å si de , men hvis de er fake som faen så forstår jeg de sånn at de er enkelt å fake de , du kan jo godt prøve å lage en lik film du da med et kamera fra 1989 og den teknologien de hadde da
Vis hele sitatet...
hallo... tror du at 1989 var i steinalderen eller noe? man trenger ikke CGI for å kunne fake såpass enkle ting
Det som får meg til å lure litt, er at vi bare ser slikt i kornåkrer, og at ingen har sett noe til slike kornsirkler før teknologikunnskapene skyter opp.
Sitat av atomet Vis innlegg
hallo... tror du at 1989 var i steinalderen eller noe? man trenger ikke CGI for å kunne fake såpass enkle ting
Vis hele sitatet...
Ja DU kan godt prøve å fake selv, siden at du sier at de er enkelt!

kan også nevne at de ikke bare er kornsirkler som blir laget de finst også en god del tresirkler
http://www.circularsite.com/gedachten12-eng.htm
klarer du å lage dette med en planke med en tau i hver ende så er du veldig god
Sist endret av Bowman; 20. desember 2008 kl. 12:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av iskaffe Vis innlegg
Ja DU kan godt prøve å fake selv, siden at du sier at de er enkelt!
Vis hele sitatet...
Folk var ikke dumme før, og det var ikke umulig å fake da heller.
Sitat av iskaffe Vis innlegg
Ja DU kan godt prøve å fake selv, siden at du sier at de er enkelt!

kan også nevne at de ikke bare er kornsirkler som blir laget de finst også en god del tresirkler
http://www.circularsite.com/gedachten12-eng.htm
klarer du å lage dette med en planke med en tau i hver ende så er du veldig god
Vis hele sitatet...
Jeg redigerer ikke film, men f.ex. ble starwars laget i 1977, såvidt jeg kan huske, så man har nok kjent til kunsten med spesialeffekter i et par år før 1989.
Sitat av Boble Vis innlegg
Har ingen kilde jeg kan anse som 100 % sikker.. dessverre. Er en liten stund siden jeg så dokumentaren, men den heter Kornsirklenes Mysterium(tror den er nevn før i tråden) og har blitt sendt på tvNorge. Etter det jeg husker var det en som var på tur forbi en åker(mulig det var i helikopter), og da han var på vei tilbake et kvarter(ca) senere hadde det dukket opp en kornsirkel. Utover dette vet jeg ikke hvor sikkert man kan si dette er.

Men håper egentlgi de sender den dokumentaren igjen. Man fikk se både det man kaller fake(av mennesker), og de man ikke kan forklare hvordan er laget. Mulig du finner den på nettet, men har ikke funnet den selv.
Vis hele sitatet...
Nå er det en del mennesker som blandt annet sier de har sett: Den avskyelige snømannen, Gud, Aliens og Elvis som jobber på McDonalds.
Det er over 16 000 REGISTRERTE forum-innlegg på jorda og sikkert enda fler som ikke er registrert. Tviler på at noen har lagd alle???
Vis hele sitatet...
Jepp. Sitte på nettet eller springe på ei mark å lage geometriske mønstre er så og si det samme.

Hva med de sirklene som forstyrrer elektriske duppeditter?
Hørt at det har blitt nevnt noen ganger.
Sist endret av sneipen; 20. desember 2008 kl. 18:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Det som får meg til å lure litt, er at vi bare ser slikt i kornåkrer, og at ingen har sett noe til slike kornsirkler før teknologikunnskapene skyter opp.
Vis hele sitatet...
var vel sikkert ikke like lett å oppdage dem før man kunne fly over, men allikevel, du har et poeng.
Sitat av sneipen Vis innlegg
Hva med de sirklene som forstyrrer elektriske duppeditter?
Hørt at det har blitt nevnt noen ganger.
Vis hele sitatet...
Så at noen på internett mener det finnes kornsirkler som forstyrrer elektriske duppeditter så godtar du det?

Jeg synes det er latterlig at noen klarer å la seg blende av filmer på internett og dårlige kilder til å tro at kornsirkler er skapt av romvesener.