Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1141
Den 4 Desember tok jeg MR og i dag var jeg på sykehuset og bildene viste at halebeinet et kraftig ute av posisjon. Legen fikk overtalt meg til å ta kortisoninjeksjon som skal hjelpe på sikt, men ikke med en gang og jeg har fryktelig vondt. Skulle bare ønske jeg kunne tatt operasjon og fjernet hele dritten!

Nå synes jeg ikke Paralgin Forte tar smertene i god nok grad og ønsker å forhøre meg med legen om å begynne på Oxycontin. Hvordan skal jeg få legen med på det? Han har også sett MR-bildene så han skjønner hvor alvorlig skaden er og hvor vondt jeg har. Noen tips?
Mennesker har så vidt jeg kjenner ikke hale, så hvorfor du har halebein må jo være et medisinsk under. Hva sier legene om dette da? Da det er noe andre ikke har, og jeg vil anta at det ikke er nødvendig, kan det ikke fjernes? Oxycontin kan være svært avhengighetsskapende.
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Mennesker har så vidt jeg kjenner ikke hale, så hvorfor du har halebein må jo være et medisinsk under. Hva sier legene om dette da? Da det er noe andre ikke har, og jeg vil anta at det ikke er nødvendig, kan det ikke fjernes? Oxycontin kan være svært avhengighetsskapende.
Vis hele sitatet...
Halebein is kinda a thing.
Utbrent og utvanna
Frelsaren's Avatar
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Mennesker har så vidt jeg kjenner ikke hale, så hvorfor du har halebein må jo være et medisinsk under. Hva sier legene om dette da? Da det er noe andre ikke har, og jeg vil anta at det ikke er nødvendig, kan det ikke fjernes? Oxycontin kan være svært avhengighetsskapende.
Vis hele sitatet...
Tror du glemte en /s her eller?

Vi har alle haleben, er det som heter Coccyx på pent Latin.
Så jævlig nyttig er det strengt tatt ikke, er feste for noen ligamenter og litt slikt, er dog jævlig når du kødder det til.

Ang. Oxy tviler jeg på at du kommer særlig langt med å direkte spørre om det, men er nok andre her på huset som vet mer om det enn meg
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Mennesker har så vidt jeg kjenner ikke hale, så hvorfor du har halebein må jo være et medisinsk under. Hva sier legene om dette da? Da det er noe andre ikke har, og jeg vil anta at det ikke er nødvendig, kan det ikke fjernes? Oxycontin kan være svært avhengighetsskapende.
Vis hele sitatet...
Halebeinet er den nederste lille delen av ryggraden i enden av korsbeinet.

Alle har halebein ka i faen har du røyka
Takk for svar, setter pris på det.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal j mye til for å få oxy i norge. Jeg fikk en livslang skade hvor man ellers ville gitt oxy, jeg fikk alt annet utenom det. Ulike leger skriver ut ulike resepter.

Den dag i dag er jeg glad jeg ikke fikk oxy, hadde misbrukt det
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Mennesker har så vidt jeg kjenner ikke hale, så hvorfor du har halebein må jo være et medisinsk under. Hva sier legene om dette da? Da det er noe andre ikke har, og jeg vil anta at det ikke er nødvendig, kan det ikke fjernes? Oxycontin kan være svært avhengighetsskapende.
Vis hele sitatet...
Usikker på hva som er mest fascinerende her. At en person ikke har hørt om halebeinet, at en person velger å skrive dette før han har googlet halebeinet, eller at en person er selvsikker nok til å hevde at halebeinet er et "medisinsk under".

Gitt dette må vel den enkleste forklaringen være at Hans Høyhet lurer oss alle, og at vi egentlig er idiotene her. Er det ikke rart hvordan man kan føle seg som en idiot fordi man ikke vet om andre er idioter eller ikke?

Ehm.. Lykke til med å skaffe deg oxy TS, og god bedring
Sist endret av En deling; 13. desember 2023 kl. 22:38.
Sitat av En deling Vis innlegg
Usikker på hva som er mest fascinerende her. At en person ikke har hørt om halebeinet, at en person velger å skrive dette før han har googlet halebeinet, eller at en person er selvsikker nok til å hevde at halebeinet er et "medisinsk under".

Gitt dette må vel den enkleste forklaringen være at Hans Høyhet lurer oss alle, og at vi egentlig er idiotene her. Er det ikke rart hvordan man kan føle seg som en idiot fordi man ikke vet om andre er idioter eller ikke?

Ehm.. Lykke til med å skaffe deg oxy TS, og god bedring
Vis hele sitatet...
Enkelte er bare sånn, ikke noe å bry seg om.

Tusen takk! Er i gang med å spørre etter nå
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skal j mye til for å få oxy i norge. Jeg fikk en livslang skade hvor man ellers ville gitt oxy, jeg fikk alt annet utenom det. Ulike leger skriver ut ulike resepter.

Den dag i dag er jeg glad jeg ikke fikk oxy, hadde misbrukt det
Vis hele sitatet...
Jeg fikk oxy bare ved å spørre, men han mistet dessverre autorisasjonen sin en tid etterpå. Fikk alt jeg ville ha hos den legen, xanor og så videre. Jeg hadde dog genuine behov, men det er ikke mange leger som har møtt meg på den måten.

Nå går jeg på over ett halvt gram morfin om dagen, sikkert mer en mange kreftpasienter… brukte mindre når jeg tok det illegalt.