Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 9769
Hei,

Bestilte meg 3d printer kit hos Printrbot.com for ca 2 måneder siden (plus 2.1) var klar over at leveringstid va så sjukt lange med det greit nok. Da jeg begynte med bygging oppdaget jeg rask at det var noen ganske viktige deler som manglet, jeg gikk gjennom listen og fant ut at ganske mye som var borte. Jeg sendte mail til support ganske fint å rolig om problemet mitt og fikk svar nok så raskt om at dette er noe de skulle ta tak i med en gang. Det er jo helt greit, alle kan gjør feil tenkte jeg da.
Idag fikk jeg pakke med deler som var manglet, da jeg åpnet det den la jeg merke med en gang at stand som kjører opp og ned ikke var med denne gangen heller...helvetes printrbot folka har faen ingen som helst form for quality control, og hvis det er noen som klager på manglede deler da tenkre iallefall jeg ar det bler shippa med førsteklasse slik at kunden mottar det asap men nei... nå må jeg sannsynligvis vente 3uker til på en jævle acme rod...
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Ja nettopp, dette er et forum...

Godt at du nevner det HerAnt. God kundeservice er alfa omega, og det burde ikke være vanskelig å se på hva som mangler, finne det frem og kvalitetsjekke at alt er med.
Btw, noen som vet hvor man kan kjøpe slike acme rod i Stavanger området? Fant noe lignende på byggmakker men gjengene er ikke like fine med dem som printrbot bruker...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av HerAnt Vis innlegg
Btw, noen som vet hvor man kan kjøpe slike acme rod i Stavanger området? Fant noe lignende på byggmakker men gjengene er ikke like fine med dem som printrbot bruker...
Vis hele sitatet...
Gjengestang på byggmakker etc har feil type gjenger. De har en vinkel som fører til høy friksjon dersom det som vandrer langs stangen møter motstand (prøv å skrue to muttere mot hverandre og se hva som skjer :-p )

Vet desverre ikke om noen som har rask leveringstid på det. Søker en på ball screw på alibaba.com finner en massevis av kinaprodusenter.