Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 353
Hei tenkte og varmebehandle hasj i stekeovnen på 110 i 15 min lurte på om hele huset vil lukte da?
Kjør heller olje og hasj i skje og varm opp med lighter på badet med åpent vindu og vifta på når folk sover. Så tar du airfreshner etterpå. 1 time senere lukter det 0
Sist endret av HeiG2006; 1 uke siden kl. 18:01.
Gjør det i en tett beholder. Norgesglass eller noe lignende.
Da jeg bodde hjemme tok jeg litt smør i en liten kjele, tok hasjen oppi og smelta det så godt som mulig, vil helst ikke ha biter for det smaker jævlig. Tok det med melk og MASSE oboy og chugga hele driten. Foreldra merket aldri noenting. Men ja, det stinker noe helt sinnsykt så å gjøre dette på dagtid om du bor med folk du skjuler det for, NEI.

Da jeg var på folkehøgskole hadde jeg smør i en skje og smelta det, og en annen kompis kom brasende inn og sa at hele internatet stinket hasj, absolutt alle lukta det og ble sak ut av det osv.