Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3212
Kjøpte meg noe pepper i går, og har sitti og trøkka den sammen med en venninne siden den gang.

Om man blander den ut med vann som ikke er kokt vil det bli /helt/ hvitt, nesten som om vi dro opp hvitmaling. Om vi koker den er den fin og blank. Men om vi lar kanylen ligge og vente i omtrent 5-10 minutter er den plutselig helt hvit igjen - dette går enda raskere om vi lar løsningen stå i målebegeret, så jeg regner med det har noe med oksidasjon å gjøre. Jeg har slitt som faen med å filtrere ut så mye som mulig av "bomullen", men det viser seg å være så og si umulig.

Vi må stikke hver kanyl (1,5ml) to ganger, fordi etter man har tømt ca halvparten slutter blodåra å ta i mot mer. Rett og slett tetter seg. Deretter vil blodåra være hard på et punkt der man satt skuddet. Jeg har allerede kollapset tre blodårer på armene mine fordi de rett og slett tetter seg. Kan det være en blanding av kalk og noe bommul-liknende stoff som er vannløselig? Noen som har vært borte i noe slikt før? Utrolig irriterende. Nå har vi relativt høy toleranse, men det gir bare et raskt kick som går over etter ~10 min, så føler vi oss dårlige. Ikke nedtur dårlige, nesten så jeg lurer på om jeg må bort på feltpleien for å hente dispiril.


Noen som har erfaring med noe liknende? Aldri vært borti før.

Glemte å nevne hele grunnen til at jeg kalte det for bommulspepper... Den vil sakte men sikkert bli mer og mer bommulsaktig - først helt blank, så kan du se trådene dannes sakte men sikkert, helt til den til slutt er fylt med en helt hvit masse som ser akkurat ut som bomull.
Sist endret av JanitorScruffy; 19. februar 2014 kl. 12:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av JanitorScruffy Vis innlegg
Vi må stikke hver kanyl (1,5ml) to ganger, fordi etter man har tømt ca halvparten slutter blodåra å ta i mot mer. Rett og slett tetter seg. Deretter vil blodåra være hard på et punkt der man satt skuddet. Jeg har allerede kollapset tre blodårer på armene mine fordi de rett og slett tetter seg..
Vis hele sitatet...
Dette er utrolig farlig, du kan miste armen din om du fortsetter slik. Trolig er det noe dritt som er bøffet ut med speeden ja. Om det tetter årene dine så sier det seg selv at du må slutte å skyte det right?

Har ikke så mye annet å tilføye annet en det kanskje er bedre å skyte inn i anus uten nål, med mindre den og tetter seg selvsagt.

Er det uaktuelt å droppe det (altså spise det)? Ser ikke for meg at det er godt å verken skyte det eller ha det i nesen viss det tetter seg.

Her er en link verdt å sjekke ut, det at du blir dårlig kan tyde på "cotton-fever"

Ut ifra det du skriver så kan det virke som amfetaminen din er rett og slett blandet ut med bomull...Amf kan være blandet med alt mulig dritt, så forundrer meg ikke om noen kyniske jævler har nettopp gjort det. Jeg ville kastet speeden og gitt vedkommende som solgte det til deg et lite besøk..
Sist endret av RosaElefant; 19. februar 2014 kl. 12:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Om det var blandet ut med bomull, ville det ikke da fungert å filtrere det gjennom en bomullsdott? I og med at "bomullen" blir større og større, helt til all væsken er en svær bomullsdott tyder vel på at det må være noe annet enn bomull. For det første er det jo vannløselig, og for det andre danner det seg sakte men sikkert til "bomull" etter kontakt med oksygen. Jeg lirket frem noe av den såkalte "bomullen" fra et målebeger, og det brant raskt - men produserte ikke samme lukt som brent bomull, heller ikke noe snev av amfetamin+bomull. Allikevel må jeg si det brant opp ekstremt raskt - mulig jeg klarer å koke det ut uten å koke vekk amfetaminen? Den blir bare helt hvit om man blander den ut med kaldt vann, og likner ikke på bomull før den har blitt kokt. Mulig det foregår en kjemisk reaksjon ved en viss temperatur som gjør at stoffet blir smålig "krystallisert". Skal forsøke å hakke det til pulver før jeg tester det ut med kaldt vann og ser om det gir noe bedre resultat etter jeg har tatt meg en tur til feltpleien.

Han jeg får det av er en solid kilde - han blander aldri ut noe av det han får. Men jeg har bedt han ta en telefon til sin kilde, så får vi se hva som skjer videre. Han selv merket ikke noe særlig dårlig effekt av den, annet enn at han måtte trykke i seg en solid dose for å føle noe særlig.

Lurer på om det er en slags blanding av kalk og bomull. Virker som om det kan være noen form for spesielt hard kalk. Aldri hørt om årer som forkalkes så raskt? Det tar ikke så alt for lang tid før blodårene er "åpne" igjen. Om jeg venter 1-2 minutter og så masserer litt rundt blodåren, kanskje trykker forsiktig på den samtidig som jeg øker blodsirkulasjonen til armen vil det gå over så og si umiddelbart. Er allikevel ganske ubehagelig når man får en følelse av kollapset blodåre. Tror jeg skal rådføre meg litt på feltpleien ´´og.

BTW, noen som vet hvorfor tastaturet mitt lager to stk ´´ når jeg forsøker å lage en aksent?
Sist endret av JanitorScruffy; 19. februar 2014 kl. 12:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
http://freak.no/forum/showthread.php?t=260521: En tråd om intravenøst bruk av stoffer med baktanke på skadereduksjon. Kanskje dette kan være et bra sted å starte? Her kan andre komme med gode tips og råd som kan komme til nytte. Det er også info både i førstepost og innleggene under. Kan også være lurt å inspisere amfetaminen din fordi kvaliteten på spesielt de stoffene ikke akkurat er kjent for å være god (urenheter og "kutting"). Dette kan du leste om med din venn, google.

Virker ikke som en lovende situasjon det her. Du har allerede kollapset tre blodårer på armene fordi de tetter seg..? Hadde sett på det som et tegn på at nok var nok før det ender med enda mer alvorlige konsekvenser enn det allerede har.
Sist endret av Nokki; 19. februar 2014 kl. 13:12.
▼ ... noen uker senere ... ▼
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Mye av amfetaminet som kommer over grensen nå om dagen, kommer i form av amfetaminbase/amfetaminolje (Motgift 4/2006)

Siden det er base, og lite vannløselig må dette gjøres om til f.eks amfetamin sulfat. Her brukes gjerne IPA og svovelsyre. De som utfører denne prosedyren er ikke kjemikere, og om i det hele tatt noen, heller få instrukser på hvordan det skal utføres. Mange kutter stoffet ned mot bortimot 1/3. For uvitende personer som ikke bruker stoffet selv, lite kunnskaper om rensing og filtrering, i det hele tatt vet nada om hva de driver me, så er sjansene for en "fuckup" absolutt tilstedeværende.

Dersom man sper ut med kalk, som inneholder kalsiumkarbonat, og det fortsatt er rester etter svovelsyre, vil man gjerne få gips i amfetaminblandingen. Gips oppløst i vann har vel nettopp disse egenskapene som beskrives i denne tråden.

Man kan løse opp amfetaminen, for deretter å re-krystallisere til amfetamin klorid for å unngå gipsen, men å bli kvitt mineralene som er brukt som fyllestoff vil nok være heller vanskelig.
Sist endret av z0p; 15. mars 2014 kl. 10:33.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Gelatin kan vel være synderen her..... får du slik speed i pumpa (om du i det heletatt rekker/lykkes få det inn i pumpa)
så for guds skyld IKKE prøv å trøkk det en gang.