Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1006
15 mg val å 10 halve.. føkt?😂
Ja uten toleranse indeed.
Har bittelitt toleranse, men ikke mye..
blackout mest sannsynlig
Lyset slukker...
Ok, da vet jeg det..
Sist endret av Mr.Andersen; 1. juli 2020 kl. 00:34.
Anonym bruker
"Kjær Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøv å hold deg unna å snakke med folk via tlf eller gå å gjøre noe dumt..
Takk for tips folks �� håper det går bra !
Blackout med noen få glimt av natten om du er heldig.. Kan være uheldig om du ender med å drite deg ut hardt også, da vil du helst ikke huske de glimtene.
Sist endret av krystallkongen; 1. juli 2020 kl. 02:14.
Såpass, synes jeg har grei kontroll nå 2 timer etter inntak..
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oppskriften på å få plutselig og lang søvn spør du meg hvis du putter valium på slutten av de ølla . Håper du er hjemme og sengen i nærheten natta
Jeg tenkte faktisk på xan og ikke val.
15mg Diazepam er ikke så mye. Hvis du i tillegg er en tung kar klarer du deg nok fint. Om du er normalvekt også egentlig haha
Kan godt være det går helt greit. Er ikke veldig mye. Men greien med benzo er at ofte er du mye mer fucked en du tror selv.
Ja, i morgen kveld vil du garantert innse at du var en god del mer avslappet og borte enn du føler du er under rusen.

Jeg kunne tro jeg oppførte meg helt normalt etter 6 Rivotril og halvlitere + en shot eller to, men i ettertid skjønte jeg jo at jeg var helt skeiv i huet lol
Alkohol og Benzo gjør deg så jævlig mongo at man ikke fatter det før man har gått skikkelig på trynet i en periode og har kjent på det selv.
Uker og måneder av livet kan forsvinne i en hemningsløs pilletåke definert av dårlige valg du aldri ellers ville gjort.
Sist endret av krystallkongen; 1. juli 2020 kl. 02:40.