Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 688
Hei! =)

Driver med ny side til min fars firma, Natursten-Senteret AS.

I den forbindelse lurer jeg på om noen har lyst å lage noen nye "mappeikoner" til meg. Disse skal være til kategorisering av bildegalleriet på siden.

Se -> http://www.natursten-senteret.no/?side=bilder
Mappeikonene der er jo grusomme. Noen som vil lage noen pene til meg, som står i stil med http://www.natursten-senteret.no/modena/beta/ ?

På forhånd, takk!
fin side
finner du ikke ikoner på nettet da?
Mappene du har fra før passer jo bra? Bare legge de inn i photoshop og legge teksten på der.
Og så leke seg litt med CTRL +T etc. og opacity for å få det til å passe inn? Om dette høres bra ut så kan jeg se om jeg får hjelpt deg med det i morgen (sengetid nå).
Send meg en PM isåfall!

Ellers flott side, vil bare peke ut at du har skrevet Momumenter på linken som tar deg til Gravmonumenter!
Unnskyld meg - du står såvidt jeg kan se oppført som ansatt som webansvarlig. Det vil si at du tjener penger på dette. Faren din driver et firma med ... 12? ansatte. Da har han/du faktisk råd til å betale for denne slags tjenester. "åh, jammen dette er jo en så enkel liten ting" - fint, da klarer du det vel selv da? Åh nei, det stemmer, det er jo derfor du er her og spør om noen kan gjøre det for deg det. Ok, da er det vel ikke så enkelt alikevel, kanskje den som gjør det fortjener å få passende betalt for det da. Hm, la meg se... freelance illustratør... tja, 450kr timen er nok ganske passende.

Og før du begynner å komme med vrøvl om at "jammen du kan ha det i mappa di osv":
Jupp, det kan han. Det kan han også hvis dere betaler for det. Vi trenger litt stein til bakgården her, kan ikke dere levere det mot at dere får lov til å føre opp på sida deres at dere har levert det?

Sorry for utbruddet, men jeg er så fordømt lei av folk som skal ha folk til å lage grafikk, websider, logoer osv gratis til bedrifter de selv tjener penger på.
Sist endret av atomet; 20. mars 2007 kl. 10:52.
Selv om jeg synes atomets utbrudd er noe overdrevet - så tar jeg poenget.
Om du heller ber om hjelp til hvordan å lage bedre mapper, kommer du lenger. Siden du henviser til er såpass profesjonell, at noe gratisarbeid til den er ikke særlig passende mht seriøsitet.