Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3457
Noen bra nettbutikker der jeg får kjøpt e-sigaretter og e-juice/dampvæske? E-sigaretten som jeg hadde ble veldig dårlig å er uansett på tide med en ny. Noen som har noen bra tips?
Selger mye bra som du får kjøpt fra ebay etc men ville kanskje anbefalt noe fra Norge, raskere frakttid og bedre garanti
Har ett e-sigarett sett som jeg kjøpte fra http://vapr.no
Meget fornøyd med det, kangertech evod pro heter det.
Du får kjøpt e-væske også men om du skal ha med nikotin må du kjøpe dette fra utlandet da det ikke er lov å selge i Norge (per dags dato), blir lovlig i løpet av 2018 tror jeg.
Trådstarter
2 0
Takk for tipset, skal ha med nikotin ja så holder meg til den siden jeg har kjøpt dette fra tidligere når det kommer til kjøp av e-juicen.
Bestillte den evod pro V2 startpakken fra vapr så håper jeg blir fornøyd med den. Går heller til innkjøp av noe litt dyrere senere en gang.
Sist endret av makky1; 19. juli 2017 kl. 19:11.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
www.pastorjuice.no
Har jeg vært veldig fornøyd med.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvor mye penger har du tenkt til å bruke på e sigg da?