Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1923
Heisann. Jeg har akkurat lastet ned og installert Zorin. Så langt, så virker det bra, og det er mange funksjoner på OS'et.
Er det noe jeg burde vite om, eller noen endringer jeg kan gjøre for å få det enda bedre?
Shooting expert
BrageP's Avatar
Har aldri prøvd Zorin, men det ser ut til å være basert på Kubuntu. Ser ganske greit ut for nybegynnere. Er det noe du savner eller ikke får til?
▼ ... over et år senere ... ▼
Låner tråden siden tittelen passer bra på meg. Skal til og laste ned zorin på en laptop for en kompis. Han har Telenor usb modem. Er det noe jeg må passe på for å få usb sticken til å fungere eller går den automatisk? Bedre og spørre først før jeg sitter fast i en eller annen situasjon.
hei går det ann at jeg laster ned zorin og tar det over med minne penn til dataen jeg kjøpte uten oprativsystem?
http://www.multicom.no/Xishan-W370E-...0560/p10621803
Så vidt jeg vet. Ja. Må sørge for at nye maskinen booter fra usb da og ikke harddisken eller dvdn