Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 4662
Hei!

Kan noen anbefale L-Teanin til meg? Blir det noe funk kombinert med koffein?

Jeg vurderer å kjøpe det her ifra:

https://www.myprotein.no/sports-nutr.../10530035.html

Sender de fra Norge, eller utlandet og vil min pakke bli stoppet av tollen hvis de sender fra utlandet? Jeg har ikke vekt og har ikke noen plan om å kjøpe det, kan jeg eye-balle L-Teanin?

OGSÅ hvis noen kan finne frem en side (som sender fra Norge), hvor de selger L-Teanin i kapsler ville det vært fint. Urtesenteret er litt dyrt.
Da jeg bestilte proteinpulver fra MyProtein ble det sendt ifra Nederland. I tillegg så ble det også stoppet i tollen, hvor de etterspurte tillatelse fra mattilsynet, dette løste seg relativt raskt. Vet ikke om det er rutine at de stopper ting fra MyProtein eller om det bare var jeg som hadde uflaks.

Kan ikke uttale meg noe om det andre du spør om, da jeg aldri har prøvd L-Teanin.
Fikk igjennom en 100g pakke uten stress. Merker ikke så mye forskjell fra bare koffeinet i vanelige doser, tar jeg litt ekstra (3-4 overfylte scoops, følger med måleskje.) så får jeg en små chill følelse, rolig osv.