Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2951
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg får nå penger fra sosialen. Fikk penger til ny seng og møbler. Brukte 1000 av dette på gambling. Kan familien pålegge meg og få en økonomisk verge ? Siden jeg har null muligheter til og få dette tilbake. Kjenner jeg blir sinna når de tar opp det temaet. Gidder ikke forklare resten. Svada svar trenger jeg ikke. Bare fakta svar. Takk på forhånd.
Du er ikke myndig, right?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Er du myndig kan ikkje familien pålegge deg det. Fylkesmannen kan pålegge deg det.

Er du ikkje myndig har du verje på eit vis.
Sist endret av vidarlo; 8. april 2017 kl. 21:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er over 20 år gammel. Må jeg selv ta kontakt med fylkesmannen eller er dette noe familien kan gjøre?
Sist endret av freaktz; 8. april 2017 kl. 22:02.
Spør om familien din kan hjelpe, gi alle penger til faren din da du blir betalt og få han til å vipse deg ved behov? Dum løsning men bedre enn en fremmed verge?