Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3540
Sniffet siste stripa med amfetamin klokka 19:30 totalt 0,5 g i dag fordelt på 3 ganger fra klokka 11, har røyket en nå og tatt 3 blå valium nå!

Går det bra? noe jeg burde tenke på?
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror det skal i utgangspunktet være safe. Hvordan føler du deg selv?

Har selv sniffet typ 0,2 i dag, og tok en joner i stad selv. Kjenner mest at jeg har skikkelig hjertebank som kommer å går.
Erfaringer?
Trådstarter
28 4
Første gang med gate amfetamin så lit peiling? må jeg ta fler blåvalium for å kjenne valiumen nå? ligger i senga, så burde kanskje røre på meg
Sist endret av Calzan; 27. april 2017 kl. 00:13.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Calzan Vis innlegg
Første gang med gate amfetamin så lit peiling? må jeg ta fler blåvalium for å kjenne valiumen nå? ligger i senga, så burde kanskje røre på meg
Vis hele sitatet...
Om du har kommet til et punkt hvor det er spenninger og angst så må du bare gjøre det beste ut av det. Det er som det er og du tok valget å sniffet en del amfetamin. Beveg deg litt, gå en tur, tegn på ark eller noe som helst. Bare vit at det går over etter hvert, men det kan bli en kjip nedtur. Spar noen valium til det istedenfor. Peace<3
Det går fint, ikke tenk på det. Du må bare vite at det kan bli litt vanskelig å få sove med det første. Nå vet ikke jeg hvordan din toleranse er da det kommer til diazepam, men tre blåvalium burde være nok til at det skulle gitt en ganske beroende effekt.

Jeg vil anta at hvis du venter litt og røyker en joint til så vil det gi et litt bedre utslag. Røyking av cannabis under påvirkning av amfetamin er sjeldent noe god kombinasjon.
Er også ruset på amfetamin har tatt ca 0,3, og røykt 2 jointer. God form, har også 3mg rivotril til avtenning. Utrolig digg med røykings og noen benzo på nedtur. Kan nesten regnes som å skippe nedturen. Husk å press i deg mat hvis du ikke har spist, evt drikk mye melk og innta vitamintilskudd hvis du har
Alt er individuelt, men det er i utg.p.ingen livsfarlig dosering. Om puls, hud og pust er intakt så er alt i orden, du kan evt.drikke litt vann og bra tips du har fått ifht å ha noen benzoer på lur etterhvert (ved halvering/nedgang i rus). Alt kommer jo veldig ann på toleransen din, øvrig AT (allmenntilstand), hvordan reseptorene dine reagerer på sentralstinulerende (amf.), samt stoffets kvalitet og mye mer. Såvidt du føler deg ok mtp vitale tegn (puls etc) så går det fint, også har du benzo som reserveløsning og en vennlig velkomst tilbake til den mer dempede rusfrie tilværelsen når den tilstanden melder sin ankomst. Be brave, ikke la angst og nedtur ta deg- (" jeg angst, men angsten har ikke meg"-type mentalitet). Ha en god natt & et fortsatt godt liv videre (off course) :-)