Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1207
5 uker siden var jeg på en fest hvor jeg ble slått ned av 1-2 personer.
Selv husker jeg ingenting fra da det skjedde.


Det jeg hørte var at jeg slo en fyr på tull (altså ikke slag, men "leke slåing") så spurte han om jeg yppet og jeg sa ja. Da ble jeg slått og falt i bakken og måtte dra til legevakten for å sy tre sting. Jeg hørte mye forskellig, men jeg bestemte meg for å ikke anmelde fordi jeg orket absolutt ikke noe rettsak på den tiden.


Det første jeg hørte var at jeg ble banket av to stykker, og han ene spente meg i tillegg mens jeg lå nede på bakken helt vekke. Da jeg fortalte jeg muligens skulle anmelde snudde historien seg fort til at det bare var han ene personen som slo meg to ganger og det var det (hun som fortalte er venn med han som slo meg og prøver så klart å skjule for han). Hun sa selv også at jeg merket ikke hva som skjedde før jeg lå på bakken, altså jeg slo ikke tilbake da det begynte.


Jeg ser nå at jeg kommer til å ha et tydelig arr på kinnbeinet og muligens i pannen etter hendelsen, og er rimelig forbanna på det. Om jeg anmelder, hvordan ligger saken an tror dere? Vil jeg få noe som helst penge-ertsattning fra han/de som slo? Laserbehandling for arr koster 2,5 k minst. Og hvordan foregår slike saker med tanke på avhør, rettsak osv?


Kan også sies at han som slo meg ned har gjort det mot andre før, og jeg har aldri før vært i noe som helst bråk med tanke på vold og slossing.



Kp for alle hjelpsomme svar
Sist endret av zxcv; 1. mai 2012 kl. 17:20.
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
I og med dette er en stund siden og politiet har lite å gå etter tror jeg at saken blir henlagt ganske fort. Dog. kan det å anmelde sette deg i større problemer. Selv ville jeg bare la dette ligge, spare opp noen kroner og gå for den laserbehandlingen som koster 2,5k.
Hold deg unna bråk neste gang, så går det bra.
Hvordan det er med anmeldelse 5 uker etter en sak vet jeg ikke, men du kan søke voldsoffererstatning.

Folk må tåle litt mer enn det han gjorde før de går til angrep. Du oppførte deg vel ikke truende eller hadde grunn til å angripe noen..
Jeg tviler på at du får mer godt enn vondt ut av å anmelde dette. Neste gang ville jeg heller svart "neida" når noen spør om du ypper til bråk