Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1825
Har litt musikk jeg ønsker å brenne til bruk i bilen, har prøvd å brenne ved å bruke windows mediaplayer og en DVD-plate, dette funket ikke. Formatet musikken er på, er mp3.
Skal det ikke være mulig å bruke DVD-r til å brenne musikk til bruk på vanlige musikkspillere ?
Nope, de må støtte DVD-r..
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Vanlige musikkspillere ?

I biler er det i 99% av tilfeller CD-spillere, har bilen navigasjon er det ofte DVDspiller.
Innestengt
Spelly's Avatar
Trådstarter
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Vanlige musikkspillere ?

I biler er det i 99% av tilfeller CD-spillere, har bilen navigasjon er det ofte DVDspiller.
Vis hele sitatet...
Det er en Audi quattro S-line, den har navigasjon. Men er det ofte det er mulig å spille av vanlig mp3 på CD-spillere i bil?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Det kommer helt an på årsmodell\spillermodell og ekstrautstyr.

Mao, vi er ikke tankelesere, les håndboken som ligger i hanskerommet.
Det er mulig hvis du brenner de på en cd-r og de har støtte for det, det blir mer og mer vanlig.

Det samme gjelder dvd-r.Hvis din piller ikke funker med det så støtter den ikke det.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Leiha Vis innlegg
Det er mulig hvis du brenner de på en cd-r og de har støtte for det, det blir mer og mer vanlig.

Det samme gjelder dvd-r.Hvis din piller ikke funker med det så støtter den ikke det.
Vis hele sitatet...
Mer og mer støtte for CD-R ?

Jeg har da hatt støtte for CD-R på alle spillere jeg har hatt de siste 10+ årene, både utenfor og i bil.
skjønner ikke folk som bruker orginale cd spillere i biler

men ellers symphoni hakke støtte for mp3, men derimot symphoni 2+ har støtte for det
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Mer og mer støtte for CD-R ?

Jeg har da hatt støtte for CD-R på alle spillere jeg har hatt de siste 10+ årene, både utenfor og i bil.
Vis hele sitatet...
Tipper vedkommende mener at spilleren har støtte for MP3 på en CD.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Mer og mer støtte for CD-R ?

Jeg har da hatt støtte for CD-R på alle spillere jeg har hatt de siste 10+ årene, både utenfor og i bil.
Vis hele sitatet...
Ja, det er mulig det, men det fins andre enn deg vet du. Det fins biler med kassettspillere enda, men det blir mer og mer vanlig med cd spiller, og det blir mer og mer vanlig at disse cd spillerene har støtte for MP3 avspilling når MP3 filene er lagret på en CD-R plate.

Forsto du det nå da? De andre som leser tråden forsto det med en gang da det faktisk dreier seg om MP3..
Sitat av Leiha Vis innlegg
Ja, det er mulig det, men det fins andre enn deg vet du. Det fins biler med kassettspillere enda, men det blir mer og mer vanlig med cd spiller, og det blir mer og mer vanlig at disse cd spillerene har støtte for MP3 avspilling når MP3 filene er lagret på en CD-R plate.

Forsto du det nå da? De andre som leser tråden forsto det med en gang da det faktisk dreier seg om MP3..
Vis hele sitatet...
Mer og mer vanlig? Alle nye biler kan vel spille av CD-R med MP3?